renaldo61 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Oei oei Oei oei, Vrijdag de dertiende, vandaag iedereen binnen blijven 😇
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Goedemorgen @renaldo61, en goedemorgen alle overige frummers, Tsja... vrijdag de 13e, en het sneeuwt alweer.. er liggen hier zelfs nog restjes van de sneeuwbulten van een paar weken geleden... Het houdt niet op dus.... Afijn een bakje en dan de dag maar mooi gaan maken.
MaryArt Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden DAGPACT: Yvonne MaryArt Goeiemorgen allemaal!!
Reacher Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hoi! 😃 Vandaag nieuw haar. Het blijft wel roze. Deze week staat in het teken van mezelf worden. Niet op een mezelf heruitvinden, of een schone lei achtige manier. Geen phoenix from the ashes. Maar een stil geweldloos iets. Iets met een eigen naam, iets met een vriend vertellen dat je hem toch wel een ietsje nodig hebt. Lika en bolletje reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Goeie morgen allemaal. Geen carnaval voor mij, maar wel voor sommigen van ons. Blijf nuchter, verzin geen smoezen, "ach één keer kan wel t'is toch carnaval, of, morgen of na carnaval stop ik weer, want voor je het weet gaat het weer fout. Je motivatie is weg, en weer opnieuw starten is erg moeilijk. O en ik heb goed geslapen. karin123 reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 1 uur geleden Hier geven ze ook weer enkele dagen winterweer. DAGPACT: Yvonne MaryArt renaldo61 Goeiemorgen allemaal!!
Quinn Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Morgen. 16 uur geleden zei Reacher: Hoeveelste dag nuchter is het voor je? Elfde dag zonder alcohol vandaag. Roze haar? Knal of pastel? De high is over vandaag, nou niet te diep afdalen. DAGPACT: Yvonne MaryArt renaldo61 Quinn
Spirit Geplaatst 59 minuten geleden Rapport Geplaatst 59 minuten geleden DAGPACT: Yvonne MaryArt renaldo61 Quinn Spirit
Spirit Geplaatst 51 minuten geleden Rapport Geplaatst 51 minuten geleden Goedemorgen allemaal Over een uurtje de deur uit. Best zenuwachtig. Ook nog vrijdag de 13e . Ben gelukkig niet bijgelovig. Eerst maar een bakkie thee met een beschuitje. Wish me luck . karin123 reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden 18 minuten geleden zei Reacher: Hoi! 😃 Vandaag nieuw haar. Het blijft wel roze. [....]een stil geweldloos iets. Ik stel me je een beetje voor als de vrouwelijke versie van the pink panther. De roze koningin van de katten/poezen roedel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden