Oskar Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sterkte met je moeder en met de sores @Sanity. Ik zal er verder geen wijsneuzigheid aan toevoegen. Domweg sterkte.
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 18 minuten geleden zei Oskar: Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke Kaatje 🌺 Mariposa Mormel Quinn. Beloofd. Jane Reacher Spirit Bob Oskar Bol 1 uur geleden bewerkt door bolletje
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik ben neurotisch vandaag. Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke Kaatje 🌺 Mariposa Mormel Quinn. Beloofd. Jane Reacher 🐱 Spirit Bob Oskar Bol
spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Wat een fijne lange dagpact. Dat is echt een tijd geleden! Het lijkt wel of we elkaar beter zijn gaan begrijpen. Zo fijn dit . @rapilos, ik lees net over je rijangst. Dat is echt vervelend als je dat hebt. Mijn vriend heeft dit ook gehad. Gewoon 10 jaar niet durven rijden, terwijl hij een auto voor de deur had staan. Heel raar als je dat hebt. 2 jaar geleden is hij over die angst heen gekomen. Zomaar ineens. Dus het kan wel he?
spirit Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Ben m'n dag ook wel doorgekomen. Met kleindochter naar de speeltuin geweest en Oma schommelt ook gewoon. Met een kind erbij, staat het ook minder raar. Daarna nog naar de kinderboerderij geweest. Allemaal jong spul. Jonge geitjes, lammetjes en Alpaca 's, die staan je zo dom aan te kijken. Ik loop er ook wel eens met de hond langs in de ochtend met m'n duffe kop. Geen gezicht. Nu eten. Broodje kroket met kippensoep eten. Mijn vriend heeft eindelijk het grote orgel uit de bus geladen. Staat nu in onze loungeruimte. Gaat best wat worden.
Lika Geplaatst 2 minuten geleden Rapport Geplaatst 2 minuten geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke Kaatje 🌺 Mariposa Mormel Quinn. Beloofd. Jane Reacher 🐱 Spirit Bob Oskar Bol Lika
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden