Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen frummers, Het koelde vannacht nog niet echt af, maar heb eigenlijk prima geslapen. Om half vijf alles tegen elkaar open gezet en het begint er op te lijken Een bakje en dan snel aan de slag
Yvonne Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden @bumperjim, vandaag krijgen jullie dus het onweer... ik hoop dat het mee zal vallen...
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hittegolf doorstaan en storm overleefd, het lag hier gisteren bezaaid met bomen. Vannacht werd ik wakker omdat ik het koud had zo zonder dekbed, "het is ook altijd wat en zelden wat goeds", zou m'n moeder zeggen 🙂. Ach, mijn moeder, die is ook al zo lang dood. Ongelofelijk hoeveel mensen er uit mijn kring al zijn weggevallen, die gedachte maakt alles in het leven zó relatief. Eigenlijk is er maar weinig de moeite waard om je druk over te maken. lady jane en Etty reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden goeiemooiemorgen frummers om 6 uur uit mijj bed om te gaan rauschen weer Maar te moe haha. Alles lucht wel lekker door in elk geval.
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Nou Jimbo, de Eifeeltoren heeft de blikseminslag overleefd, dus jij vast ook wel. In Ned. zijn er nogal veel inslagen en branden geweest las ik, zouden die nog wel |bliksemafleiders hebben zoals wij vroeger, vraag ik me af. Je hoort er nooit wat over.
Yvonne Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Mooi, maak er een mooie dag van luitjes.... ik ga aan de slag... lady jane reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden DAGPACT: Yvonne kaatje🌺 goedenmorgen
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 5 uur geleden zei Yvonne: @bumperjim, vandaag krijgen jullie dus het onweer... ik hoop dat het mee zal vallen... Nope, hier hemmaal neks zoals men in Arnhem zegt, geen spatje en geen bliksempje. Het geeft niet, de tuinslang is geduldig. De Stier heeft het idee geopperd om nieuwe garagedeuren te kopen dat we de auto's steeds kunnen binnenzetten (want onze huidige deuren zijn oud en gaar en het is een heel gezeik om ze open en dicht te doen), dus de auto's in de schaduw en meteen ook veilig voor de hagel. En de bouwmarkt geeft 15% korting op garagedeuren op dit moment. Daar gaat weer een godsvermogen inzitten maar het voegt wel waarde toe aan je huis. 1 uur geleden bewerkt door bumperjim
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden