Rosee Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 9 minuten geleden zei Lika: Nachtpact Reacher Joehoe! Yvonne Jane Q Lika Rosee
Smaragdie Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 49 minuten geleden zei Adri03: Nou eh, Smaragdie, een paar dagen geleden noemde Senna mij nog 'Aars' en 'haatdragend' omdat ik Stroumfke had gevraagd of zij wellicht dieper in het alcoholische moeras was weggezonken dan een paar jaar geleden. (Wat Stroumfke overigens even later ook nog eens bevestigde.) Sorry hoor, maar dat noem ik niet bepaald constructief, beschouwend, opbouwend en steunend. Nou Adri soms ben je ook een aars af en toe en heb je er ook nog 1(kun je wel hebben toch?) Onbehouwen direct en to the point zo bezie ik jou bv. Voorheen kon ik daar slecht tegen, nu kan ik dat wat beter hebben. Heb/had dat niet gelezen, ik kan niet alles meer bijlezen en wil dat ook niet meer. En dan nog als Senna dat vond, dan mag dat toch? En wat ik nu ook weer lees in dat draadje waar jij naar refereert is dat die persoon nu wegvlucht van dit forum en dat is niet okay in mijn opinie. Anderen met psychiatrische problemen als ze zich volgens de regels daaraan houden zijn welkom en krijgen lieve kusjes en meer. Zolang ze zich maar gedragen naar de algemene verwachtingen hoe een alcoholist met psychiatrische problemen zich zou moeten gedragen. Wie zijn wij?? Blijf dat dubbel en zelfs hypocriet vinden. Nu schijnt ze ook nog eens een troll te zijn?? Werd ook van mij beweerd destijds. Denk toch dat jij en bepaalde anderen moeten of willen gaan inzien dat niet elke alcoholist hetzelfde is. En gelukkig maar! Fijne avond nog en slaap lekker. Kellesmes estet meg es aludi jol. Senna34 en Spirit reageerden hierop 2
Smaragdie Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Nachtpact Reacher Joehoe! Yvonne Jane Q Lika Rosee Smaragdie
Maja Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden mijn magnolia (kleinbloemig) staat ook in bloei/volle knoppen! en sinds kort 2 adoptiekatten waarvan de verlegen rode deze avond uitgebreid kopjes is komen halen 🥰 Nachtpact Reacher Joehoe! Yvonne Jane Q Lika Maja karin123, Spirit en lady jane reageerden hierop 3
Adri03 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden 4 uur geleden zei Smaragdie: En dan nog als Senna dat vond, dan mag dat toch? Is dat zo? Schelden zonder argumentatie is toch vooral een zwaktebod.
Senna34 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wat ik gisteren al schreef. Sommige mensen heb je altijd en overal..
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 7 uur geleden zei Adri03: Nou eh, Smaragdie, een paar dagen geleden noemde Senna mij nog 'Aars' en 'haatdragend' omdat ik Stroumfke had gevraagd of zij wellicht dieper in het alcoholische moeras was weggezonken dan een paar jaar geleden. (Wat Stroumfke overigens even later ook nog eens bevestigde.) Sorry hoor, maar dat noem ik niet bepaald constructief, beschouwend, opbouwend en steunend. Op 15-3-2026 om 10:45 zei Adri03: Nou, ik koester mijn rancunes en haal heel veel kracht uit woede. En eh, ja, dat kun je zeker ook positief benutten. Wanneer ga je beslissen of je haatdragend wil zijn of niet 🤣
Adri03 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 24 minuten geleden zei bumperjim: Wanneer ga je beslissen of je haatdragend wil zijn of niet 🤣 Ik snap dat je je taalgevoel na al die jaren Frankrijk wat verloren hebt, maar haatdragendheid is actieve vijandigheid, hetgeen verder gaat dan rancuneuze gevoelens. En in ieder geval voor de situatie waar Senna naar verwees sloeg het werkelijk als een tang op een varken.
Senna34 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nog nooit een meeting meegemaakt. Velen van jullie dan wel. Niet dat ik dat wil hoor. Maar ik vraag me soms echt af of ik bepaalde mensen er zo uit kan pikken, zonder te weten wie wie is. Ik denk het haast van wel. Bij sommigen mensen krijg ik echt een bepaald beeld, en mijn gevoel heeft het gelukkig zelden mis 🫠 Nu echt weg, fijne dinsdag ! Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) @Adri03 Ja dat dacht ik wel, heeuul wat anders 🤪 Dit is zo typisch, lekker veilig schrijven vanachter je toetsenbordje, en als je wordt ontmaskerd dan heb je het nooooit zo gezegd of was het een grapje 😁 Als je nou toegeeft dat 95% van je berichten kutopmerkingen zijn dan heb je in ieder geval zelfreflectie 👍🏻 Even vlug kijken of mn bloeddruk al omhoog is 🤣 7 uur geleden bewerkt door bumperjim Spirit reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden In het woordenboek of het kruiswoordraadsel zijn haatdragend en rancuneus synoniemen, met BJ's taalgevoel is niets mis lijkt me. Ik had er zelf ook niet echt verschillende interpretaties bij. Dat betekent niet dat je ze wel kunt hebben natuurlijk. Reacher reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ik vind je vaak leuk met je scherpe opmerkingen @Adri03 maar ben wel echt benieuwd waarom je ervoor kiest om zo zelden iets vriendelijks te schrijven of wat medeleven te tonen.
Adri03 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 24 minuten geleden zei Yana: Ik vind je vaak leuk met je scherpe opmerkingen @Adri03 maar ben wel echt benieuwd waarom je ervoor kiest om zo zelden iets vriendelijks te schrijven of wat medeleven te tonen. Misschien omdat ik om mij heen vooral een heteronormatieve mannenwereld gewend ben; daar heersen in het algemeen andere omgangsvormen dan doorgaans op dit forum . Yana reageerde hierop 1
karin123 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Yana Houd moed. 💐 Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden (bewerkt) 19 minuten geleden zei Adri03: Misschien omdat ik om mij heen vooral een heteronormatieve mannenwereld gewend ben; daar heersen in het algemeen andere omgangsvormen dan doorgaans op dit forum . Je bent toch met een vrouw getrouwd? Zeg je tegen haar ook geen liefdevolle ondersteunende dingen? Ik zou een vriendelijk woord van jou wel waarderen. 5 uur geleden bewerkt door Yana Spirit reageerde hierop 1
Adri03 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei bumperjim: 😁 Als je nou toegeeft dat 95% van je berichten kutopmerkingen zijn dan heb je in ieder geval zelfreflectie 👍🏻 Ik kom niet verder dan een schamele 19%. Dat moet dus beter kunnen.
Adri03 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) 1 uur geleden zei Yana: Je bent toch met een vrouw getrouwd? Zeg je tegen haar ook geen liefdevolle ondersteunende dingen? Ik zou een vriendelijk woord van jou wel waarderen. -A) hmm, tsja, waarschijnlijk te weinig inderdaad -B) ik vind het ontzettend gaaf zoals jij je leven hebt ingericht, met veel natuurliefde, huisjesverhuur op de campagne en trektochten met de camper. Ik baal dan ook vaak met je mee dat je nu zo aan het worstelen bent met je gezondheid en hoop van harte dat je toch weer gauw uit dat dal kruipt, zodat jij, en wij hier met jou, weer voluit kunt gaan genieten van al dat wonderbaarlijke groeien, bloeien en bewegen in de natuur. 3 uur geleden bewerkt door Adri03 Quinn, Reacher, Spirit en 2 anderen reageerden hierop 5
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden He did it!! 🥳🥳🥳 karin123, Spirit, lady jane en 1 andere reageerden hierop 1 3
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) 2 uur geleden zei Adri03: Ik kom niet verder dan een schamele 19%. Dat moet dus beter kunnen. Dan zit je nu op 85% positief volgens je eigen berekeningen dan he. Nu iets liefs aan @Yana schrijven? Dan mag je daarna een pittige opmerking ( ik zie het meer als to the point opmerkingen waarbij er ongeveer 10% echt vanuit irritatie wordt geschreven) tegen mij maken. We willen niet dat je iets forceert 😝 2 uur geleden bewerkt door Reacher Rekenfout. Denk ik? Waaah ik kan niet rekenen dus waarom probeer ik het eigenlijk Yana en Spirit reageerden hierop 1 1
Reacher Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik begin: @Yana, als ik jou lees dan denk ik aan vers geplukte worteltjes 😊 Spirit en Yana reageerden hierop 2
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Wauw @Adri03, dankjewel! Ik dacht écht dat je over mij dacht als een beetje een dommig geitenwollensokken type die voornamelijk zweverige nonsens over de natuur enzo schrijft. Ik ben een beetje sprakeloos 😁
Adri03 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Nee joh, ik ben zelfs getrouwd met een vrouw zoals jij 😁. Ik ben zelf ook een natuurfreak en een buitenmens. Zo zie je maar weer 😁. En dan vergat ik nog te zeggen dat ik ook erg houd van je verzorgde taalgebruik. Dat is bijna vloeken in de forumkerk natuurlijk, maar ik heb daar een zwak voor 🤪. 2 uur geleden bewerkt door Adri03 Reacher, lady jane, Kohtje en 1 andere reageerden hierop 4
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nu stoppen hoor @Adri03, denk aan je reputatie! Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Nou @Adri03, als jij getrouwd bent met een vrouw zoals ik (😁) dan zou ik haar maar gauw dagelijks gaan vertellen wat je allemaal aan haar waardeert, als ze op mij lijkt, zal dat haar heel goed doen. Ik hou van de Nederlandse taal en doe er binnen mijn mogelijkheden mijn best op, leuk dat je dat opmerkt. Een discussie begin ik trouwens niet graag met je, ik weet dat ik dan na een paar welluidende zinnen vol slimme opmerkingen van jou weer rap met een mond vol tanden sta.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden