lady jane Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Laten we thee een echte kans geven deze maand. Jane Lika en bumperjim reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 10 uur geleden Rapport Geplaatst 10 uur geleden Jane renaldo61 Ik drink niet graag thee, ik dronk vroeger een soort suikerwater met een beetje thee erbij.
Bob Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden Jane renaldo61 Bob Ik doe mee. Chinese groene thee is mijn favoriet geworden.
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden 37 minuten geleden zei Bob: Jane renaldo61 Bob Spirit Ik doe mee. Chinese groene thee is mijn favoriet geworden. Toevallig gisteren bij een winkeltje geweest. Kamille en venkel/anijs gekocht. Ook nog een nieuwe waterkoker, dus februari is uitgeroepen tot theemaand.
bumperjim Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden + bumperjim Spirit reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Ah kijk, de maand van de thee. Als ik me inschrijf beloof ik elke dag thee te drinken dus? Nou, dat is geen probleem. Mijn huidige drieslag: kukicha - sencha - lapsang Jane renaldo61 Bob Spirit bumperjim knakker 7 uur geleden bewerkt door knakker Spirit reageerde hierop 1
Rosee Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 32 minuten geleden zei knakker: Ah kijk, de maand van de thee. Als ik me inschrijf beloof ik elke dag thee te drinken dus? Nou, dat is geen probleem. Mijn huidige drieslag: kukicha - sencha - lapsang Jane renaldo61 Bob Spirit bumperjim knakker Rosee
Lika Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Jane renaldo61 Bob Spirit bumperjim knakker Rosee Lika
Yana Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) Jane renaldo61 Bob Spirit bumperjim knakker Rosee Lika Yana Ik hou niet van zwarte en groene thee maar dat kan komen omdat ik nooit verder ben gekomen dan zakjes pickwick enzo. Kruidenthee drink ik wel veel, het liefst van eigen oogst maar nu behelp ik me met zakjes muntthee uit de supermarkt of 'joi de vivre' uit de ecowinkel. kukicha - sencha - lapsang... nog nooit geprobeerd. 6 uur geleden bewerkt door Yana
Spirit Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Hier staat er een pot venkel/anijs thee te trekken. Ben straks heel benieuwd naar de smaak. Ohh, het is nog geen 1 februari. Ik smokkel
Rosee Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Hier gemberthee met verse gember en klein beetje honing. Heerlijk! Moet er alleen vaak van plassen. Maar dat heb je met bier ook 2 uur geleden bewerkt door Rosee
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Jane renaldo61 Bob Spirit bumperjim knakker Rosee Lika Yana Etty
Etty Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik drink nu meer thee omdat ze niet overal decaf hebben, gisteren groene jasmijn die erg lekker was. Thuis drink ik elke dag wel kruidenthee, in de middag en avond. Vaak gezoet met zoethout.
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden In deze tijden van Hoekse en Kabeljauwse twisten op het forum voorzie ik een vete tussen de blaadjes en de kruidjes 🙃
Yana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik niet, ik ben wel benieuwd naar jouw blaadjes.
karin123 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Helaas kan ik hier niet aan meedoen.😁
bumperjim Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden 5 uur geleden zei Yana: Jane renaldo61 Bob Spirit bumperjim knakker Rosee Lika Yana Ik hou niet van zwarte en groene thee maar dat kan komen omdat ik nooit verder ben gekomen dan zakjes pickwick enzo. Kruidenthee drink ik wel veel, het liefst van eigen oogst maar nu behelp ik me met zakjes muntthee uit de supermarkt of 'joi de vivre' uit de ecowinkel. kukicha - sencha - lapsang... nog nooit geprobeerd. https://www.palaisdesthes.com/fr/sencha-ariake-bio.html Regarde-moi ça. Lijkt duur maar je doet er veul langer mee dan met een fles peut. Hardstikke lekker.... als er ervan houdt natuurlijk... ergens tussen vers gemaaid gras en gedroogde algen.
Yana Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden Sodekutkneiters, dat lijkt niet alleen duur... en dan vind ik het misschien niet eens lekker.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden