Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Kijk, met @Kaatjemama kan ik praten. Kaatjemama reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Chips als noodzaak kan ik wel verstaan en kan ook als avondeten. Alleen voor mij dan weliswaar, niet als het met/ voor anderen is. Quinn reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s En soep vindt ik geen avond eten 🙈nu bevindt ik me op glad ijs denk 😅
Mormel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 53 minuten geleden zei Kaatjemama: En soep vindt ik geen avond eten 🙈nu bevindt ik me op glad ijs denk 😅 Een verwende gedachte.
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Mormel: Een verwende gedachte. Het ligt eraan wat voor soep. Een dun soepje is een voorgerecht maar maaltijdsoep dat kan je gewoon als avondeten beschouwen.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Mormel: Een verwende gedachte. Klopt
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik had uiensoep met croutons als lunch. Nu zitter er verse frieten in de airfryer en als ik straks denk dat ik nog iets gezonds moet dan grill ik er wat puntparika's in. Maar uien zijn ook groenten.
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Lekker zeg 😊wij gaan morgen vere frietjes maken nu al zin in lady jane reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik had een pannenkoek. Met een halve pot appelmoes. c noemde me een kleuter, maar appelmoes is fruit, simpel. lady jane en Reacher reageerden hierop 2
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nachtpact Reacher Leuke dingen vandaag een vriend kwam op bezoek Rosee reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nachtpact Reacher Quinn Jane kaatje🌺 marjolijn
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s De eerste zak chips is leeg. Kan me geen hap herinneren. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Jammer, want dan heb je er ook niet echt van genoten, denk ik.
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nee, maar misschien wel van de tweede. Marjolijn, lady jane en Rosee reageerden hierop 1 2
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ben ik mee bezig. Paprika is altijd beter. Marjolijn reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier even een poosje op voor ik de nacht inga. Even wat afleiding van de tv enzo. En ik ga volgende week richting 1 hele maand. Dat is fijn! Rosee reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 minuten geleden zei Quinn: Ben ik mee bezig. Paprika is altijd beter. 😂ik ben hier aan de kinder buenos begonnen 😆
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 5 minuten geleden zei Marjolijn: Hier even een poosje op voor ik de nacht inga. Even wat afleiding van de tv enzo. En ik ga volgende week richting 1 hele maand. Dat is fijn! Lekker gevoel een maand 👏👏👏🥰
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zeker en jij bijna 4 maanden, las ik. Mooi zeg
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja het gaat hard ineens durf nu naar een half jaar te kijken 👏🥰 lady jane en Marjolijn reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s De Stier had een hyperactieve dag in de badkamer dus ik heb vanavond gekookt. Linke soep want ik kan helemaal niet goed koken 😁 Rijst uit de rijstkoker, daar kan weinig aan fout (nou ja, 2 dingen: of te veel water erbij, of te weinig). Dan chinese kool met ui roerbakken met wat maggi en een bult gefrituurde knoflook uit een potje. En dan de visfilet die houdbaar was tot vandaag (niet dat wij ons iets van zo'n datum aantrekken zolang hij niet overduidelijk stinkt), in stukjes in een plastic zakje met bloem en aromaatje en dille, goed schudden dat alle stukjes vis helemaal toppie zijn en dan in de pan. Serveren met vissaus en tobasco. "De vis beter aanbakken de volgende keer" zei de Stier ogenblikkelijk want die geeft nooit zomaar 10 punten voor de moeite. OK Stier en de rest? De rest kan ermee door. Yayy! 🤪 Lika, lady jane, Kaatjemama en 1 andere reageerden hierop 1 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden