Lonster1 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Nou ja, en dan denk je jezelf te kennen. Vervolgens weet een vriendin beter uit te leggen hoe ik in elkaar zit en ergens over denk (onderbouwd met voorbeelden) dan ik zelf. Daar keek ik raar van op. Maar dan nog vind ik dat ik ook wat anders mag vinden. Rosee reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Daar heb je gelijk in @Rosee ik heb dat ook. Zin hebben in iets, maar van jezelf weten dat je het niet doet. Ik denk nu spontaan, de hersens inslaan van mijn ex haha Maar die gedachte aan zin hebben in een sigaret of een blowtje dat is dan voor mij iig niet hetzelfde als een trek-gedachte/gevoel, want die waren voor mij veel sterker/dwingender... Maar het is fijn om tot dat inzicht te komen 🥰 Rosee en lady jane reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Ja zin om iemand in elkaar te slaan, of de ramen in te gooien van dat bedrijf. Iemand die in de weg loopt gewoon opzij duwen. De banden lek steken van... Af en toe wel fijn om te bedenken. Rosee reageerde hierop 1
Quinn Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Soms ook om uit te voeren @Lonster1 al pakt dat niet altijd prettig uit achteraf. Okay, laat maar, mijn hoofd draait erg gewelddadige rondjes vanochtend.
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) 56 minuten geleden zei Lonster1: Nou ja, en dan denk je jezelf te kennen. Vervolgens weet een vriendin beter uit te leggen hoe ik in elkaar zit en ergens over denk (onderbouwd met voorbeelden) dan ik zelf. Daar keek ik raar van op. Maar dan nog vind ik dat ik ook wat anders mag vinden. Briljant deze @Lonster1!!! En zo herkenbaar!!!! Ja! Dat mag je. Heel wat anders mag je vinden. Immers: behaalde resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst;-) En wij mensen veranderen ook steeds. 6 uur geleden bewerkt door Lika Aanvulling Lonster1 reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Rosee: Goedemorgen. Ik ben er achtergekomen dat gevoelens/gedachten/emoties in mezelf die elkaar tegenspreken naast elkaar kunnen bestaan. Ik wist niet dat dat mocht. Voelt als een opluchting. Ook al zo waar en zo mooi. Hier loop ik vaak tegenaan. Het gevoel dat ik er 1 moet kiezen en dan wel : Het Ware Gevoel! Lukt niet natuurlijk. ach, ach, ach….. Rosee reageerde hierop 1
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Nou. Al gelopen: koud, maar zon! Bedacht wat we gaan eten: ik ga lekker zelf pesto maken. Als het kind dat niets lust dan toch mee eet, is er pasta zonder iets voor haar. En ik geen stress. Nu boodschappen en naar moeder.
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Een vriendin van me is zwanger, sommige vrouwen zijn dan echt hilarisch. Ze is al jaren zeer evangelisch vegetariër, haar partner ook. Maar ja, zwangerschapshormonen... dus ik sta nu luxe hamburgers voor beide te bereiden. Ruikt goed. Misschien neem ik er zelf straks ook één. Reacher reageerde hierop 1
Adri03 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 2 uur geleden zei Lonster1: Ja zin om iemand in elkaar te slaan, of de ramen in te gooien van dat bedrijf. Iemand die in de weg loopt gewoon opzij duwen. De banden lek steken van... Af en toe wel fijn om te bedenken. Ik heb daarvoor in de schuur een zware bokszak hangen. Werkt prima. En dagelijks nog altijd een heel eind fietsen natuurlijk, uiteraard zonder hulpmotor
Artax Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Je bent je gevoelens en gedachten niet, dat kan vannalles zijn. Je bent diegene die je gedachten en gevoelens waarneemt. Rosee en Quinn reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 6 uur geleden zei Reacher: Het is Anti-Valentijnsdag! een hartje voor iedereen! Weird kisser 🤣
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 3 uur geleden zei Lika: Nou. Al gelopen: koud, maar zon! Bedacht wat we gaan eten: ik ga lekker zelf pesto maken. Miam, lekker dat. Lekker stampen in een vijzel als je er 1 hebt. Heerlijk klusje.
Reacher Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Weleens gehoord van een rage room Q? Ikke liep net met mijn snater door een carnalsoptocht. Eerst komen de mensen met de confetti, vlak daarna twee auto’s van de gemeente om de confetti te verwijderen en daarachter nog een man met een bladblazer om het laatste spul weg te blazen. Je kunt zien dat in mijn deel van het land er geen echt passie in het carnavals gebeuren zit 🤣
Quinn Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Carnaval is een echt zuidelijke uitvinding hè? Je moet er denk ik echt in geboren zijn om het echt te kunnen voelen en waarderen. Vroeger had ik op zolder, toen ik nog met gezin woonde in een huis, een bokszak en dat hielp soms wel. Een rage room ken ik, ben er zelfs een keer geweest, maar dat werkte voor geen meter. Niets in die ruimte had me wat gedaan. Er is hier iets raars aan de hand. Zonet berichtje van vrienden of ik zin had om te komen eten, want ze hadden veel te veel bij de traiteur besteld. Uhuh, natuurlijk. Iemand is puppet master aan het spelen hier. Maar hey, ze bieden eten aan, dus ik kom wel. O, ik dacht dat ik op m'n eigen draadje zat. O well. 2 uur geleden bewerkt door Quinn
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 55 minuten geleden zei Quinn: Er is hier iets raars aan de hand. Zonet berichtje van vrienden of ik zin had om te komen eten, want ze hadden veel te veel bij de traiteur besteld. Hahahaha, wel eerlijk van ze. Misschien zijn het wel goeie lui.
Lika Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 1 uur geleden zei bumperjim: Miam, lekker dat. Lekker stampen in een vijzel als je er 1 hebt. Heerlijk klusje. Betrapt…. Ja, ik heb een vijzel, maar ook een fijne keukenmachine:-)
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zojuist zei Lika: Betrapt…. Ja, ik heb een vijzel, maar ook een fijne keukenmachine:-) Ik vind het een te leuk klusje om uit te besteden aan een machine 😁
Quinn Geplaatst 53 minuten geleden Rapport Geplaatst 53 minuten geleden 24 minuten geleden zei bumperjim: Hahahaha, wel eerlijk van ze. Misschien zijn het wel goeie lui. O, dat zijn het zeker, anders noemde ik ze ook geen vrienden natuurlijk.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden