lady jane Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei (bewerkt) @Marjolijn je kent Yana duidelijk niet zoals wij haar hier al jaren kennen. Of Lika. Je komt een beetje paranoide over en reageert kinderachtig in mijn ogen, verongelijkt. Je hoeft niet met iedereen maatjes te zijn ook hier niet. Maar je zo lezen is echt niet fijn. Ik dacht even dat je aan het drinken was geslagen. 12 mei bewerkt door lady jane
Musashi Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei @lady jane je hebt gelijk hoor, er speelt momenteel echt heel veel. Mijn onzekerheid heeft het daar heel moeilijk mee en een houvast is dan zoveel mogelijk controle uitoefenen waar dat kan. Maar dat kan natuurlijk niet altijd en vaak heeft het ook nog eens het tegenovergestelde effect. Pffff…. lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei @Yana ik twijfel echt niet aan je goede intenties, soms wel aan m'n eigen verstand. En dank je wel, fijn om dit te lezen. Je weet dat het wederzijds is toch? @Musashi ontspan. Echt. Knuffel voor jou. @Marjolijn maar wat is er nou dan waar je zo geschrokken van bent? Want door wel wat te poneren, maar niets te zeggen, zorg je toch best voor verwarring zo. Musashi en Yana reageerden hierop 1 1
lady jane Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei 8 minuten geleden zei Quinn: @Marjolijn maar wat is er nou dan waar je zo geschrokken van bent? Want door wel wat te poneren, maar niets te zeggen, zorg je toch best voor verwarring zo. Quinn je brengt het tactischer dan ik kon. @Marjolijn het zou fijn zijn als je dan noemt wie je wel bedoelt, het leek mij duidelijk na je postings. Maar als mijn intuitie niet klopt dan lees ik dat ook graag. Misschien dat dat dan ook voor de betreffende mensen helpt. Of de rest van de lezers. Het is zo snel verwarrend op een forum als je vage dingen schrijft. Logisch dat ik en anderen dan invullen, toch? Zou je zelf ook doen denk ik. In elk geval is het voor de sfeer alleen al belangrijk.
Musashi Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei @Quinn ja, ook de nagel op de kop. Ontspannen ja, mijn grootste ‘werk’ voor deze week. Niet gemakkelijk hè, als wijn hiervoor altijd het redmiddel was. Als je default modus ‘gespannen’ was/ is… , steekt dat enorm de kop op in een zenuwslopende week. Terwijl het eigenlijk iets heel leuks is, waar ik naar uitkijk en enthousiast voor ben. Maar ik wil het weer te goed doen, mijn perfectionisme en bijhorende faalangst komt hier natuurlijk ook weer piepen. 🫠🥴
Quinn Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Hmm, ik ben hier (irl dus) druk bezig met een conflict te vermijden, geloof ik. Dus ga ik hier (forum) druk bezig zijn. @Musashi snap dat het moeilijk is, echt. Maar je kunt het niet verkeerd doen. Musashi reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei (bewerkt) @Marjolijn wat mensen in pb's uitwisselen, weten anderen niet en kun je dus ook niet benoemen als vanuit het forum. Dat het je veel doet, merk ik zeker en dat is heel vervelend. Maar hoe je er nu mee omgaat, lijkt niet echt constructief. Immers, niemand weet wat je bedoelt, waardoor je nu van slag bent en waarom je de hele sfeer ineens als negatief ervaart. Als je zegt, ik wil geen namen noemen, want het gaat via pb's, laat het daar dan ook. Als je hier in het openbaar iets naar vindt, benoem het dan met naam en toenaam. Dan kan er ook iets mee. Jij zegt hopelijk komt hier dan meer echte openheid. Ik zou zeggen, geef het voorbeeld. 12 mei bewerkt door Quinn lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei (bewerkt) @Marjolijn je bent hier buitengewoon hartelijk welkom geheten en ik lees niet anders dan dat veel mensen met je meeleven. Daar doet ons akkefietje van gisteren niks aan af. Je schrijft vandaag onbegrijpelijke dingen. Ik noemde in mijn bericht aan jou Jan Geurts, Lika reageerde daarop. Ik waardeer hem zeer en Lika doet dat zeker, zij deed zelfs een jaartraining bij hem dus ik begrijp niet waarom je zegt dat je geen 'flauwekul over zijn inzichten' wilt lezen. Verder heb je het over grapjes over kanker en gesmijt met ziektes, maar dat lees ik ook nergens. En ik zie ook niet dat je van het dagpact bent 'afgesmeten' (en al zeker niet moedwillig). En wat die nare pb's betreft... wij weten niet van wie je die krijgt of wat erin staat, dus dat is heel verwarrend. Ik zou als ik jou was dan gewoon even zeggen van wie je die krijgt. Ik was gisteren even niet vriendelijk tegen je, maar verder lees ik niks dan meelevendheid van iedereen. Je bent hier hartstikke welkom! 12 mei bewerkt door Yana lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Ik heb geen goede tips voor je @Musashi, nou eentje misschien. Hou van jezelf! Je bent lief, open, gevoelig en je doet het fantastisch, je bent al prachtig en perfect zoals je bent. Al het gerommel en geharrewar hoort bij mens zijn, daar komen we niet onderuit. Niet te zwaar aan tillen. ❤️ Musashi reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei (bewerkt) 2 uur geleden zei Marjolijn: En volgens mij noemde ik geen namen. Aannames.. en invullen etc. Lijkt mij geen goede zaak en niet juist ook. Ik ben persoonlijk wel voor het duidelijk maken aan wie je iets schrijft. Daar waar jij het waarschijnlijk integer vindt dat niet te doen. En nu zijn er misverstanden ontstaan en ben je nog niet duidelijk. Ongetwijfeld ook met de beste bedoelingen. Maar je genereert heel veel aandacht zo, voor iets wat best onbenullig begon. Met kanker spotten kan niet, maar ik lees dat nergens en acht echt helemaal niemand op dit forum zo laag. Dat jij dat wel doet zegt misschien meer over jouzelf? Ik snap hier echt helemaal niets van. Of het zou thuis horen bij iets wat ik hier ooit van @Mormel las, omgekeerd narcisme? Dat is iets wat ik echt niet herken, zelfs nu ik ervan heb gehoord en wat erover gelezen heb. Yana komt gelukkig goed op voor zichzelf. Maar het is ook voor mij en misschien anderen heel naar om dit allemaal te lezen, zonder dat er iets wordt verduidelijkt. Laat staan een excuus als het allemaal niet blijkt te kloppen. 12 mei bewerkt door lady jane IJsvogel reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Ik wil even hier duidelijk hebben dat ik geen pb's heb gestuurd naar @Marjolijn want ook hier dus geen duidelijkheid.
Quinn Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei @Marjolijn dit vind ik lastig. Je kunt en wilt niks zeggen over pb's, maar klaagt intussen wel over slechte sfeer en niet welkom voelen. Dat geeft mij, in alle openheid, een kutgevoel. Dat je daar niks mee wilt doen, is jouw keuze. Maar als ik je nog een tip mag geven, als je last hebt van iets of iemand in pb's, zeg dan ik heb last van iets of iemand in pb. Dan hoeven anderen zich daar ook niet mee bezig te houden en onwelkom advies te geven. Ik heb ook geen pb gestuurd trouwens. En gaat over tot de orde van de dag. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei 2 uur geleden zei Marjolijn: Hopelijk komt er hier meer echte openheid. Zo enorm akelig dit!!!!!! ik lees nu pas bij. Ongelooflijk dat juist jij om openheid vraagt. Ik zou de pb schrijver uitnodigen zich bekend te maken, ik ga van goede bedoelingen uit. En als het echt niet zo is, dan @Marjolijn kun je het melden bij de moderator. Of als je rancuneus bent (dat zou ik zelf dan wel zijn) kun je kopieren en plakken en de dader ontmaskeren op het schandblok hier. Ik hoop oprecht dat dit niet nodig is. Maar je bent het zo langzamerhand wel aan de sfeer hier verplicht om je geschrijf hier nader te verklaren. Ik ervaar de sfeer hier als negatief door dit gestook, en het lijkt wel alsof jijzelf geen idee hebt wat je hier aanricht. Ook wij hebben gevoelens.
lady jane Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei 5 minuten geleden zei Marjolijn: En sorry @lady jan zullen we dit dan maar als excuus nemen voor alle punten waar je totaal niet op in gaat Marjolijn? Want zelfinzicht kunnen wij je hier niet bijbrengen blijkbaar. Maar hier beschuldigen terwijl hier niets te lezen valt over jouw aantijgingen geeft echt geen pas. En ik heb er nu niets meer over aan toe te voegen. Let's agree to dissagree.
bumperjim Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Ik snap er helemaal niks van, zal wel komen omdat het al dinsdag is. spirit en Kaatjemama reageerden hierop 2
Sanity Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei (bewerkt) 7 uur geleden zei lady jane: Met kanker spotten kan niet, maar ik lees dat nergens en acht echt helemaal niemand op dit forum zo laag. Toch is het wel gebeurd (in een PB) en is er wel degelijk iemand hier zo laag. Dat @Marjolijn er dan voor kiest om dit PB niet hier openlijk te plaatsen (en ook niet te zeggen van wie) en alleen te verwijzen naar het PB wat zij ontvangen heeft, vind ik alleen maar prijzenswaardig. Temeer ook omdat ........ Ik weet toevallig wel iets meer maar heb beloofd om daar over te zwijgen v.w.b. van wie dit kwam. Maar je mag van mij aannemen dat de honden er geen brood van lusten en het niet alleen over 4x kanker hebben ging. Er is er hier maar één die excuses moet maken en dat zijn @lady jane en @Marjolijn allebei niet!!!! 12 mei bewerkt door Sanity
Kaatjemama Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Wat een nare vervelende situatie 🥹 kan er slecht tegen hoop dat dit gauw op gelost wordt.
Sanity Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Wat een nare vervelende situatie 🥹 kan er slecht tegen hoop dat dit gauw op gelost wordt. Ik ga (en mag) dat niet doen en @Marjolijn houdt de eer aan haarzelf. Dus blijft er maar één persoon over....... Maar moet wel echt op mijn tong bijten.
Kaatjemama Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Snap het En de focus moet idd op je maand liggen super knap 🥰 @Marjolijnmaar je moet snappen dat wij natuurlijk graag willen weten hoe en wat na die berichten en ik denk namelijk dat ik wel weet wie het is. Dus blijf ik ook maar denken 🧐
IJsvogel Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Wat een verwarring. Eerst leek het net of je iemand van het forum beschuldigde van spotten met kanker. Je kreeg nog mot met Yana (hoe dan?) maar dat staat er los van. En nu blijf je die negatieve berichten rondstrooien alsof het hele forum achter die berichten zit en openheid moet geven. PB's staan los van de rest van het forum, spreek diegene aan, doe een melding of gooi het openbaar. Maar niet dit, je raakt iedereen behalve de persoon van de PB's. lady jane reageerde hierop 1
Senna34 Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei @Sanity Dat ene zinnetje in het midden misschien even weghalen? Want ik denk het nl meteen te weten. Mijn gevoel is zelden mis. lady jane en Quinn reageerden hierop 2
Quinn Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Ah, zo zit dat. Well @Marjolijn, vervelend is het zeker. Als het per pb dus niet lukt en blokkeren niet afdoende is, meld de persoon in kwestie dan bij de moderator. lady jane reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei En verder: heeft het zin om te gaan speculeren? Als iedereen erachter komt wie het was dan wordt het toch gegooid op een kwade dronk en wordt er morgen weer mee gekletst. Quinn reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei Zoals @Hadocque altijd zegt dat @BamBamzegt: pak je popcorn en enjoy the show. Hadocque reageerde hierop 1
Sanity Geplaatst 12 mei Rapport Geplaatst 12 mei 9 minuten geleden zei Senna34: @Sanity Dat ene zinnetje in het midden misschien even weghalen? Want ik denk het nl meteen te weten. Mijn gevoel is zelden mis. Bij deze (als je doelt op het zinnetje "Temeer......") Voor de rest dan slot erop omdat mij dat uitdrukkeljk (begrijpelijkerwijs) gevraagd is en ik anders een belofte niet na zou komen! Senna34 reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden