Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

. En me weer effe omdraaien . Het is wat het is. Maar ik heb een erg fijn bed. Dat is weer mazzel . Naar de HA lukt niet. Nouja dan maarniet. !  ( omdraaien kan ook niet. Maar bij wijze van😉). En er fluit een gezellig vogeltje hier op het balkon.

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Goedemorgen allemaal IMG_7492.thumb.jpeg.9fad74fc7808b5e88288e54f6b8e64f3.jpeg

Helaas  weer wakker geworden met gia hoofdpijn heb voorhoofdsholte ontsteking.

straks even lekker lang warm douchen helpt misschien wel beetje.

Straks even naar me moeder heb afgesproken dat ik haar 1 x per week ga helpen in huis zolang ik in de ziektewet wet zit .

Geplaatst

Dagpact:
MaryArt
Marjolijn
kaatje 🌺
Q

IJsvogel

Goedemorgen, ik zit naar mijn beeldscherm te staren. Moet hard aan de slag voor studie, maar ik blijf een beetje uitstellen en andere dingen doen.

Geplaatst (bewerkt)

@Rosee ik kan wel even  uit bed. Beetje op. Beetje af. Maar niet naar de praktijk. Ga zo maar even bellen, denk ik. 

Geregeld.  Zijn fijne artsen. En reageren altijd adequaat. Later bezoek en voor nu goed advies. 

Ik word het soms een beetje zat. Beetje verdrietig van onderhand. Er gebeurt TE veel. 

bewerkt door Marjolijn
Geplaatst

Hier geen rustig dagje voor mij. Gelukkig gisteren mezelf rustig gehouden  zodat ik er vandaag tegenaan kan. Hoorde net dat de broer van mijn vriend vannacht een hartinfarct heeft gehad. Nu is hij al hartpatiënt en heeft een paar jaar geleden een zware hartoperatie gehad. Zo'n operatie waar ze je borstbeen doorzagen. Vind het sneu voor hem. Aan zijn vriendin heeft hij ook niets. Hij was vannacht alleen toen hij dat kreeg. Zelf de ambulance gebeld. Mijn kleindochter komt vanmiddag en blijft tot morgen. Eigenlijk komt het slecht uit, maar Oma heeft moeite met nee zeggen 🤨. We kunnen bij hun ook altijd onze hond kwijt, als we weggaan, dus het gaat over en weer. Mijn vriend weet het nog niet 😚. Die heeft nu hele andere dingen aan zijn hoofd. Het is bovendien geen modelkind. Ach  echt een kind van deze tijd. Zonder mobiel zijn ze nergens. Die moet ook altijd mee. Dit keer laat ik het maar zo. Oma heeft geen zin in discussies met een 8 jarig kind vandaag. Ik ga maar eens aan de koffie. We zien wel hoe deze dag gaat lopen. Mijn vriend zal wel overstuur zijn door het slechte nieuws over zijn broer.

Geplaatst

Wat een akelig nieuws @spirit. Hopelijk herstelt je zwager goed.

Fijn @Kaatjemama dat jij je moeder gaat helpen. 

Hier voel ik me soms net een gebarsten grammofoonplaat. Sorry. En lief hoe jullie dan toch reageren.  Ik ben het zo zat. Ben geen cent waard nog. Hopelijk knap ik in de loop van de dag nog wat op. 

De assistente van de huisarts was ook zo enorm aardig. 

Morgen vast een betere dag. Maaaaaarrr= ik drink niet. Dat dan weer wel.

Geplaatst

Ziet er prachtig uit @bumperjim heerlijk genieten zo in mei 

@spiritlekker druk dus wel gezellig haar zo over de vloer 

sterke met je zwager 

@Marjolijn vindt dat je gezien de omstandigheden best positief bent hoor. Denk ook dat je het beter van je af kan schrijven deze periode misschien wel altijd .

Bij moeders de voortuin gedaan en heb even de wc goed mee gepakt. Volgende week weer wat anders. Best ongemakkelijk soms maar goed zal wel wennen.

Ik ben. Klaar voor vandaag vindt ik tijd voor wat leuks en het is mooi weer stomme kan gewoon niets verzinnen 😓

Geplaatst

Dit is nu toch echt de wereld op z’n kop hoor. Geen pannenkoeken als lunch maar wel als diner? Met alle beste wil van de wereld, maar dat kan er bij mij dan toch echt niet in.

Geplaatst

Okay, even voor het overzicht, hoe ga je om met welk eten.

Pannenkoeken: avondeten.
Appel: tussendoortje.
Zak paprika chips: pure noodzaak.
Vis: uitzetten in zee.
Brinta: ontbijt. Of lunch. Of avondeten. Of alledrie.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...