Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: MaryArt Marjolijn renaldo61🐕 kaatje 🌺
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen, Het gaat niet goed met een van m'n hondjes. Ze is bijna 18 en het lopen gaat slecht. Eten en drinken gaat nog steeds wel. Maandag word ik gebeld door een neuroloog van het dierenziekenhuis en dan maar kijken hoe nu verder. Dan is het klote dat ik er alleen voor sta. Hadocque, spirit en lady jane reageerden hierop 2 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers wat sneu Bol, je hondje zo te zien tobben en zelf niets te kunnen doen. Is er niet een nicht in de buurt die je bij kan staan hierbij? Is dat dierenziekenhuis ver weg? Anders maar een taxi?
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat naar Bolletje. Hopelijk gaat het allemaal lukken. onder de riem. Ik begrijp jou helemaal hoor Bolletje, maar wat ik altijd zo gek vind is het onderscheid tussen huisdieren en dieren in de bio-industrie. Voor een hond wordt er een neuroloog bijgehaald, maar een varken in de bio-industrie gaat door een hel. Zal het wel nooit snappen. Yvonne reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik vertrek volgende zondag alleen naar het verre buitenland voor 2 weken. Zoveel mixed feelings voor dit laatste weekend. Ik loop wat verloren tussen vanalles moeten en willen en tegelijkertijd toch proberen te genieten van het nog even niets. Het is uitkijken naar het vertrek maar ook alvast naar terugkomen. Veel twijfels of het mij en m’n gezin goed doet of net niet. Een beetje verloren lopen in niemandsland dus voor nu.
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Sterkte @bolletje Weekend. Iets minder plannen dan gebruikelijk, maar morgen staat een afspraak met m'n zoon. Dagpact: MaryArt Marjolijn renaldo61🐕 kaatje 🌺 Quinn
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen, ik wil van alles typen maar het komt niet goed op papier. Iets over jou hondje @bolletjebolletje, wat bemoedigende woorden en wat over de leeftijd, 18 jaar, dat is wel flink oud, werkt voor de rest alles nog wel? Wij lieten vroeger als een kind een oud hondje uit, van een oud opaatje in de straat, die was ergens in de 20.. Die wist het rondje uit zijn hoofd, hij was al wat doof en wat blind maar hij wist precies, wanneer het rondje door de helft was en we weer terug gingen. Dan liep hij 2x zo hard 🫡😁 rapilos en bolletje reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 29 minuten geleden zei Musashi: Zoveel mixed feelings Dat heb ik ook standaard voorafgaand aan een vakantie. Voor mij is dan de uitdaging om te bedenken dat het vast wel goed komt, en dat die twijfels er blijkbaar bij horen. Beetje afleiding zoeken want het meegaan in al dat tobben is zo vermoeiend (en ergerlijk / embetant) Musashi reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja het hoort er wel bij. Ik noem het wat gezonde spanning. Maar alle bijkomende spanning (positief of negatief) is er dan al snel te veel aan. Dus ik probeer idd wel rust en ontspanning voorop te stellen. Het is ook niet echt vakantie maar meer werk-gerelateerd waar ik zelf voor gekozen heb en wat ik op zich super leuk vind en enthousiast voor ben. Maar toch zit er wel dat stemmetje dat zich afvraagt ‘waarom doe ik dit mezelf toch aan?’. De gezonde spanning mag dus niet overslaan naar een verlammende angst. Dat is een beetje balanceren op een dun koord.
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Haha, dat is precies wat ik ook altijd denk, als ik mijn tas inpak, als ik de deur op slot draai en op pad ga. Waarom doe ik mezelf dit aan. Waarom blijf ik niet gewoon thuis. Musashi reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hopelijk kan de neuroloog nog wat doen @bolletje. veel sterkte bolletje reageerde hierop 1
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal, Al boodschappen gedaan in verschillende winkels (2 supers, bio winkel, slager ) heb altijd het gevoel dat ik van hot naar her moet racen Terwijl zaterdag juist een ontspannen dag moet zijn, geeft het mij altijd veel stress. Wil dan in het weekeinde een gezonde maaltijd op tafel zetten, huis moet schoon. Dan moet ik sochtends de hond altijd een flink stuk uitlaten, omdat vriend dan pas in de middag komt En het huis wil ik netjes hebben. Dan denk ik, vriend heeft het maar makkelijk Komt in een schoon fris huis, heeft savonds een lekkere maaltijd en heeft de ruime ochtend lekker voor zichzelf.. Nee hoor, dat is niet eerlijk, ik doe het mezelf aan, weet ik ook wel
rapilos Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goh, @bolletje Bijna 18 is super oud voor een hond. ik teken ervoor als de mijne zo oud wordt Maar goed, dat neemt natuurlijk je zorgen niet weg. Sterkte joh bolletje reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Het is strandweer @rapilos vanaf morgen koeler weer, geschikter voor al jouw klussen en je bent pensionada! Hup in het hier en nu, met de hond lekker strandwandelen. fijne dag! rapilos en spirit reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei bolletje: Dan is het klote dat ik er alleen voor sta. Samen, want ik denk aan je. bolletje reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hard werken vandaag. Maar dat is leuk, dus leuke dag. 😊 Dagpact: MaryArt Marjolijn renaldo61🐕 kaatje 🌺 Quinn Reacher Quinn reageerde hierop 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: MaryArt Marjolijn renaldo61🐕 kaatje 🌺 Quinn Reacher Lika
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Heb ik natuurlijk mijn eigen advies aan Raps zelf ook opgevolgd. Zit ik nu noodgedwongen met een mok koffie en dikke plak bananenbrood op een terras in de schaduw🙃. De bewolking die voor vanavond was voorspeld had blijkbaar haast om de kust te bereiken. Zoals de NS allesbehalve haast had en mevia Rotterdam naar Den Haag bracht. Dubbelkritische dag dus hier😇. Hoop dat jijhet beter trof @rapilos.
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Tweede bord Brinta op en zo Stad in. Want morgen moet het er wel een beetje prettig uitzien. lady jane reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden