renaldo61 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Â Dagpact: renaldo61
MaryArt Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goeiemorgen iedereen.  Dagpact: renaldo61 MaryArt
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 58 minuten geleden zei MaryArt: Goeiemorgen iedereen.  Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 Â
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 kaatje goedenmorgen allemaal 😊 wat is jullie planning van vandaag ? Het is vrijdag ik moet weer naar groeps therapie 😅 30min reizen met openbaar vervoer Â
Adri03 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Vandaag sta ik 12,5 jaar droog, na 35 drankjaren. Je zou er bijna een flesje voor open trekken. Vrijdag 13 september 2013 vond ik een mooie stopdatum; die ga ik niet meer verkwanselen natuurlijk. En dit alles mede dankzij, en soms ook ondanks, dit forum. Iedereen die nog worstelt: veel succes: als ik het kan, kan jij het ook . Senna34, Reacher, Yana en 1 andere reageerden hierop 4
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goedemorgen, En alweer een vrijdag de 13’e. Vorige maand ook al. Nu werken en op weg naar huis langs de bouwmarkt. Zodra het weer het toelaat gaan we al het houtwerk in onze tuin opnieuw beitsen. Van te voren nog schuren, schoonmaken. De komende weekenden zijn we daar met ons tweetjes wel even zoet mee. Geen leuke klus, maar wat mooi is moet mooi blijvenÂ
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Adri03 Gefeliciteerd pittigerd! Op naar de 25! Wat mij betreft ook hier op het forum ook al moet ik soms wel eens slikken van je.Â
Senna34 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Proficiat Adri03 Zeker een mooie datum. Mijn verjaardag o.a. 😄
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden 13 minuten geleden zei Kaatjemama: wat is jullie planning van vandaag ? Binnen te blijven, want het is vrijdag de dertiende 😄
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden  Een mooie mijlpaal @Adri03 gefeliciteerd!
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden goeiemooiemorgen frummers ik moet een paar keer door de regen vandaag gelukkig heb ik 4 poncho's en nog meer sokken en schoenen en is het morgen weer mooi weer Lika reageerde hierop 1
Bob Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hartelijk gefeliciteerd met je 12,5 nuchtere jaren @Adri03!Â
Rosee Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Adri03gefeliciteerd! Ik zie trouwens dat je niet op het jaarpact staat, heb je dat nooit overwogen?
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morgen. Goed werk @Adri03 hl Hier straks een voortgangsgesprek of hoe het nu ook mag heten. Dan zullen we het ook wel hebben over wanneer ik weer weg kan @Kaatjemama En m'n sigaretten zijn op, dus ik wil wel graag nu weg ja. Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞 kaatje Quinn
Quinn Geplaatst 56 minuten geleden Rapport Geplaatst 56 minuten geleden Maar voor nu eerst koffie, Brinta en pillen. Ik wens jullie allemaal een fijne dag.
Yana Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Hier is het ochtendritueel: muntthee, havermoutpap, koffie, fruitontbijt, pillen. Ruk geslapen maar toch goedemorgen.Â
Kaatjemama Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden Super gefeliciteerd @Adri03 spannend voor je ben nu gestopt met roken maar weet heel goed hoe je je voelt zonder sterkte 🥲 @Quinn
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden