Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
6 minuten geleden zei renaldo61:

@spirit Maak het aub niet onze schuld dat iemand een probleem met alchohol heeft. Wat moeten wij doen? Alles maar toejuichen? 

Heb hier veel verteld over mijn vriend hoe hij in dronken toestand is. Nu vertel ik dat hij 7 dagen droog en dat het goed gaat, maar dan krijg ik nog het advies om een huurwoning te zoeken. Waarom dan? Wij wonen sinds Maart officieel samen. Dacht dat de meesten hier ook wel weten wat een terugval is? Dat kan iedereen hier overkomen en regelmatig lees ik nog mensen die in een terugval zitten. Dan ga je toch niet zeggen dat de partner maar weg moet gaan? Het is juist fijn dat de partner blijft om te hopen dat het overgaat. Ik hou van mijn vriend en ga niet zomaar bij hem weg als het even niet goed gaat. Ik bedoel: dit is een alcoholforum. We weten toch allemaal wat het is?

Geplaatst
40 minuten geleden zei bumperjim:

Wij reageren op hoe jij hem beschrijft

en aangezien dat nogal eens wisselt, maar erg vaak negatief was, en hij geen echt forumlid is, vul jij maar in dat wij hem niet mogen? Ik heb juist met hem te doen soms. Maar dat heeft met mogen of niet mogen niets van doen. NIVEA @spirit !!!

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...