Yvonne Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goedemorgen frummers, Een bedekt zonnetje hier, en zo mag het ook wel blijven wat mij betreft. Ben nog steeds doodmoe van de hitte. Afijn, een bakje nu eerst maar even. Fonny en spirit reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Ik ga wat terug schrijven hier, ik heb nood aan contact, nog steeds nuchter maar spijtig genoeg nog steeds problemen. Wat zich uit in teveel eten / snoepen enzovoort.
Kaatjemama Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden DAGPACT: Yvonne renaldo6 kaatje🌺
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen Hier ook flinke zon al goed geslapen zo moe en weinig energie laatste dagen geen idee hoe het komt. nu lekker bakkie en even opstarten.vandaag huis klaar maken voor men feestje morgen. spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 13 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goedemorgen @Kaatjemama. Ja, moe, kan het nog een nawerking van de hitte zijn? Ik kan zelf heel slecht tegen hitte, en ik merk dat ik ook nu nog doodmoe ben en mezelf door de dag heen moet slepen. En dan word ik ook nog zo idioot vroeg wakker... half vijf is geen uitzondering meer en dan niet meer kunnen slapen. Afijn, 't is niet anders. Morgen krijg ik logees, dus vandaag maar even in volle vaart overal doorheen rammen. En hopelijk ook nog wat in de tuin rommelen, want het onkruid tiert welig hier. Welkome terug @renaldo61. Goed dat je niet bent gaan drinken. En tsja... ook dat eten en snoepen is een verslaving, heel herkenbaar. Misschien kan het helpen als je wat rauwkost in stukjes in een bakje hebt en daar wat van eet als je echt trek hebt buiten de maaltijden om? spirit reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Ook hier moe en ineens allerlei ongemakken fysiek. Het voelt als een soort straf ergens, nu kan ik rauschen in huis maar mijn rug zit muurvast. Gelukkig heb ik zo dienst bij de uitgestelde English Breakfast in het inloophuis, dus dan loop ik het er misschien uit. Een grote warmtepleister erop en in de benen maar gewoon zo. Welkom terug dan maar weer @renaldo61
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden @Yvonne denk wel misschien de hitte meer last van me reuma met de warmte laatste dagen en de overgang of iets degelijks helpt ook niet mee. Half 5 wakker das onmogelijk snap dat je moe bent ,dan heb ik het nog goed slaap gewoon tot 7.00 logees gezellig maar idd ook werk aande winkel. Hier het zelfde de onkruid uit de tuin want tussen het bezoek morgen zitten 2 tuinders 😂 spirit reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Nu ga ik wandelen met een hond van de buren. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden (bewerkt) @renaldo61heel goed dat je niet drinkt das toch het belangrijkste. Zo denk ik mij lukt het ook niet het niet snoepen.🙈 eet soms wel 3 ijsjes (magnums ) op een dag maak me zelf wijs rook niet drink niet als dit dan het ergste is daarna heb ik weer spijt. Idd verslaving misschien wel de lastigste idd ‘s morgens al bakjes met rauwkost klaar zetten en wij maken vaak popcorn 🤷🏼♀️ 13 uur geleden bewerkt door Kaatjemama Me
Lonster1 Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Of water ijs in plaats van magnums. Maar ja, dat is natuurlijk wel wat anders. Bij magnum denk ik aan een pond boter, dat helpt mij om er niet aan te beginnen. én Renaldo je was een maand van het forum afgekickt. Ik slaap kort doordat het nog zo laat licht is, en weer vroeg dag. Maar, vandaag 22 graden en een zonnetje, perfect. spirit reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden 25 minuten geleden zei Yvonne: ... ik merk dat ik ook nu nog doodmoe ben en mezelf door de dag heen moet slepen. ... vandaag maar even in volle vaart overal doorheen rammen. En hopelijk ook nog wat in de tuin rommelen, want het onkruid tiert welig hier. Wil je alsjeblieft wel lief voor Yvonne zijn? Misschien moet je vandaag helemaal niet rammen maar met een boek in de tuin gaan zitten, je lijf vertelt je dat je rust nodig hebt en het is goed om daarnaar te luisteren. Zeg maar tegen je kinderen dat ze zelf hun bed op moeten maken enzo want dat hun oude moeder moe is. Echt Yvonne, dan komt alles ook heus wel op z'n pootjes terecht. ❤️ bumperjim, Reacher en spirit reageerden hierop 2 1
bolletje Geplaatst 13 uur geleden Rapport Geplaatst 13 uur geleden Goeie morgem allemaal, Toppie Renaldo. Hier ook nog één die gaat klagen over moeheid. Al weer dagen.Door het herseninfarct heb ik maar 20% energie 's ochtends. Ja daar ben je gauw doorheen. Sta je 's ochtens op na 9 uur slapen ben je na een uurtje weer dood moe. G
Musashi Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goeie morgen, Vandaag shoppingcenter met m’n moeder en dochter op het programma. Ik zou dit graag av beleven, dat zou een grote stap voorwaarts zijn. Maar het lukt me niet om me op het dagpact te zetten. Ik durf niet te zeggen dat het me gaat lukken. Onze band is het laatste jaar niet goed geweest, geforceerd en niet hartelijk. Ik kan me al niet meer herinneren wanneer het de laatste keer was dat ik haar zag. Het moet van een tijdje voor m’n Japan-reis geweest zijn. Ze is bijna full time in het buitenland. Nu is ze een weekje thuis en dan ‘eist’ ze ons op. Vandaar het shoppen, het is een beetje manipulatie van haar kant. Ik vind het moeilijk zo om in mezelf verankerd te blijven en niet naar alcohol te grijpen om een beetje met m’n heftige emoties om te kunnen. Ik ben wel voorbereid, heb yoga gedaan en nu nog een plonske. Ook als we terug thuis zijn, zal ik iets moeten vinden om te ontladen zonder alcohol. No guarantee. Wish me luck! spirit reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Lieve @Musashiik wens je heel dichtbij jezelf blijven. Ook dit gaat voorbij. En ik weet dat je het ook av kunt. De hele gedachte aan deze dag heb je al av gedaan namelijk. Musashi en spirit reageerden hierop 1 1
Lika Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Ook moe hier. Laatste dag gewerkt. Na mijn vakantie een andere baan. En ja, emoties enzo. Daar word je moe van.
Fonny Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden 2 uur geleden zei Kaatjemama: DAGPACT: Yvonne renaldo6 Fonny🌞 kaatje🌺
spirit Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden @renaldo61, fijn dat je er weer bent. Vandaag het hele forum moe. Rustig aan maar mensen. Ik stond op met hoofdpijn. Ook een teken van mijn lichaam dat ik rustig aan moet doen. Eerst maar een bak koffie en dan naar de supermarkt fietsen. Bijna alle frisdrank is op. Ook even op koopjesjacht. Zin om tomatensoep te maken. Ook de salades waren in de aanbieding. Altijd lekker. Mijn zoon komt met mijn jongste kleindochter. We willen gaan zwemmen, maar eigenlijk kan dat ook hier. Dat zal het ook wel worden. Mijn vriend is op z'n werk, dus die hoeft dat niet mee te maken. Hij kan er slecht tegen. Oma eigenlijk ook niet. Maarja. Het gaat ook weer weg. Dat is het voordeel van Oma zijn 😋
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Boodschappen gedaan met de Stier. De Stier heeft de ziekte van Hashimoto maar gek genoeg word ik sneller moe van boodschappen doen dan zij. Keuzes maken sloopt mij meer en meer. Mn prefrontale cortex is nooit goed ingedaald 😁 Franse supermarkt, 40 meter toetjes aan beide kanten van de gang. Stier: wat wil je voor toetjes? Ik: doe maar wat. Stier: nou je helpt goed mee. Ik: doe die maar (wijs naar het eerste ding recht voor mn neus. Stier: nee die zijn te duur. Ik: ☠️☠️☠️ Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 10 uur geleden zei Musashi: Goeie morgen, Vandaag shoppingcenter met m’n moeder en dochter op het programma. Ik zou dit graag av beleven, dat zou een grote stap voorwaarts zijn. Maar het lukt me niet om me op het dagpact te zetten. Ik durf niet te zeggen dat het me gaat lukken. Onze band is het laatste jaar niet goed geweest, geforceerd en niet hartelijk. Ik kan me al niet meer herinneren wanneer het de laatste keer was dat ik haar zag. Het moet van een tijdje voor m’n Japan-reis geweest zijn. Ze is bijna full time in het buitenland. Nu is ze een weekje thuis en dan ‘eist’ ze ons op. Vandaar het shoppen, het is een beetje manipulatie van haar kant. Ik vind het moeilijk zo om in mezelf verankerd te blijven en niet naar alcohol te grijpen om een beetje met m’n heftige emoties om te kunnen. Ik ben wel voorbereid, heb yoga gedaan en nu nog een plonske. Ook als we terug thuis zijn, zal ik iets moeten vinden om te ontladen zonder alcohol. No guarantee. Wish me luck! Kan je het niet wat meer feitelijk zien zonder alle veronderstelde achterliggende bedoelingen bij haar? ("Eisen" en manipulatie en zo). Misschien maak je het groter dan nodig is? Ik suggereer maar wat hè 😘 Musashi reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zit ik 2 spannende tenniswedstrijden te kijken, stopt de brandweer hier voor het raam. Meteen allerlei ramptoerisme erbij, dus ik besluit niet te gaan kijken. Maar het voelt toch niet oké, dus even de voordeur uit en dan staan die mensen dus voor mijn deur! Groeten beleefd en lopen 1 deur verder. Blijkt de accu van de buuf haar el.rolstoel ontploft. En die stond niet eens op de oplader. Buuf mankeert van alles, helemaal overstuur nu en de ambulance moet uit een andere stad komen om haar na te kijken. Buurman stond toevallig vlak naast hun brandblusser en heeft de brand kunnen blussen en de accu buiten in een teil water gegooid. Hun hele woonkamer is nu bedekt met van die vreselijke poeder. (het schijnt dat een schuimblusser het beste is, want nu is alle el.apparatuur waarschijnlijk kaduuk) Gelukkig zijn ze heel goed verzekerd. Ik totaal niet, want de restwaarde van mijn inboedel is minder dan de premie die ik zou betalen. Maar even gekeken naar mijn eigen brandblusser en die is van 2003, dus een nieuwe staat nu op de lijst voor morgen. Ik heb 6 jaar lang mijn el.fiets opgeladen in huis. Maar nu alleen nog gewone fietsen. Maar het is zo maar gebeurd he. Ik dacht dat de fatbikes het gevaar volmden, maar nee elke accu kan natuurlijk ontploffen en de boel in de hens zetten.
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn Leuke dingen: thuis voor het weekend, m'n baan vooralsnog gehouden. Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: Quinn Jane Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Nachtpact: Quinn Jane kaatje🌺 leuke dingen appje krijgen van je man dat ik een bepaalde radio zender aanmoet zetten omdat het mijn muziek is 😍 schoonmoeder 85 gaat morgen opvakantie met de ouderen zorg. en hebben voor haar een pakketje gemaakt voor in de bus met lekkere dingen 😂😂zoals een schoolreis we hebben gelachen. lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden