Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Terug van de yoga les 

was heel  hard werken 😅leuk en erg gezellig. Voor dinsdag ochtend weer geboekt 😊

beetje moe erna zal er wel bij horen.

Het is heerlijk weer straks even bij de kleine meid bij de hockey kijken. 

vanavond feest van me zwager en schoonzus dus even me energie goed verdelen vandaag 😜😥

Fijne dag allemaal ☀️

Geplaatst

Goedemiddag frummers. 
Even uitpuffen... en weer eens een bakje neerzetten hier. 
Ik heb niets bijgelezen de afgelopen dagen, alleen vandaag even doorgekeken...  en don't worry, onkruid vergaat niet. 
Ik had inderdaad de kleinkinderen te logeren. 
Maandag gekomen, gisteravond zijn ze weer opgehaald. 
Het was heeeeeel gezellig, maar ja, ben geen 20 meer, dus behoorlijk afgedraakd en aan mijn eindje. 
Vandaag boven de boel weer in oorspronkelijke staat teruggebracht, de was gedaan en noem maar op. 
Ook weer een lading boodschappen want ik denk dat morgen de hele bubs wel weer langs zal komen. 
Goed, ik ben een gezegend mens, dat realiseer ik me dan wel. 
Een bakje, dan nog even in de tuin aan de slag. 

Ach @bolletje, wat verdrietig... Ja, 18 jaar is een heel heel mooie leeftijd voor een hondekind, maar pffff, sterkte meis. 

Hoe gaat het met @Marjolijn, hopelijk toch aan het opknappen nu weer??? 

@Quinn thuis, fijn. En morgen ga je je zoon zien, best wel weer heel spannend denk ik. 
Ik hoop dat het een mooi weerzien zal zijn... 

Ja @Rosee, bizar hè, hoe het ene dier als kind wordt behandeld en en andere totaal geen recht op een mooie leven heeft (om het maar even netjes uit te drukken). 

Zo, en dan nu de tuin in, eerst even een uurtje nog wat rommelen daar en dan hopelijk nog even genieten van het lekkere weer... 
Lieve luitjes, ik ben er weer helemaal hoor. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.pngimage.png.e4806210570a3bd977939b6cdbb5c0f4.png

Geplaatst

Fijn je weer te zien @Yvonne. We misten je natuurlijk helemaal niet verder, maar, okay, we misten je. Hoop dat je een lekker rustig weekend hebt na al die prettige drukte.

c is aan het koken, dat wil zeggen, hij belt om pizza. Luie mensen hier.

Geplaatst

Toch weer kompleter met Yvonne erbij he. Ik heb nog heerlijk en paar uur kunnen lezen, dutten en genieten in het zonnetje aan zee. De aqnhouder wint, of nog beter, mn geduld beloond. Nu weer via omweg op huis aan, maar ik beschouw dit alvast als mn moederdag.:present:

Geplaatst (bewerkt)

Me ook maar ff melden hier. Lief dat je aan me dacht @Yvonne. Ik hoop dat je nu een beetje een  " uitrustweekend" hebt. 

Morgen mag ik de 4 weken aantikken. En daar ben ik blij mee. Verder helaas nog een dweiltje. Wil niet in herhaling vallen over mijn ( fysieke) gezondheid. 

Hier een stukje vis en worteltjes in de maak. Lekker licht. Heb er wel zin in en dat is winst. 

Brief in de bus van het zkh. A.s woensdag opdraven en de week erna dinsdag en donderdag. Vooral die laatste vind ik niet jofel. Dagopname, infuus, hele pretpakket en daar word je geheid behoorlijk ziek van. Dus voorraadje in huis. Makkelijke maaltijden etc. ( moet wel mijn oven het weer doen. Maar daar komt dinsdag iemand voor). Dus goed voorbereid.  M.gaat de strijd aan. 

En toch wat leuks.... " mijn" kerk brengt de 2 boeketten van die zondag altijd naar mensen ter felicitatie of ter bemoediging na de dienst.( soort lief en leed)  Krijg ik morgen de laatgenoemde.  Mooi hoor. En doet me best wat. En dat op moederdag... bijzonder wel. Zoon " doet" al jaren niet aan moederdag, omdat hij dat onzin vindt. Inmiddels weet ik dat gewoon. Dus kerkblommetje is erg leuk.

bewerkt door Marjolijn
Aanvulling
Geplaatst
1 minuut geleden zei Marjolijn:

Reacher
Quinn

Marjolijn

Leuk geshopt @Quinn

Leuke werkdag dus @Reacher?

Hier beetje haken.  Ook weer prima. 

Jaaa ze is geweldig, haar septum piercing viel eruit, we hebben de halve middag gezocht naar het bolletje wat het vastzet. Moest ze op een gegeven moment zo hard lachen dat ie uit haar neus vloog. Katten erachteraan. Zij gillen. 

Wat haak je? 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...