Quinn Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Flikker, het is al haast elf uur! Later.
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 29 minuten geleden zei Quinn: Hey dief @Spirit die arretjescake is voor @Yvonne Heb hem nu al op
Spirit Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden De uitslag van mijn voet is binnen. 3 botjes zijn er gebroken geweest, waarvan het 3e botje raar aangroeit. Dat had ik allang in de gaten. O, tussen neus en lippen door vertelde hij ook dat ik artrose heb, aan mijn enkel. Dus @lady jane, we takelen langzaam maar zeker af . Ik kom naar jou welness, als het zover is.
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Och hemeltje, schiet ik eerst hardop in de lach van de gekkigheid die hier weer wordt neergezet, zit nou toch echt bijna met een brok in de keel omdat ik een bakje koffie krijg van @Quinn... moet niet gekker worden met dit ouwe wijf. Maar goede morgen frummers, en hartstikke bedankt voor de koffie Quinn en fijn dat je er weer een stuk beter uit ziet... Ja, ben laat, ik zou eerst heel vroeg naar het stadje gaan voor de boodschappen, maar hondlief keek mij zo smekend aan dat ik eerst lekker met haar naar buiten ben gegaan. De zon scheen nog niet, maar de lucht was licht en helder, ik werd er helemaal blij van. Daarna snel naar het stadje zodat er nog parkeerplek zou zijn, boodschappen gedaan en jawel, de zon schijnt gul, ik geniet, het lijkt wel lente. Heerlijk na al die sneeuw en regen die we gehad hebben... Maar goed, ik ben weer thuis, boodschappen opgeruimd, hond en katten wat lekkers gegeven want 'ohohoh, je liet ons alleennnnnn'.... en ik zit aan de koffie... Goedemorgen dus en beter laat dan nooit: een bakje voor iedereen. Heb er maar gelijk een paar voordeelflessen gembershots bij gezet voor de liefhebbers, supergezond.... Ellendig @lady jane dat je nu helemaal geen dingen mag doen die je leuk vindt en graag doet. Is dat kastje ter controle? Om te kijken of alles het nog goed doet in jouw lijf? @Reacher, je kat achter moeten laten bij de dierenarts is al naar, het liefst blijf je erbij en houd zijn of haar pootje vast op zijn minst.. maar dan ook nog moeten afwachten of alle pootjes er straks nog aan zitten... sterkte ik duim hoor. Quinn reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Dagpact: Quinn renaldo61 stroumfke MaryArt hub Yvonne
hub02 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 41 minuten geleden zei Reacher: Ik heb de erwten al op Q. 😇 *neus groeit* Ik heb net een kat moeten achterlaten bij de dierenarts, dat ging niet in de koude kleren zitten. Later vandaag ophalen. Met vier of met drie voeten terug en dan rustig zien te houden tot ze weer naar buiten mag. FML. Waarom ben ik niet gewoon een wandelende takken fan ☹️ Wat erg. Ik zou er zelf gek van worden. Ik hoop dat alles goed gaat. Veel sterkte!
Lonster1 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hee, gingershots. Ik dacht er al aan om die zelf te gaan maken met gember, kurkuma, zwarte peper en sinaasappel. Maar ja, ik heb ook nog veel pepertjes liggen. Ga een rode pepersaus maken. Maar eerst nog tal van Nuttige dingen te doen.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Bij mijn groenteboer verkopen ze gember en kurkuma shotjes @Lonster1. In een keer opdrinken. Het is vrij geconcentreerd dus echt een shotje Lonster1 reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 57 minuten geleden Rapport Geplaatst 57 minuten geleden Net heerlijk zelfgebakken rozijnenbroodje gegeten als lunch, zeker goed gelukt voor een eerste probeersel! Ondertussen 3 van de 4 grote werk-klussen van vandaag gedaan. Nu focus verzamelen voor nummer 4, waar ik mezelf tot 14:30u voor geef. (om af te hebben dus, niet voor het verzamel-deel)
Quinn Geplaatst 43 minuten geleden Auteur Rapport Geplaatst 43 minuten geleden Sterkte vandaag hè lieve @Reacher
stroumfke Geplaatst 29 minuten geleden Rapport Geplaatst 29 minuten geleden 6 uur geleden zei Reacher: Goed gedaan @stroumfke Het is overduidelijk zondag @Etty. Vandaag doen we niets. bedankt reacher
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden