Oskar Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Sterkte met je moeder en met de sores @Sanity. Ik zal er verder geen wijsneuzigheid aan toevoegen. Domweg sterkte.
bolletje Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 18 minuten geleden zei Oskar: Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke Kaatje 🌺 Mariposa Mormel Quinn. Beloofd. Jane Reacher Spirit Bob Oskar Bol 6 uur geleden bewerkt door bolletje
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik ben neurotisch vandaag. Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke Kaatje 🌺 Mariposa Mormel Quinn. Beloofd. Jane Reacher 🐱 Spirit Bob Oskar Bol
spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wat een fijne lange dagpact. Dat is echt een tijd geleden! Het lijkt wel of we elkaar beter zijn gaan begrijpen. Zo fijn dit . @rapilos, ik lees net over je rijangst. Dat is echt vervelend als je dat hebt. Mijn vriend heeft dit ook gehad. Gewoon 10 jaar niet durven rijden, terwijl hij een auto voor de deur had staan. Heel raar als je dat hebt. 2 jaar geleden is hij over die angst heen gekomen. Zomaar ineens. Dus het kan wel he?
spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Ben m'n dag ook wel doorgekomen. Met kleindochter naar de speeltuin geweest en Oma schommelt ook gewoon. Met een kind erbij, staat het ook minder raar. Daarna nog naar de kinderboerderij geweest. Allemaal jong spul. Jonge geitjes, lammetjes en Alpaca 's, die staan je zo dom aan te kijken. Ik loop er ook wel eens met de hond langs in de ochtend met m'n duffe kop. Geen gezicht. Nu eten. Broodje kroket met kippensoep eten. Mijn vriend heeft eindelijk het grote orgel uit de bus geladen. Staat nu in onze loungeruimte. Gaat best wat worden.
Lika Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke Kaatje 🌺 Mariposa Mormel Quinn. Beloofd. Jane Reacher 🐱 Spirit Bob Oskar Bol Lika
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden nachtpact stroumfke ik ga het tot ik in opname mag kalm aan doen alleen nog buiten voor een afspraak of voor boodschappen ik ben zooooo moe ik kan het voor sommige dingen niet meer opbrengen bv mijn ontmoetingscentrum mijn dokteres zegt dat ik uitgeput ben van drinken nuchter drinken nuchter
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nachtpact: stroumfke Quinn Rustig houden maar dan @stroumfke al meer bekend over de datum?
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Quinn: Nachtpact: stroumfke Quinn Rustig houden maar dan @stroumfke al meer bekend over de datum? nog geen datum gelukkig heb ik mijn dokteres en mijne sponsor van de AA die houden mij recht
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden De zomertijd gaat in vannacht, hoor ik net. Glad vergeten.
Reacher Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Nachtpact: stroumfke Quinn 🧡 Reacher
Bob Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Nachtpact: stroumfke Quinn 🧡 Reacher Bob
bumperjim Geplaatst 31 minuten geleden Rapport Geplaatst 31 minuten geleden 57 minuten geleden zei Quinn: De zomertijd gaat in vannacht, hoor ik net. Glad vergeten. Kunnen we de hele dag op schelden morgen, en maandagochtend nog wat meer
Quinn Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden @bumperjim ach, heb toch niet echt plannen.
stroumfke Geplaatst 18 minuten geleden Rapport Geplaatst 18 minuten geleden 1 uur geleden zei stroumfke: nog geen datum gelukkig heb ik mijn dokteres en mijne sponsor van de AA die houden mij recht het is wel moeilijk zo afwachten het langste dat ik heb moeten wachten was 5 weken toen was de crisis door nu ben ik niet in crisis maar het gaat me niet meer vandaag heb ik niet gedronken morgen dag 2 ik heb mijn psychiater gezegd dat ik dit weekend niet ging drinken de voorbije weken had ik telkens gedronken nu wil ik het anders aanpakken ik wil niet heel mijn leven blijven drinken Hadocque reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden Vannacht op het nachtpact en morgen weer dagpact @stroumfke? Hadocque reageerde hierop 1
stroumfke Geplaatst 12 minuten geleden Rapport Geplaatst 12 minuten geleden Zojuist zei Quinn: Vannacht op het nachtpact en morgen weer dagpact @stroumfke? ja heb mij er al opgezet op het nachtpct Quinn reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 9 minuten geleden Rapport Geplaatst 9 minuten geleden Nachtpact: stroumfke Quinn 🧡 Reacher Bob renaldo61
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden