MaryArt Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: MaryArt goeiemorgen allemaal! Fonny reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 goeiemorgen allemaal!
stroumfke Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 hub stroumfke goedemorgen allemaal gisteren niet gedronken vandaag naar de kine voor mijn benen Spirit, karin123 en bolletje reageerden hierop 3
Freekie Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Moguhhnn, Freeman. I'm a Free man. Mijn dochter van bijna 13 heeft mij vorige week geappt, dat als ze hier weer zou zijn, dat ze mij iets belangrijks moest vertellen... Gisteravond heeft ze toen ik nog even op bed met haar aan het kletsen was, haar geheim aan mij verteld.. Ze moest even kort huilen van de spanning ontlading want ze dacht (had ze op shorts gezien) dat ik misschien wel boos zou worden.. En mama weet nog van niets, ik ben de eerste aan wie ze het verteld (terwijl ze vorige week bij mama was). Ze is bi seksueel.. Ik heb haar gezegd dat ik juist blij ben dat ze het verteld en zeker niet boos wordt. Ik zei, het lijkt me juist makkelijk dat je gewoon beide leuk kunt vinden. Het voelt voor mij alsof al mijn harde werk met co ouderschap, wat mij door mijn ex zo ongelooflijk moeilijk is gemaakt op allerlei fronten en waarbij ik ontelbaar keer het gevoel heb moeten ondervinden dat ik een verkapte opvang voor moeder was en zeker niet tot het gezin meer behoor Zich eindelijk mag laten oogsten Ik heb jaren lang gezaaid en gezaaid rapilos, Rosee, Fonny en 9 anderen reageerden hierop 12
bumperjim Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Wow @Freekie wat een prachtige overwinning
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dat is nogal niet wat @Freekie. Fijn, dat ze juist jou in vertrouwen neemt. Haar eigen vader
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers, Het wordt een mooie dag.... hoop ik. Eerst een bakje en dan de douche maar even in en met de hond naar buiten... Maar eerst dat bakje Fonny reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Spannende tijd dus @lady jane... en 'lang' wachten op de uitslag, bah. @Freekie, wat fijn dat jouw dochter zoveel vertrouwen in jou stelt, wat moet je dat een gigagoed gevoel geven... Top @Lika, op de goede weg dus weer... lady jane reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 hub stroumfke Yvonne
Spirit Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen. Voel me opgefokt en boos. Het feit dat er Artrose is geconstateerd doet wat belletjes rinkelen. De pijn in mijn rechtervoet is dan ook te verklaren. Ik kan mijn grote teen moeilijk buigen en dat geeft ook pijn bij het lopen. Bovendien zijn mijn handen en vingers ook stijf en pijnlijk. Niet iets om vrolijk van te worden. Boos op mijn lichaam. Voel me steeds meer aan huis gebakken en dat is helemaal niets voor mij. Mijn vriend werkt overdag en zolang ik niet durf te fietsen, moet ik alles te voet doen, wat even niet gaat. Eigenwijs die ik ben, toch de te lange wandeling gisteren weer gedaan met de hond. Veel werk met de teckels, die hun behoefte vaak in de keuken. Loop je even naar de keuken, sta je weer in de poep of plas. Dit went nooit. Ik loop graag op slobkousen door het huis, maar dat is bijna onmogelijk. Mijn kennisen wonen te ver weg. Mijn vriendin ook. Hier heb ik niemand. Het is over het algemeen wel zo, als ze je accent horen, hier in Brabant, dat ze niet bepaald enthousiast zijn. Heel vaak moet ik horen; o, ge komt hier niet vandaan. Het is hier toch wel, ons, kent ons. Als "bovensloter" kom je er moeilijk in. Ze noemen ons ook echt bovensloters. Ik merk gewoon de afstand die ze dan meteen nemen. Ben blij met de maandagavonden, waar uit volle borst trots, "Mijn Rotterdam" wordt gezongen. Ik probeer nog even een uurtje te rusten. Ik maak me veel te druk.
Fonny Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei Yvonne: Dagpact: MaryArt renaldo61 hub stroumfke Yvonne Fonny🌞
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Morgen. Wekker gezet voor meds en extra pijnstillers. Werk ziekgemeld. Niet drinken. Dagpact: MaryArt renaldo61 hub stroumfke Yvonne fonny🌞 Q Reacher reageerde hierop 1
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Fijn voor je @Freekie en fijn voor je dochter dat jij jij bent ❤️ Geef je kat een extra knuffel namens mij @Reacher. Ik droomde van je vannacht, het viel me tegen dat je haar niet fluoriserend roze was maar gewoon donkerblond met een vleugje roze als ik heel goed keek 🙂 Reacher reageerde hierop 1
bolletje Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goeie morgen allemaal. Wat fijn Freekie dat ze je vertrouwd. Goed gedaan. Spirit probeer toch te blijven lopen zodat het zaakje soepel blijft. Ik ben halfzijdig verlamd door het herseninfarct. Daardoor is de andere kant de heup versleten. Bovendien heb ik daar ook een chronische ontstoken pees dus dubbel op. Heb best veel pijn maar ik blijf lopen, en aan de gang. En soms wordt de pijn toch ff wat minder. Probeer toch wat dingen te blijven doen wijfie. Of misschien je teen laten spalken. Kijk eens op internet of je het kunt verlichten. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden goeiemooiemorgen frummers ja blijven bewegen, dat doet je hele lijf goed en dus ook je psyche Maar @Spirit minder op anderen afgeven en zelf verantwoording nemen voor signalen zou je ook helpen. Men heeft je hier gemaand om met die voet naar de dokter gegaan, maar je was eigenwijs en betaalt nu de prijs. Ik heb ook artrose in 2 handen en 1 voet, en kan daardoor geen hele lange wandelingen maken maar fietsen gaat prima juist. Stel je fiets wat lager in (zadel en misschien stuur ook) dan hoef je niet bang te zijn. Maar ga zelf in de actie. Zolang je schrijft ben je of himmelhoch jauchsend of zum tode betrubt. halleluja of depri dus. Sinds je niet meer drinkt gaat dat veel beter, maar het oude gedrag is natuurlijk niet zomaar weg..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden