Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 11 minuten geleden zei bumperjim: Achterover leunen is een sprookje. Eens hoor, ik zie het zelf ook niet hoe dan
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Zojuist zei Etty: Eens hoor, ik zie het zelf ook niet hoe dan Bovendien is de hele dag je passie volgen vreselijk saai. Niet de eerste dag en waarschijnlijk niet de tweede. Maar de saaiheid slaat toe. Er is zoiets als te weinig ellende. Alles vervlakt. Alsof je permanent bezopen bent.
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden We gaan elkaar de hele dag vermaken met kunst en cultuur is het idee😀
bumperjim Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 1 minuut geleden zei Etty: We gaan elkaar de hele dag vermaken met kunst en cultuur is het idee😀 Geproduceerd door AI 🤣 https://www.boredpanda.com/ai-fails/#x Etty reageerde hierop 1
Etty Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Nee wel zelf maken, iedereen is kunstenaar.
bumperjim Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Noorse klant waar ik langs wou gaan vorig jaar en die 3x de afspraak gecanceld heeft, de laatste keer had ik vlucht en hotel en alles al geregeld, komt nu aanzakken met een kutklusje wat niks oplevert maar wel heel veel tijd kost. Of wij dat niet even kunnen doen. Ja, nee, niet dus. Føk joe dacht ik er stiekem bij. 3 uur geleden bewerkt door bumperjim
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 14 minuten geleden zei Etty: Nee wel zelf maken, iedereen is kunstenaar. mijn kunst van de zingende merel 😁 bumperjim en Reacher reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Heb helemaal niets met AI. Tegenwoordig vind men het leuk om AI plaatjes van zichzelf op FB te zetten. AI is eng. Druk vandaag. Naar mijn oude huis. Aan de slag daar.
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 34 minuten geleden zei Spirit: Heb helemaal niets met AI. Tegenwoordig vind men het leuk om AI plaatjes van zichzelf op FB te zetten. AI is eng. Druk vandaag. Naar mijn oude huis. Aan de slag daar. Succes vandaag 👌🏼 Spirit reageerde hierop 1
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 20 minuten geleden zei Kaatjemama: Succes vandaag 👌🏼
Kaatjemama Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Hebben jullie ook op de vrijdag soms net een beetje meer moeite dan normaal ? Ben net klaar met groeps therapie zit in de bus naar huis. En dan ineens komt dat gevoel naar boven het is weekend🥳 Soms vervang ik dat gevoel door heel lekker te koken. Maar man lief heeft al boodschappen gedaan dus zal wat anders moeten verzinnen 😊
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Want die doet geen lekkere boodschappen? 😜
Kaatjemama Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 4 minuten geleden zei bumperjim: Want die doet geen lekkere boodschappen? 😜 Haha nou ja niet altijd
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden @Kaatjemama Goed plan! Vandaag ben ik een dagje vrij. Ik heb spullen in huis om een goede, uitgebreide lunch te maken. Vanmiddag ook even een wandeling maken, eindelijk heb ik even de tijd daarvoor.
Mariposa Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Spirit: Heb helemaal niets met AI. Tegenwoordig vind men het leuk om AI plaatjes van zichzelf op FB te zetten. AI is eng. Druk vandaag. Naar mijn oude huis. Aan de slag daar. Succes vandaag!
Kaatjemama Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden 41 minuten geleden zei Mariposa: @Kaatjemama Goed plan! Vandaag ben ik een dagje vrij. Ik heb spullen in huis om een goede, uitgebreide lunch te maken. Vanmiddag ook even een wandeling maken, eindelijk heb ik even de tijd daarvoor. Even halte eerder uit de bus gestapt en over de markt gelopen. lekker fruit gehaal verse stroopwafels en gebakjes 🍰 ze zeggen dat je niets moet vervangen maar in weekend doe ik het lekker wel😊🍰
Kaatjemama Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden 32 minuten geleden zei Kaatjemama: Even halte eerder uit de bus gestapt en over de markt gelopen. lekker fruit gehaal verse stroopwafels en gebakjes 🍰 ze zeggen dat je niets moet vervangen maar in weekend doe ik het lekker wel😊🍰 @Mariposageniet van je wandeling heelijk dit weer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden