Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Er is een dag vol zon beloofd..... daar moeten we dan maar op vertrouwen, en anders doen we de lampjes binnen maar weer aan. 
Ik zit nog even aan mijn bakje thee, drukke dag voor de boeg, maar wel een fijne dag denk ik. 
Lieve mensen, maak er een mooie dag van, of het nou met je toet in de zon zitten wordt of dansen in de regen... blij.jpg.e7f93845cbc8f92966681db63b96bb3b.jpg

image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst (bewerkt)

Hier is het overhemdenweek 😁 ik heb er een paar bijgekocht en een paar versletene weggemikt.

Ik ga meer overhemden dragen en minder 10 jaar oude t-shirts en beschimmelde truien met gaten erin. 

Enfin ik overdrijf maar het idee is duidelijk. Eind van de Covid klederdracht. Een beetje meer smart.

Kheb ook een nieuwe stropdas want de Stier vond m mooi. Weet nog niet wat ik ermee ga doen 🤣 

bewerkt door bumperjim
Geplaatst (bewerkt)

De Stier is de laatste dagen van netflix af en heeft zich helemaal gestort op de cyanografie (blauwdruk). Geen idee waar dat ineens vandaan komt, maar zoals zij de dingen doet is ze er knetterhard mee bezig en overal op het terras hangen kleine gekleurde kaartjes in de zon, want er is veel zon bij nodig en die hebben we nu eindelijk.

Goed bezig dus.

bewerkt door bumperjim
Geplaatst

Als je jong bent kom je beter weg met gaten in je kleding en uitgewassen spul. Dat is tenminste mijn mening. Eerder kocht ik veel en goedkoop. Nu koop ik duurzaam en duur. 

Ik ben weer een boek aan het lezen. Het gaat over een man die geïrriteerd en getergd wordt door mensen en situaties. Woest voelt hij zich. Maar doordat hij is gaan mediteren en geleerd heeft over boedhisme kan hij dat niet uiten en glimlacht hij vriendelijk. 

Geplaatst

In zijn hoofd is hij woest en agressief, best herkenbaar (soms, gelukkig niet altijd). Dat je je spullen op de band legt bij de supermarkt en de persoon achter je dat óók al doet, waardoor je op moet schieten en schuiven om jouw spullen nog daarvoor kwijt te kunnen. In zijn hoofd maait hij de boodschappen van de klant achter hem van de band, waardoor ze kapot spatten op de grond en scheldt de klant uit. Hij zou iets willen zeggen, maar vindt de woorden niet. 

Of hoe zijn moeder haar huissleutels al in haar hand heeft ver voordat ze thuis is. Ik kan me daar ook enorm aan ergeren, mensen die dat doen. Of op het werk al hun autosleutels pakken. En nog erger; dat je het zelf óók gaat doen. :D

Geplaatst

Daardoor ben ik die zelfscanner meer gaan waarderen. Niemand die achter je staat te duwen. Als er al een rij is, is die voor alle zelfscankassa's en niet specifiek voor die van jou. 

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...