Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen @renaldo61, en goedemorgen alle overige frummers, 
Tsja... vrijdag de 13e, en het sneeuwt alweer.. er liggen hier zelfs nog restjes van de sneeuwbulten van een paar weken geleden... 
Het houdt niet op dus.... 
Afijn een bakje en dan de dag maar mooi gaan maken. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

Hoi! 😃

Vandaag nieuw haar.  Het blijft wel roze. Deze week staat in het teken van mezelf worden. Niet op een mezelf heruitvinden, of een schone lei achtige manier. Geen phoenix from the ashes. Maar een stil geweldloos iets.

Iets met een eigen naam, iets met een vriend vertellen dat je hem toch wel een ietsje nodig hebt. 

Geplaatst

Goeie morgen allemaal.

Geen carnaval voor mij, maar wel voor sommigen van ons. Blijf nuchter, verzin geen smoezen, "ach één keer kan wel t'is toch carnaval, of, morgen of na carnaval stop ik weer, want voor je het weet gaat het weer fout. Je motivatie is weg, en weer opnieuw starten is erg moeilijk.

O en ik heb goed geslapen.

Geplaatst

Morgen.

16 uur geleden zei Reacher:

Hoeveelste dag nuchter is het voor je? 

Elfde dag zonder alcohol vandaag. Roze haar? Knal of pastel? 

De high is over vandaag, nou niet te diep afdalen.

DAGPACT:
Yvonne 
MaryArt
renaldo61
Quinn

Geplaatst
18 minuten geleden zei Reacher:

Hoi! 😃

Vandaag nieuw haar.  Het blijft wel roze.  [....]een stil geweldloos iets.

Ik stel me je een beetje voor als de vrouwelijke versie van the pink panther. De roze koningin van de katten/poezen roedel. 

Geplaatst

Goedemorgen allemaal , vorige week naast mijn ASS diagnose ook de diagnose ADHD  gekregen . Geen wonder dat ik mezelf steeds in de weg zit ! Naast dat deze 2 overlap hebben,  vertonen ze ook veel tegenstrijdigheden ! Ik heb te weinig energie om de dag door te komen , dus moet daar zuinig mee omgaan !  Wanneer er iets leuks gepland staat , moet ik de hele week sparen en daarna weer bijkomen! Wat kun je toch moe worden van zo'n druk, chaotisch hoofd ! Sinds ik dus ook niet meer drink ook geen verdoving meer alleen eventueel middels medicatie! Dinsdag afspraak met huisarts,  hoe dit aan te vliegen of dat het gewoon een kwestie is van acceptatie! 

Geplaatst

Een druk chaotisch hoofd, dat klinkt inderdaad vermoeiend. Maar het is niet alleen maar kommer en kwel, toch @Francoise. Autisme en ADHD hebben ook voordelen. Ik heb vorige week meegedaan aan een wandeling met neurodivergente vrouwen. Dat zijn ADHD'ers, ASS, HSP, hoogdbegaafdheid. Om maar wat etiketjes te noemen. Veel creativiteit, humor en herkenning. Het is wel handig om iets van je eigen handleiding te weten, hoe met overprikkeling bijvoorbeeld om te gaan.

Ik had gisteren een verlate nieuwjaarsbijeenkomst. Er stond champagne klaar. Zal ik wel, of zal ik niet. Ik pakte een glas en toen ik het bijna leeg had, wees iemand erop dat het de rij van alcoholvrije champagnes was. Niks aan het handje dus. Wat fijn, dat ze daarin voorzien hadden. Verder was het nogal tam. Daar hadden een paar glazen alcohol ook niet bij geholpen. 

Overprikkeling heb ik (als zelfbenoemd ADD'er) ook vaak last van. Maar de laatste dagen ook van sufheid en loomheid en desinteresse. Kijken of ik weer kan gaan mediteren, dat kan hierbij goed helpen.

Geplaatst

Heb me laten testen op ADHD toen bij Antus. Ik had geen ADHD. Nou, ik denk daar anders over. Als ik wat rust in m'n kop heb, nog maar eens laten testen. Hoe kom ik anders aan zo'n gek chaotisch hoofd :wacko:

Geplaatst (bewerkt)

Weinig last nu van mijn been. Dat is altijd zo, als je naar een dokter ga. Toch wil ik dat het even nagekeken wordt. Dan is deze hypochondrie muts weer even gerustgesteld :ph34r:. We moeten op tijd terug zijn, want de Moerdijkbrug word afgesloten :lol:

bewerkt door Spirit
Geplaatst

Foto gemaakt van mijn voet en enkel. Ook even naar een ingebeelde bobbel laten kijken. Niets bijzonders natuurlijk. Pfff, mijn been hoeft niet geamputeerd te worden :ph34r:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...