Sanity Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Niet dagpact: Niet om te trappen of ageren maar om mensen die nog steeds drinken niet weg te jagen. Want ook zij die nog steeds drinken zijn welkom (maar dat mag je hier niet zeggen)!! Only success is welcome here........ 7 uur geleden bewerkt door Sanity stroumfke reageerde hierop 1
Moeps Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Je lijkt vast te zitten in dit idee Sanity, jammer. Ik ben het eigenlijk niet met je eens daarover. Sterkte met je moeder 🍀 bumperjim reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Daar ben ik het zeker niet mee eens @Sanity . Zo negatief vroeg in de ochtend?
Sanity Geplaatst 6 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Het is wat het is. En iedereen mag een mening hebben. Dus ook ik en jullie natuurlijk. 6 uur geleden bewerkt door Sanity
MaryArt Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Deze succesvolle vrouw heeft toch maar een "wel" dagpact aangemaakt als je het niet erg vind @Sanity 😋
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 3 uur geleden zei Sanity: Niet dagpact: Niet om te trappen of ageren maar om mensen die nog steeds drinken niet weg te jagen. Want ook zij die nog steeds drinken zijn welkom (maar dat mag je hier niet zeggen)!! Only success is welcome here........ volledig mee akkoord
stroumfke Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Sanity: 4 uur geleden bewerkt door stroumfke
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Morning. Ben al een paar uur op. Toen mijn kinderen klein waren wilde ik graag uitslapen, nu kan dat eindelijk maar heb ik er geen behoefte meer aan
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 6 minuten geleden zei Rosee: Morning. Ben al een paar uur op. Toen mijn kinderen klein waren wilde ik graag uitslapen, nu kan dat eindelijk maar heb ik er geen behoefte meer aan Zeer heel herkenbaar 😴😂
Kaatjemama Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke Kaatje 🌺 zin in een gezellige positieve dag☀️
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Godver, kan iemand een triggerwarning boven deze draad zetten? Later.
Mariposa Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen ☀️! Hier een rustig dagje, even bijkomen van een hele drukke week. Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke Kaatje 🌺 Mariposa
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 Fonny🌞 stroumfke Kaatje 🌺 Mariposa Mormel
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Rot voor je dat je moeder ziek is @Sanity, ik hoop dat het je lukt om te stoppen met drinken zodat jullie samen nog veel mooie momenten kunnen hebben of denk je dat dat ook lukt als je zo door blijft gaan? Verder vind ik dat je wat betreft het forum in een slachtofferrol blijft hangen. Als iemand zich als een hork gedraagt wordt hij daar op aangesproken of hij nou nog drinkt of niet. Dat heeft niks met een vaste kliek te maken of dat mensen alleen welkom zijn als ze al met drinken gestopt zijn, dat is gewoon pertinent niet waar.
lady jane Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Jammer dat er elke keer geschopt wordt naar mij en andere frummers die het forum wel gebruikt hebben en nog gebruiken om adb te worden. En jammer dat Stroumfke daar ook zo over denkt. Ze worden beide serieus genomen. Er zal sjalouzie/afgunst bij komen kijken, want het forum wordt wel opgezocht steeds. Soort van haat/liefde, of juist van wanhoop? Ik vind het triest, maar jullie moeten zelf die knop omzetten en wij kunnen alleen ondersteunend aanwezig zijn. En dat je moeder ziek is, vind ik erg San. Voor jou. Zeker als je het aangrijpt om nog meer te gaan drinken, schoppen, jezelf zielig te vinden. Voor haar. Ze verdient het een zoon achter te laten waarvan ze weet/voelt; die redt het wel. Een moeder wil haar kind gelukkig zien, gezond liefst. bolletje reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 4 uur geleden zei Sanity: Niet dagpact: Niet om te trappen of ageren maar om mensen die nog steeds drinken niet weg te jagen. Want ook zij die nog steeds drinken zijn welkom (maar dat mag je hier niet zeggen)!! Only success is welcome here........ Goeie morgen mensen, Nou Sanity van mij mag iedereen drinken hoor, als ik maar het gevoel heb dat ze er moeite voor doen om te stoppen of te minderen. Hier gezellig komen praten over hoeveel ze kunnen drinken daar heb ik niets mee. Kijk eens naar Spirit. Die heeft heel lang niet kunnen stoppen, maar alle berichtjes wezen er op dat ze wel wilde. Kijk dat zijn voor mij de kanjers niet de mensen die zichzelf en vooral het forum niet serieus nemen, daar veeg ik mijn poepertje aan af. En ook hebben vaak die mensen niet in de gate, hoe zwaar ze alcoholist zijn. Het is belangrijk dat die mensen zich bewust worden. Het gaat om bewustwording. Hé hé, en dat op zaterdagmorgen. Zware kost.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden @Mariposa vandaag maar even niet. Mariposa reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 10 minuten geleden zei Quinn: @Mariposa vandaag maar even niet. Why? Omdat je sterk genoeg bent en je daardoor niet op het dagpact hoeft te zetten? Vroeg zij hoopvol.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Omdat ik geen zin heb om mezelf nog meer restricties op te leggen en geen beloftes wil doen wanneer ik serieus twijfel of ik dat kan waarmaken. Niet omdat ik besloten heb om te gaan drinken vandaag, maar omdat ik vandaag een achterdeur wil hebben.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden En die achterdeur brengt je waar ook alweer? Terug bij af, jumps to mind.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Allebei geen optie. guys, i could use some help here
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden