renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ik blijf maar in hetzelfde spoor zitten. Ik zie voorlopig geen uitweg om positief te denken. Ik voel me te diep gekwetst door heel Hestia en mijn verlatingsangst gevoed.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact Quinn Het begint wat minder donker te worden, tijd om nog wat te slapen.
bumperjim Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden Een positieve goede morgen aan allen! Koffie eerst, de rest komt later.
bumperjim Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Gisteren in de kelder met holenbeer die even een paar dagen hier is. Ze gaan verhuizen en hebben meubels nodig. Daarvan staan er hier genoeg. Holenbeer overlegt telefonisch met haar vriend, maar hij is een beetje een pietlut dus, nee, dat is niet echt wat hij zocht en dat ook niet. Dus uiteindelijk nemen ze niks over en gaan ze alles kopen (niet dat ze geld hebben of zo 😁). Het is zo grappig om ze zo te zien overleggen. Ik lever geen kritiek, toen ik 23 was was ik mentaal ook nog maar 12 als jonge man. Holenbeer laat hem de eer, want kasten en tafels interesseren haar nauwelijks, als het gaat om een belangrijk onderwerp dan weet ik dat ze hoe dan ook haar zin krijgt. Een stalen vuist in een fluwelen handschoen zoals men hier zegt. Als zij vroeger persé iets wou (of niet wou) dan is het ons nooit gelukt haar over te halen. Kansloos 😁 Kinderen loslaten, het blijft lastig maar eigenlijk gaat het vanzelf. Etty en MaryArt reageerden hierop 2
MaryArt Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden Goeiemorgen allemaal, @renaldo61 Ik weet dat dit waarschijnlijk tegen dovemansoren is gezegd maar wat jij hetzelfde spoor noemt, noem ik tunnelvisie. Kom uit die tunnel en kijk wat er verder in de wereld leeft behalve die lui van Hestia. Ik heb je er nog weinig goeds over horen zeggen en je klaagt altijd over hun. Je wilt graag leven schreef je onder het topic "dood" Ga dat dan doen!! bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden