Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Niet dagpact:

Niet om te trappen of ageren maar om mensen die nog steeds drinken niet weg te jagen.
Want ook zij die nog steeds drinken zijn welkom (maar dat mag je hier niet zeggen)!!

Only success is welcome here........

bewerkt door Sanity
Geplaatst
3 uur geleden zei Sanity:

Niet dagpact:

Niet om te trappen of ageren maar om mensen die nog steeds drinken niet weg te jagen.
Want ook zij die nog steeds drinken zijn welkom (maar dat mag je hier niet zeggen)!!

Only success is welcome here........

volledig mee akkoord

Geplaatst
6 minuten geleden zei Rosee:

Morning. Ben al een paar uur op. Toen mijn kinderen klein waren wilde ik graag uitslapen, nu kan dat eindelijk maar heb ik er geen behoefte meer aan:D

Zeer heel herkenbaar 😴😂

Geplaatst

Rot voor je dat je moeder ziek is @Sanity, ik hoop dat het je lukt om te stoppen met drinken zodat jullie samen nog veel mooie momenten kunnen hebben of denk je dat dat ook lukt als je zo door blijft gaan?

Verder vind ik dat je wat betreft het forum in een slachtofferrol blijft hangen. Als iemand zich als een hork gedraagt wordt hij daar op aangesproken of hij nou nog drinkt of niet. Dat heeft niks met een vaste kliek te maken of dat mensen alleen welkom zijn als ze al met drinken gestopt zijn, dat is gewoon pertinent niet waar.

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers

Jammer dat er elke keer geschopt wordt naar mij en andere frummers die het forum wel
gebruikt hebben en nog gebruiken om adb te worden. 
En jammer dat Stroumfke daar ook zo over denkt. Ze worden beide serieus genomen.
Er zal sjalouzie/afgunst bij komen kijken, want het forum wordt wel opgezocht steeds.
Soort van haat/liefde, of juist van wanhoop? Ik vind het triest, maar jullie moeten zelf
die knop omzetten en wij kunnen alleen ondersteunend aanwezig zijn. 
En dat je moeder ziek is, vind ik erg San. Voor jou. Zeker als je het aangrijpt om nog meer
te gaan drinken, schoppen, jezelf zielig te vinden. Voor haar. Ze verdient het een zoon achter te laten
waarvan ze weet/voelt; die redt het wel. Een moeder wil haar kind gelukkig zien, gezond liefst.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...