Reacher Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden *zoekt Mbappé op in woordenboek* 🤓
Quinn Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Doe maar afbeeldingen zoeken op Google Reach Reacher reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 47 minuten geleden Rapport Geplaatst 47 minuten geleden Hij ziet er aardig uit. I approve @lady jane en @Quinn lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden Hmm, daar gaat het niet om bij voetbal Reacher.
Reacher Geplaatst 40 minuten geleden Rapport Geplaatst 40 minuten geleden Niet? 😳 Damn, dacht ik net dat ik dat spel eindelijk door had. Kaatjemama reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 39 minuten geleden Rapport Geplaatst 39 minuten geleden Waarom springt de keeper dan altijd zo vriendelijk opzij als er op zijn doel geschoten wordt?
Quinn Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Helaas. Opnieuw proberen. Nachtpact: Quinn
Kaatjemama Geplaatst 38 minuten geleden Rapport Geplaatst 38 minuten geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺
Jannigje Geplaatst 30 minuten geleden Rapport Geplaatst 30 minuten geleden 3 uur geleden zei Yana: Ik vind dat altijd zo chique klinken dat jullie een hulp in huis hebben, lijkt mij ook wel wat zo af en toe. Zijn er meer mensen hier die het stofzuigen en ramen lappen uitbesteden? Ik heb een gruwelijke hekel aan huishoudelijk werk en koken is ook niet mijn sterkste kant. Als ik nog eens rijk word neem ik een kok en een schoonmaakster (mag dat woord nog?) in dienst, dat lijkt me heerlijk. Éen probleem: ik ben niet rijk en zal het ook niet worden. Dus: dream on Jannigje
Jannigje Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden Nachtpact: Quinn kaatje🌺 Jannigje 🐘 ( ik kan geen klein ijoortje vinden) Dit is iets teveel van het goede. 🫣 Bob en Quinn reageerden hierop 1 1
Quinn Geplaatst 17 minuten geleden Rapport Geplaatst 17 minuten geleden @Jannigje nee hoor, is precies goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden