MaryArt Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: MaryArt goeiemorgen allemaal!
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 goeiemorgen allemaal!
stroumfke Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 hub stroumfke goedemorgen allemaal gisteren niet gedronken vandaag naar de kine voor mijn benen Spirit en karin123 reageerden hierop 2
Freekie Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Moguhhnn, Freeman. I'm a Free man. Mijn dochter van bijna 13 heeft mij vorige week geappt, dat als ze hier weer zou zijn, dat ze mij iets belangrijks moest vertellen... Gisteravond heeft ze toen ik nog even op bed met haar aan het kletsen was, haar geheim aan mij verteld.. Ze moest even kort huilen van de spanning ontlading want ze dacht (had ze op shorts gezien) dat ik misschien wel boos zou worden.. En mama weet nog van niets, ik ben de eerste aan wie ze het verteld (terwijl ze vorige week bij mama was). Ze is bi seksueel.. Ik heb haar gezegd dat ik juist blij ben dat ze het verteld en zeker niet boos wordt. Ik zei, het lijkt me juist makkelijk dat je gewoon beide leuk kunt vinden. Het voelt voor mij alsof al mijn harde werk met co ouderschap, wat mij door mijn ex zo ongelooflijk moeilijk is gemaakt op allerlei fronten en waarbij ik ontelbaar keer het gevoel heb moeten ondervinden dat ik een verkapte opvang voor moeder was en zeker niet tot het gezin meer behoor Zich eindelijk mag laten oogsten Ik heb jaren lang gezaaid en gezaaid karin123, bumperjim, MaryArt en 1 andere reageerden hierop 4
bumperjim Geplaatst 52 minuten geleden Rapport Geplaatst 52 minuten geleden Wow @Freekie wat een prachtige overwinning
Spirit Geplaatst 27 minuten geleden Rapport Geplaatst 27 minuten geleden Dat is nogal niet wat @Freekie. Fijn, dat ze juist jou in vertrouwen neemt. Haar eigen vader
Yvonne Geplaatst 22 minuten geleden Rapport Geplaatst 22 minuten geleden Goedemorgen frummers, Het wordt een mooie dag.... hoop ik. Eerst een bakje en dan de douche maar even in en met de hond naar buiten... Maar eerst dat bakje
Yvonne Geplaatst 11 minuten geleden Rapport Geplaatst 11 minuten geleden Spannende tijd dus @lady jane... en 'lang' wachten op de uitslag, bah. @Freekie, wat fijn dat jouw dochter zoveel vertrouwen in jou stelt, wat moet je dat een gigagoed gevoel geven... Top @Lika, op de goede weg dus weer...
Yvonne Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Dagpact: MaryArt renaldo61 hub stroumfke Yvonne
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden