Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: renaldo61 stroumfke hub Quinn (vandaag niet) Yvonne
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 33 minuten geleden zei bumperjim: Gewoon ff wachten tot morgen. Dan denk je er weer anders over 😁 Ben met de bril terug geweest. Ik wist niet hoe te beginnen. Met verbazing in zijn ogen, hoorde hij mijn verhaal aan. Zijn eerste reactie was uiteraard: U heeft hem zelf uitgekozen. Toen ging hij nadenken. Wat voor montuur wilt U dan wel? Hij kwam met een donkerblauw montuur aan, ziet mijn enthousiasme en na even onderhandelen werd deze bril mij aangeboden voor de helft van de prijs. Yessss. Gelukkig heb ik een hele lieve zus
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ik had gisteren ook weer een moeilijk gesprek met mijn psychiater. Ze legt me weer een beperking op. Ik mag geen mail meer naar haar sturen. Maar alleen via het internet uit ik mijn ware gevoelens.
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Blijft toch fascinerend hoe men kan klagen over die vervelende psychs. De mijne kwam bij me thuis gisteren, samen met een arts. Ze ging met me mee als back up naar de ggd, omdat ze me dat niet alleen wilde laten doen. Ze zorgden voor kalmeringsmiddelen en pijnstillers en een versnelde afspraak bij m'n psychiater. Ze zette het complete pillen overzicht voor me op papier. Ze hielp me met c te praten. Ze gaf me een noodnummer voor de nacht. Vreselijke mensen, die hulpverleners. lady jane, Spirit en bumperjim reageerden hierop 3
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Vreselijk ja, en dan verbieden ze je ook nog ze te stalken via het internet 🫢 Dat mensen dat werk nog willen doen verbaast me 2 uur geleden bewerkt door bumperjim karin123 en Spirit reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden soms krijg je gewoon wat je verdient @Quinn sorry dat ik net weg was, maar ik mocht pas schaatsen kijken van mezelf als die vaat van een week weg was gewerkt. En ja Reacher loste me dus mooi af om het nog net te fiksen. Zoek een knuffel uit en vraag gewoon of je die een lange poos mag lenen, ze kan toch niet met allemaal tegelijk knuffelen. En als je heb terug geeft doe je er een lekker zakje erwten bij. Quinn reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Voor @Reacher en ook voor @Quinn (in de hoop dat knippen en plakken gelukt is) Quinn en lady jane reageerden hierop 1 1
Kohtje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Ja. Gelukt. lady jane en Spirit reageerden hierop 2
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Kijk even op het muziekdraadje. Wees snel want vanwege privacy haal ik hem weer weg
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ik heb een vrijdag gevoel. Vroeger moest daar drank bij, nu voel ik me gewoon uitgelaten en blij
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Tyfus, c staat te koken en zelfs aardappelen schillen doet ie sexy. Ik word gek. lady jane en Spirit reageerden hierop 1 1
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Hahahaha, heerlijk die knuffels, liefffff @stroumfke, waarschijnlijk had je die aanpak nodig van jouw psych, probeer er het waardevolle uit te halen meis. En beter een psych die jou de waarheid voorhoudt dan eentje die naar jouw pijpen danst en jou gaat beschouwen als een aardig melkkoetje. Daar helpt ze je al helemaal niet mee. ja ik weet dat ze het met goede bedoeling gedaan heeft ik had za en zo gedronken terwijl mijn lichaam duidelijk laat weten dat het dat niet meer aan kan en ik nuchter moet blijven ik heb aan beide benen een ontsteking als gevolg van het drinken en zolang ik regelmatig herval kunnen die ontstekingen niet genezen ik heb haar deze namiddag even gebeld zoals ze dat gevraagd heeft ze stelde een time out voor bv een weekje overslaan en ze vroeg of ik een andere dr wou ik wil zeker geen andere dr ik denk dat ik een weekje ga overslaan ik heb mijn leven te danken aan haar als ik niet bij haar op consultatie gegaan was dan was ik er ni meer karin123, Spirit en lady jane reageerden hierop 3
lady jane Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden en ik ben al gelukkig met de laatste gouden plak van Antoinette Rijpma de Jong op de 1500 m. Zo mooi om te zien. Spirit reageerde hierop 1
Artax Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt) 3 uur geleden zei Reacher: Ik heb een digitale knuffel nodig. Is dit nog actueel? Dan stel ik je even voor aan Snoezel. Reacher dit is Snoezel, Snoezel meet Reacher.. Snoezel heb ik vorig jaar gered en ze kan van fantastisch snoezelen en virtueel knuffen en planten ruïneren. 1 uur geleden bewerkt door Artax
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Ben gewoon blij. Blij zoals het nu gaat. Heb weer wat meer ruimte in mijn hoofd gekregen. Ik heb gewoon een geweldige dag vandaag. Er was markt in het dorp. Een kleine markt, maar wel precies wat ik nodig had. Gemengde notenmix, puddingbroodjes, saucijzenbroodjes. Een appelbol. Die ga ik zo maar eens opeten
Fonny Geplaatst 21 minuten geleden Rapport Geplaatst 21 minuten geleden 3 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: renaldo61 stroumfke hub Quinn (vandaag niet) Yvonne. Fonny🌞
Rosee Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Voor @Reacheren @Quinnen iedereen die het nodig heeft
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden