Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers. 
Na een druk vol weekend én pittige problemen met de laptop en mobiel is het gewoon weer maandag geworden. 
We gaan er een mooie dag van maken.. 
Een bakje eerst dan maar. 

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

Hier gaat het wel. Mijn vriend is werken en in de garage waar hij nu werkt, heeft hij fijne collega's. Ze laten hem de moeilijke klussen doen, die wat meer tijd in beslag nemen. Hij heeft veel ervaring  daarin. Ondertussen kan ik lekker thuis mijn dozen uitpakken en selecteren. Best een pittig weekend geweest. Vanochtend voelde ik al mijn spieren, dus nu ook even wat rustiger aan en lekker een megapan bami aan het maken. Gisteren de kippensoep opgemaakt. Vanavond repeteren en daarna de hond ophalen bij mijn zoon. 

Geplaatst

Als mijn lief thuis komt, moet hij eerst mijn grote bank uit mijn oude huis, naar binnen brengen. De bus moet leeg en ook weer vol voor vanavond. Ik maak me er niet meer druk om. Ik ga in mijn bami roeren.

Geplaatst
2 uur geleden zei Quinn:

Zou graag wat voor je willen doen @Yana gelukkig heb je ook een hele thuis 💙

Dat zou wat zijn zeg, als we elkaar konden helpen. Ik zou naar Groningen komen kruipen als ik jouw verleden daarmee uit kon wissen. En dat jij mij dan ook even beter maakt... 

😘

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...