renaldo61 Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt
Fonny Geplaatst 14 uur geleden Rapport Geplaatst 14 uur geleden 7 minuten geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen. Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Goedemorgen frummers. Na een druk vol weekend én pittige problemen met de laptop en mobiel is het gewoon weer maandag geworden. We gaan er een mooie dag van maken.. Een bakje eerst dan maar. Spirit reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne
Kaatjemama Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Kaatje
Quinn Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Morgen. Weekend voorbij, netjes het rooster weer in. Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Yvonne Kaatje Quinn Spirit en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goedemorgen. Hang in there @Quinn Kaatjemama, Spirit en Quinn reageerden hierop 2 1
Yana Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Oh godallemachtig, wat ben ik verschrikkelijk ziek, ik kán niet meer. Ik weet niet meer hoe ik het moet verdragen... lady jane en Lonster1 reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden @Yana 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼 Yana reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Ach lieve @Yanawat vreselijk toch denk aan jou Yana reageerde hierop 1
Maja Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Yana en Quinn 💕💕 Yana reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Beterschap ❤️🩹 @Yana Yana reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Ach lieve @Yana. In gedachten bij ik bij je. Meer kan ik niet doen. Duurt lang he? Sterkte . Yana reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Hier gaat het wel. Mijn vriend is werken en in de garage waar hij nu werkt, heeft hij fijne collega's. Ze laten hem de moeilijke klussen doen, die wat meer tijd in beslag nemen. Hij heeft veel ervaring daarin. Ondertussen kan ik lekker thuis mijn dozen uitpakken en selecteren. Best een pittig weekend geweest. Vanochtend voelde ik al mijn spieren, dus nu ook even wat rustiger aan en lekker een megapan bami aan het maken. Gisteren de kippensoep opgemaakt. Vanavond repeteren en daarna de hond ophalen bij mijn zoon.
lady jane Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 2 uur geleden zei Yana: Oh godallemachtig, wat ben ik verschrikkelijk ziek, ik kán niet meer. Ik weet niet meer hoe ik het moet verdragen... ach lieverd toch Yana reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zou graag wat voor je willen doen @Yana gelukkig heb je ook een hele thuis 💙
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Als mijn lief thuis komt, moet hij eerst mijn grote bank uit mijn oude huis, naar binnen brengen. De bus moet leeg en ook weer vol voor vanavond. Ik maak me er niet meer druk om. Ik ga in mijn bami roeren.
Senna34 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb de kip Siam al klaar. Maar nu overheerst er een enorme drang naar zuurkool met spekjes, en een worst van He.. Mooi, dan ben ik er voor morgen al uit Spirit en Mariposa reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Sterkte @Yana en @Quinn... Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 2 uur geleden zei Quinn: Zou graag wat voor je willen doen @Yana gelukkig heb je ook een hele thuis 💙 Dat zou wat zijn zeg, als we elkaar konden helpen. Ik zou naar Groningen komen kruipen als ik jouw verleden daarmee uit kon wissen. En dat jij mij dan ook even beter maakt... 😘
rosa45 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Heel veel sterkte @Yana Yana reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dankjewel lieve mensen voor jullie steun, die kleine berichten doen me zoveel goed ❤️
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden