rapilos Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Goedemorgen allemaal, Straks werken in het winkeltje. hondje is wat ongedurig Voelt waarschijnlijk aan dat ik zo weg ga Gelukkig komt vriend haar later op de ochtend gezelschap houden en gaat een flinke wandeling met haar maken. Vind het nog maar koud. Kan me haast niet voorstellen dat het zo warm gaat worden van de week
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden goeiemooiemorgen frummers ja hoor @Yana, het gaat overwegend goed hier. Ik ben veel vaker dan eerst in de war en dat maakt me wat bang. En gisteren op t forum 2 x abuis, ik schrik er extra van als ik me "betrapt" voel haha. Ouderwets schaamtegevoel. Als ik in mn uppie blunders maak kan ik er nog om lachen. Maar ook dat gebeurt steeds meer. Ik ben gewoon ontzettend bang nog een infarct of tia te krijgen. Gisteren in de sauna vaker duizelig dan anders en wekend in het warme bad, dacht ik ineens; wat een mooie dood om hier zo maar weg te glijden uit het leven. Maar toen zag ik de troep thuis, het idee dat vreemde mensen me zouden vinden, en hoe heerlijk mijn leven nog steeds is, en toen ben ik toch maar weer gewoon verder gaan genieten.
Bob Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 24 minuten geleden zei Kaatjemama: Vroeg me af is ditnog de bekende roze wolk of is dit voor altijd.🤷🏼♀️ Voor mij is er duidelijk een blijvende verbetering opgetreden. Inderdaad in dingen als stemming, maar ook makkelijker en doeltreffender omgaan met de veranderlijkheden in mijn leven. Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Nou ik verheug me er al op hoor Raps, lekkere stranddaagjes. Gisteren was ik bij het Leger de Heils, die alle kleding voor 2,00 weg deed omdat ze dicht gaan/verbouwen voor een aantal weken of maanden. Gelukkig vond ik niets, want ik heb al teveel. Maar bij het weg gaan, een tussenjasje gevonden. Voelde heerlijk aan, blijkt het dun leer met een echt satijnen voering, van Marc O Polo. Past precies en perfekt voor juist deze tijd van het jaar, dus hup, overstag maar weer. Ik voelde dat ik een koopje had en googlde even op hun site. 400 waren de korte jasjes, en dit is wat langer. Kreeg er s avonds meteen komplimenten over. Binnebnkort LdH maar weer eens wat steunen, want toch wel wat gene. Maar ik denk dat ze de hele overgebleven voorraad wegdoen, want ze starten met een nieuwe voorraad zei de mevrouw daar. rapilos reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Voor mij ook blijvend Kaatje. Maar ik ben me er niet altijd bewust van. Dat ik zo kan genieten van een koopje is ook niet alleen materialistisch. Het voelt ook als een geluksmoment. En dat heb ik ook aan zee heel vaak. Zomaar vanuit het niets. Of op de fiets. Dan wil ik zingen en voel vrijheid. In de stad doe ik dat maar niet. Daar lopen al zoveel dorpsgekken in hun mobiel te oreren over niks. Maar in de vrije natuur durf ik wel, heel af en toe nog. Gauw verder ontbijten en gaan zwemmen nu het nog kan. juni/juli/aug. dicht; ook al verbouwing. Kaatjemama reageerde hierop 1
hub02 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 22 minuten geleden zei Velina: Goedemorgen, wat is de Dagpact? Ik drink vandaag niet? Ik heb dit even hiernaartoe gekopieerd. Was een vraag van @Velina, was op dat 2e draadje wat ik had per ongeluk had aangemaakt terechtgekomen. Ja, klopt, Velina. Op het dagpact staan degenen die zich vast hebben voorgenomen vandaag niet te drinken. Ik sta er zelf ook op. Ik zelf heb per ongeluk een 2e draadje voor woensdag aangemaakt. Op het andere woensdag-draadje onder Ditjes en Datjes, dat van Yvonne, staat het actuele dagpact. Als je je daarop wil zetten kun je dat beter daar doen. Anders leest je niemand meer. Quinn en Velina reageerden hierop 1 1
Musashi Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) @Oskar Momenteel ben ik in Hiroshima. Dat is me toch altijd een (te) heftige ervaring. Wist je dat er maar 1 Amerikaanse president hier ooit een bezoek bracht aan het museum? Obama natuurlijk. Als je het mij vraagt, zouden we de huidige wereldleiders hier eens een paar dagen moeten opsluiten. Ik denk dat het dan allemaal rap gedaan zou zijn met hun ruzie. Voor de rest is het hier allemaal mooi en prachtig en leuk natuurlijk. Morgen naar het Witte Reiger Kasteel van Himeji en dan mijn lievelingsstad Kyoto. Spijtig genoeg bezoeken alle toeristen dezelfde sites en is het meestal over de koppen lopen momenteel. Jammer wel want daar is nog zoveel meer te ontdekken. Druk programma dus en de tijd vliegt hier, bizar dat deze week al bijna op z’n einde loopt. Ik ben ook benieuwd naar jouw reis maar nu geen tijd om te lezen hier. Gelukkig doe je het 8 weken, dus hopelijk lees ik er later nog meer over. 🌸 8 uur geleden bewerkt door Musashi Quinn reageerde hierop 1
Velina Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: Yvonne Hub MaryArt renaldo61🐕 Lika kaatje 🌺 Quinn Velina 😁 lady jane reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) @Oskar beetje keuzestress nu wel ☺️ 7 uur geleden bewerkt door Musashi spirit en lady jane reageerden hierop 2
spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Bijgelezen maar weinig tijd om te reageren. Al een flinke wandeling door de regen gemaakt met de hond. De hond wegbrengen naar mijn zoon en de deur nu uit. Lekker muziek makken. Heerlijk weer naar Rotterdam. Kan ik weer normaal praten zonder raar aangekeken te worden. Fijne dag allemaal. Kaatjemama reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Leuk van vandaag: tussen de middag hardgelopen met collega's. Eruit gelopen door de veertigers. Maar niet HEEL ERG eruit gelopen 💪🏻💪🏻💪🏻 Nu wel zin in een dutje maar dat staat niet in mn taakomschrijving... Kaatjemama reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 5 uur geleden zei lady jane: Voor mij ook blijvend Kaatje Fijn om te lezen 😃
Kaatjemama Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vanmorgen leuke lamp gescoord op marktplaats voor de uitbouw. Voor heel weinig wat wordt ik daar toch blij van. even op werk koffie gedronken mis de gezelligheid wel maar ze gaan niet voor niets ook weg daar. Eerst nog aan me zelf werken en dan misschien een nieuw leuk avontuur. even plantje gehaald in de aanbieding voor me schoonmoeder en daarna de badkamer schoongemaakt gemaakt mij me moeder.en even gekletst. nu thuis voldaan en tijd voor lekker bakje thee even buiten op de bank heerlijk weer maar nog wel flinke wind hier.
Luz Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 8 uur geleden zei Oskar: Mogge mensen @Yvonne: ik vind het leuk dat jij tegenwoordige op een gezellige fabeltjeskrantachtige manier vertelt over je huiselijkheden🙂Kamer 100 kende ik nog niet als uitdrukking. Hoewel het ook kan dat je gewoon een heel groot huis hebt. @Luz: is het goed afgelopen? @Musashi: hoe is het in Japan? Ik heb warempel weer zin om er een mooie dag van te maken. De levenslust is weer terug. Gaat weer goed, na een uurtje ofzo was de trek weg. Toch gek hoe die trek ineens omhoogkomt , heb er weken niet aan gedacht. Kaatjemama en lady jane reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden En wat eet iedereen vandaag ? 🤗 wij stamppot snijbonen en speklappen
Yana Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden Goed gedaan @Luz om hier langs te komen en de trek weer te laten overdrijven!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden