Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) . En me weer effe omdraaien . Het is wat het is. Maar ik heb een erg fijn bed. Dat is weer mazzel . Naar de HA lukt niet. Nouja dan maarniet. ! ( omdraaien kan ook niet. Maar bij wijze van😉). En er fluit een gezellig vogeltje hier op het balkon. %s om %s bewerkt door Marjolijn
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers te weinig mensen om te volleyen dus mag ik n dag extra naar de sauna altijd heerlijke dagen daar. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal Helaas weer wakker geworden met gia hoofdpijn heb voorhoofdsholte ontsteking. straks even lekker lang warm douchen helpt misschien wel beetje. Straks even naar me moeder heb afgesproken dat ik haar 1 x per week ga helpen in huis zolang ik in de ziektewet wet zit . spirit reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Morgen. Onrustige nacht en nu zit ik naar een boterham te kijken. Vanmiddag weer naar huis. Voor @Yvonne ☕ Dagpact: MaryArt Marjolijn kaatje 🌺 Q Kaatjemama, lady jane en spirit reageerden hierop 3
IJsvogel Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: MaryArt Marjolijn kaatje 🌺 Q IJsvogel Goedemorgen, ik zit naar mijn beeldscherm te staren. Moet hard aan de slag voor studie, maar ik blijf een beetje uitstellen en andere dingen doen.
Rosee Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Herkenbaar @IJsvogel. Chop chop aan de slag! @Marjolijnkan de huisarts niet bij jou komen? Kun je helemaal niet uit bed? IJsvogel reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) @Rosee ik kan wel even uit bed. Beetje op. Beetje af. Maar niet naar de praktijk. Ga zo maar even bellen, denk ik. Geregeld. Zijn fijne artsen. En reageren altijd adequaat. Later bezoek en voor nu goed advies. Ik word het soms een beetje zat. Beetje verdrietig van onderhand. Er gebeurt TE veel. %s om %s bewerkt door Marjolijn Rosee reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: MaryArt Marjolijn kaatje 🌺 Q IJsvogel renaldo61🐕 Goeiemorgen iedereen
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Sterkte @Marjolijn 🤎 Ook sterkte voor jou @Kaatjemama. Lief dat je je moeder gaat helpen in het huishouden.
spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Hier geen rustig dagje voor mij. Gelukkig gisteren mezelf rustig gehouden zodat ik er vandaag tegenaan kan. Hoorde net dat de broer van mijn vriend vannacht een hartinfarct heeft gehad. Nu is hij al hartpatiënt en heeft een paar jaar geleden een zware hartoperatie gehad. Zo'n operatie waar ze je borstbeen doorzagen. Vind het sneu voor hem. Aan zijn vriendin heeft hij ook niets. Hij was vannacht alleen toen hij dat kreeg. Zelf de ambulance gebeld. Mijn kleindochter komt vanmiddag en blijft tot morgen. Eigenlijk komt het slecht uit, maar Oma heeft moeite met nee zeggen 🤨. We kunnen bij hun ook altijd onze hond kwijt, als we weggaan, dus het gaat over en weer. Mijn vriend weet het nog niet 😚. Die heeft nu hele andere dingen aan zijn hoofd. Het is bovendien geen modelkind. Ach echt een kind van deze tijd. Zonder mobiel zijn ze nergens. Die moet ook altijd mee. Dit keer laat ik het maar zo. Oma heeft geen zin in discussies met een 8 jarig kind vandaag. Ik ga maar eens aan de koffie. We zien wel hoe deze dag gaat lopen. Mijn vriend zal wel overstuur zijn door het slechte nieuws over zijn broer.
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Het leuke van vandaag: denk dat dit m wordt. Vanmiddag bed in elkaar zetten en grasmaaien, dat kan er echt niet tegenop leuken. Bovenop de bult ruikt het zwoel als een meisjeskleedkamer 😁 mei, de mooiste maand. Quinn, Kaatjemama, Marjolijn en 1 andere reageerden hierop 4
Marjolijn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Wat een akelig nieuws @spirit. Hopelijk herstelt je zwager goed. Fijn @Kaatjemama dat jij je moeder gaat helpen. Hier voel ik me soms net een gebarsten grammofoonplaat. Sorry. En lief hoe jullie dan toch reageren. Ik ben het zo zat. Ben geen cent waard nog. Hopelijk knap ik in de loop van de dag nog wat op. De assistente van de huisarts was ook zo enorm aardig. Morgen vast een betere dag. Maaaaaarrr= ik drink niet. Dat dan weer wel. spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Sterkte aan iedereen die aan het worstelen is met ziekte en alcohol 💪🏻
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ziet er prachtig uit @bumperjim heerlijk genieten zo in mei @spiritlekker druk dus wel gezellig haar zo over de vloer sterke met je zwager @Marjolijn vindt dat je gezien de omstandigheden best positief bent hoor. Denk ook dat je het beter van je af kan schrijven deze periode misschien wel altijd . Bij moeders de voortuin gedaan en heb even de wc goed mee gepakt. Volgende week weer wat anders. Best ongemakkelijk soms maar goed zal wel wennen. Ik ben. Klaar voor vandaag vindt ik tijd voor wat leuks en het is mooi weer stomme kan gewoon niets verzinnen 😓
hub02 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dagpact: MaryArt Marjolijn kaatje 🌺 Q IJsvogel renaldo61🐕 hub
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Marjolijn wat speelt, speelt. Het houdt je bezig, deel het vooral. Ik ben inmiddels thuis, bij c. Die net zolang heeft gedramd totdat ik heb beloofd pannenkoeken te bakken vanavond. Ik ben te goed voor de wereld. Mazzel. spirit en bumperjim reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Quinnheerkijk pannenkoeken jaloers wij eten ze te weinig. Ik heb nooit geen zin om ze te maken. Pff oké nu dus trek in pannenkoeken maar we eten gekookte aardappels me spinazie en slavink 🧐 spirit reageerde hierop 1
Musashi Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dit is nu toch echt de wereld op z’n kop hoor. Geen pannenkoeken als lunch maar wel als diner? Met alle beste wil van de wereld, maar dat kan er bij mij dan toch echt niet in.
Quinn Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Okay, even voor het overzicht, hoe ga je om met welk eten. Pannenkoeken: avondeten. Appel: tussendoortje. Zak paprika chips: pure noodzaak. Vis: uitzetten in zee. Brinta: ontbijt. Of lunch. Of avondeten. Of alledrie. Musashi, spirit en IJsvogel reageerden hierop 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden