Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Ja  die.  Valt mee hoor. Beetje Eitje... en in het begin een uitdaging en wat tellen en rekenen en  sons wat uithalen.....  Hier is die versie  alleen met meer knallende kleuren.. ik weet nog steeds niet hoe ik een foto moet doen.  ( ach ieder zijn kwaliteiten  toch?) HIer donkerblauw paars roze oranje rooiig groen rare kleur knalgeel en hopelijk zo weer naar blauw. Het " knalt" meer dan ik had  verwacht haha..)  Ach.. dan gaan we knallen op de spijkerbroek. 😆 Ooit nog maar eens een rustigere versie maken.   De rustigere herfstkleuren dan..

En VRAAG: En wat heb ik vanavond last gehad van craving......  echt ..Niet normaal en nog......... Nu aan de avondthee en ( oven ging goed) kha kaascrackertjes gemaakt.   Beter dat dan alcohol. Dus zo een beetje snoepen... ervan. 

Hebben jullie dat ook wel eens dat die GIERENDE trek opkomt???????

? En wat doen jullie dan.? Echt GIGA last van.

Zit nu aan de thee en kaasgevalletje

bewerkt door Marjolijn
Tja.. dus haak me suf effe
Geplaatst (bewerkt)
40 minuten geleden zei Kaatjemama:

Gaat goed hertog 0.0

en een goede band 

leuke ding van vandaag is dat ik net een man een mini wijntje in zag schenken hij moet vast rijden. Trots gevoel op me zelf dat gevecht heb ik nu niet 

Knap joh. Zo is dat.... respect voor jou.  Buiten dat een feestje voor mij fysiek nog niet gaat vind ik het superknap hoe jij het doet met al die uitdagingen.... en ik hoop dat je ook toch kunt genieten van dat feestje.. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Toch nog maar effe vragen: (ik ga er niks mee doen hoor..... ) Maar herkennen jullie die gierende trek?????? En tips??? Oliebollenmetappelflappen. ga ik morgen de 4 weken aantikken... en dan krijg je dit. Ooit een aantal jaar droog. Maar er verder niks mee " gedaan" ( en had liefdevolle steun van mijn man). Nu alleen en geheel andere situatie..en aan van alles " gewerkt" dat weet ik.. maar toch raar... ( en strontververvelend). Sorry... moest er ff uit...

Geplaatst

@Marjolijnik ga dan meestal sporten, maar dat is voor jou natuurlijk geen optie. Helpt het haken wel wat? Wat mij ook helpt: er van een afstandje naar proberen te kijken. Oké je hebt trek, maar dat is niet erg, het gaat weer voorbij en je hoeft er niks mee te doen.:rose:

Geplaatst

Klopt @Rosee. Dat probeer ik nu ook. Ik weet het Day het voorbij gaat. Stom hé? En er dan toch zo'n "last" van hebben. En ja... even fanatiek stukje haken helpt eigenlijk wel. Nee.. sporten gaat niet.. maar wie weet... ooit weet es. En dat laatste.. ik hoef en MOET er vooral niks mee doen. Ik ga ga zo direct in mijn bed maat es een lange meditatie doen van mijn app ( een yoga nidra denk ik) 

dank je wrl voor het meedenken.  Ken jij dat nog... die nare trek????

Geplaatst

@Marjolijnmorgen 4 weken 🥳👏zo super echt knap met alles wat je meemaakt 

ene kwa trek neem meestal iets van chocola of koek 😨 en mij hielp in het begin ijsthee green 🤷🏼‍♀️waarom geen idee 

Geplaatst (bewerkt)

Dank je wel lieve mensen. Tandenpoetsen  en rest " badkamerdingen" en ik ga plat met een goede waarschijnlijk yoga nidra) meditatie.  Poehee. Welterusten allen. En iedereen slaap heel lekker. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst
9 uur geleden zei Marjolijn:

Hebben jullie dat ook wel eens dat die GIERENDE trek opkomt???????

? En wat doen jullie dan.? Echt GIGA last van.

Zit nu aan de thee en kaasgevalletje

Ja dat dus. Thee zetten doe ik dan. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...