Quinn Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Bedankt. Kan er om negen uur terecht. Daarna afwachten. Had net een app van D, dat was fijn. Plechtig voornemen me vandaag aan m'n programma te houden. spirit, Oskar en lady jane reageerden hierop 3
stroumfke Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden DAGPACT: Quinn Renalod61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Yana Kaatje 🌺 Marjolijn stroumfke
Mariposa Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) DAGPACT: Quinn Renalod61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Yana Kaatje 🌺 Marjolijn Mariposa Sterkte iedereen die het nodig heeft vandaag. Ik heb al 2 dagen lang mijn dag(en) niet. Ik laat alles uit mijn poten vallen, stoot me overal tegenaan waar ik langs loop. Vergeet dingen op mijn werk en ben intussen stront chagrijnig. Tijd voor de zon. Ik hoop dat iedereen een zo goed als mogelijk fijne dag heeft. 8 uur geleden bewerkt door Mariposa bolletje en Marjolijn reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) goeiemooiemorgen frummers toitoitoi @Quinn en @renaldo61, blij dat de haat weg is. 8 uur geleden bewerkt door lady jane
bolletje Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeie morgen allemaal, Marjolijn de eerste dagen zijn het moeilijkst. Probeer zoveel mogelijk een volle maag te houden, stop er van alles behalve drank, in, dat vermindert de trek enorm zeker iets warms, soep is een hele goeie. Probeer de trek te accepteren en schenk er niet teveel aandacht aan, hij is er. Hoe meer je vecht hoe harder hij terug schopt. Probeer iets leuks te gaan doen of jezelf met een cadeau te verrassen. Het gaat je lukken. Vallen is niet erg daar ben je mens voor, als je altijd maar weer opstaat. Heel veel kracht. spirit reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden DAGPACT: Quinn Renalod61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Yana Kaatje 🌺 Marjolijn stroumfke Mariposa Mariposa reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden (bewerkt) Ik heb stroumfke weer terug op het dagpact gezet. Goedemorgen allemaal. Hebben jullie gezien dat er ook een maandpact voor april is? Dat begint al aardig op te vullen, maar er kunnen er best nog meer bij. Boeiend eigenlijk, die pacten over verschillende termijnen en je kunnen realiseren dat een menselijk hoofd naast ervaring en zekerheden zo vol zit van allerlei tegenstrijdige ideeën, twijfels en stiekeme gedachten. Het maakt ons flexibel en tegelijk raar in onze eigen ogen. 8 uur geleden bewerkt door Bob Oskar reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Toi toi tio @Quinn 💯 Vervelend @Mariposa. Het weer werkt ook nog niet echt mee he? Best goede zin vandaag. Een ontspannen avond gehad. Nouja ontspannen. We hebben een nieuwe stofzuiger. Een nilfix. Vroeger altijd van de reclame. Zo'n knappe Noor zag je dan. Helaas kreeg ik de knappe blonde Noor er niet bij 😂. Heb gelukkig zelf een knapperd 💯. Handen vol aan. Die telt voor tien 🙃. Toch wel fijn dat hij op z'n werk is. Heerlijk het huis voor me alleen. Hij moet zelf ook nog even wennen dat ik nu echt hier woon. Langzamerhand gaat alles steeds meer mijn stijl worden. Ik hou van fleurig en vrolijk. Vlinders staan vrolijk voor het raam en paastakken. Tenslotte is het bijna Pasen. Gelukkig geen vaste afspraken met pasen. Het kan alle kanten nog op. Iets samen met zoon, schoondochter en de kids. Naar een Thermen met schoondochter. We zien het wel.
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 52 minuten geleden zei spirit: Toi toi tio @Quinn 💯 Vervelend @Mariposa. Het weer werkt ook nog niet echt mee he? Best goede zin vandaag. Een ontspannen avond gehad. Nouja ontspannen. We hebben een nieuwe stofzuiger. Een nilfix. Vroeger altijd van de reclame. Zo'n knappe Noor zag je dan. Helaas kreeg ik de knappe blonde Noor er niet bij 😂. Heb gelukkig zelf een knapperd 💯. Handen vol aan. Die telt voor tien 🙃. Toch wel fijn dat hij op z'n werk is. Heerlijk het huis voor me alleen. Hij moet zelf ook nog even wennen dat ik nu echt hier woon. Langzamerhand gaat alles steeds meer mijn stijl worden. Ik hou van fleurig en vrolijk. Vlinders staan vrolijk voor het raam en paastakken. Tenslotte is het bijna Pasen. Gelukkig geen vaste afspraken met pasen. Het kan alle kanten nog op. Iets samen met zoon, schoondochter en de kids. Naar een Thermen met schoondochter. We zien het wel. @spiritleuk het huis beetje eigen maken en heerlijk vrolijke dingen heb de paas takken ook staan😊tuurlijk moet hij wennen geef hem Rustig de tijd het is niet niks. spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Zo naar de cardioloog en dan komen er natuurlijk vragen over drank gebruik en hoeveel ect .schaam me dan zo erg.ppf zie er tegen op weet dat ik eerlijk moet zijn.
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers toitoitoi @Quinn en @renaldo61, blij dat de haat weg is. @Yvonne Ik heb een zeer goede relatie met mijn huidige vertrouwenspersoon van Hestia. Ik maak graag een praatje met verschillende medewerkers van Hestia. Met het personeel van wat ouderenpsychiatrie 2 noemt en in de periode dat ik opgenomen was nog Terlinden 2 noemde heb/ had ik ook een goede band. Op de afdeling waar ik het langst opgenomen was had ik alleen een goede band met de persoon die gisteren in pensioen gegaan is. Het gaat momenteel zeer goed met mij, aan emotioneel eten heb ik besloten ook niet meer te doen, maar daar is nog werk aan. Ik haal veel uit de huidige groepstherapie. Lonster1 reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 7 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 7 uur geleden 6 minuten geleden zei Kaatjemama: Zo naar de cardioloog en dan komen er natuurlijk vragen over drank gebruik en hoeveel ect .schaam me dan zo erg.ppf zie er tegen op weet dat ik eerlijk moet zijn. Ja tegenwoordig met de digitale dossiers zijn ze van veel op de hoogte.
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 7 minuten geleden zei renaldo61: Ja tegenwoordig met de digitale dossiers zijn ze van veel op de hoogte. Ja das zeker waar heb alleen nooit gedeeld met men dokter wel met psq nou ja we zullen zien. Moet gebeuren
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik heb mn telefoon in de plee laten vallen. Meteen in het begin gelukkig. Dit kan dus van de bucket list. Hij doet het nog gewoon. Het voelt goed 😁 Oskar en spirit reageerden hierop 2
Kaatjemama Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden @bumperjim o mijn Wat een pech dan moet de rest van de dag wel top gaan vanaf nu.
stroumfke Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei Bob: Ik heb stroumfke weer terug op het dagpact gezet. Goedemorgen allemaal. Hebben jullie gezien dat er ook een maandpact voor april is? Dat begint al aardig op te vullen, maar er kunnen er best nog meer bij. Boeiend eigenlijk, die pacten over verschillende termijnen en je kunnen realiseren dat een menselijk hoofd naast ervaring en zekerheden zo vol zit van allerlei tegenstrijdige ideeën, twijfels en stiekeme gedachten. Het maakt ons flexibel en tegelijk raar in onze eigen ogen. voorlopig ben ik tevreden met mij op het dagpact en het nachtpact te zetten voor langer da durf ik nog ni spirit reageerde hierop 1
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 3 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal, Marjolijn de eerste dagen zijn het moeilijkst. Probeer zoveel mogelijk een volle maag te houden, stop er van alles behalve drank, in, dat vermindert de trek enorm zeker iets warms, soep is een hele goeie. Probeer de trek te accepteren en schenk er niet teveel aandacht aan, hij is er. Hoe meer je vecht hoe harder hij terug schopt. Probeer iets leuks te gaan doen of jezelf met een cadeau te verrassen. Het gaat je lukken. Vallen is niet erg daar ben je mens voor, als je altijd maar weer opstaat. Heel veel kracht. Dank je wel voor de tips en jouw meedenken. Normaal gesproken werkt eten inderdaad heel goed bij trek.Dat weet ik. Ik heb nu helemaal geen trek. Ben domweg gewoon ziek. Even eruit geweest, en geprobeerd een kleinigheid te eten, maar nu gewoon maar uitzieken in mijn bed. Nou ja, qua craving dus wel een heel makkelijk dagje. Dat dan weer wel😉. Dus dag 2 wordt in dat opzicht een makkie.
Marjolijn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik lees verder dat meer mensen vandaag niet echt hun dag hebben. Veel Sterkte voor wie dat nodig heeft. Ik lees later verder. Ik duik hier mijn bed maar weer in.
renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 5 uur geleden Ik had de hulp van chatgpt gevraagd omdat ik me niet direct de naam van een zusje herinnerde van een groot gezin, die ik alle ontmoette als tiener. Er was ook een nakomer waarvan ik zeker de naam niet meer wist. Blijkbaar volgens chatgpt was de nakomer betrokken in 2025 in een familiedrama en overleed later. Ik had dit beter niet geweten.
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 18 minuten geleden zei Marjolijn: Ik lees verder dat meer mensen vandaag niet echt hun dag hebben. Veel Sterkte voor wie dat nodig heeft. Ik lees later verder. Ik duik hier mijn bed maar weer in. We hebben allemaal onze dag wel eens niet. Het kan niet altijd feest zijn. Duik maar lekker terug in je bedje. Doe wat goed voelt. Het is jou dag. Dag 2 is een lastige, maar ook die kom je wel door. Wees lief voor jezelf 🤎
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 27 minuten geleden zei Marjolijn: Ik lees verder dat meer mensen vandaag niet echt hun dag hebben. Veel Sterkte voor wie dat nodig heeft. Ik lees later verder. Ik duik hier mijn bed maar weer in. De eerste dagen zijn lastig wat eerder werd gezegd wees lief voor je zelf en maak lekkere dingen voor vanavond bijvoorbeeld.een serie kijken die eigenlijk al gezien hebt maar zo leuk dat je hem nog een keertje aan zet. Kort om maak het makkelijker voor je zelf ❤️ spirit reageerde hierop 1
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Weer een angst overwonnen. Durfde nog steeds niet echt te fietsen vanwege het afstappen met mijn toen gebroken voetbotjes. 17 april gaat er naar gekeken worden in het ZH hier. Worden dan weer foto's gemaakt en gaan kijken wat de mogelijkheden zijn. Het blijft nog steeds een zwak punt. Ik had echter zo'n drang of haarverf te halen, dus ben op mijn stalen ros gestapt en ben het gaan halen. Het fietsen ging hartstikke goed. Ook het afstappen, was helemaal niet eng. Angst is een raar iets, maar zeker te overwinnen. Nu dus lekker even tutten met mezelf. Hoop dat de kleur goed uitpakt en het niet oranje wordt 🤭 Lonster1 reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 3 uur geleden zei Kaatjemama: Zo naar de cardioloog en dan komen er natuurlijk vragen over drank gebruik en hoeveel ect .schaam me dan zo erg.ppf zie er tegen op weet dat ik eerlijk moet zijn. Begrijpelijk. Maar bedenk: die schaamte is vooral naar jezelf. Zo’n arts kijkt nergens van op. Soms helpt die gedachte om ergens minder tegenop te zien. Soms ook niet. spirit reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Vanochtend reed ik op mijn fiets door de stad. Een reeds volwassen man zei: meneer uw veter zit los. En toen ik naar beneden keek zei hij 1 april. Ja, we hebben wat afgelachen. spirit, Lonster1 en Rosee reageerden hierop 1 2
Bob Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 April grappen lopen ook vaak uit de hand of kosten mensen veel geld doordat ze onnodig ergens heen reizen waar iets bijzonders te zien zou zijn, dat er bij aankomst helemaal niet blijkt te zijn. In Finland, waar de reisafstanden erg groot kunnen zijn, is daarom onlangs een wet aangenomen die 1 april grappen verbiedt. Als je er toch een maakt kan dat een boete opleveren tot en half maandsalaris. Rosee reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden