Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedemorgen, 

Kleindochter is hier vandaag, ik ben benieuwd wat ze van de nieuwe puzzels vindt die ik via Marktplaats heb opgehaald.  Op drie verschillende adressen in de buurt, gratis of voor weinig.  Ik vind dat zo'n leuke manier om wildvreemden even kort te ontmoeten. Ik zet zelf ook graag dingen te koop, of biedt ze gratis aan.  

Geplaatst

Leuk @Etty. De kinderwagen en de maxi cosy, kinderstoeltjes etc. Wij haalden alles van marktplaats. Heel leuk ja, die ontmoetingen. 

En goedemorgen allen. Ik ben gisteren op de gladde valreep nog even flink onderuit gegaan. Nou ja. 

Geplaatst

PHPD. (Pijntje hier, pijntje daar)  Maar gaat verder wel. Ik ben er wel heel erg van geschrokken dit keer. Echt een beetje ontdaan.

Geplaatst

Oei @Lika, ja, ik kan me heel goed indenken dat je behoorlijk schrikt dan, hoop dat de phpd snel minder gaat worden. 
Ik ben zó blij dat ik over het algemeen weer lekker zonder gladheid met de hond erop uit kan. Hier en daar ligt nog sneeuw/ijs, maar daar kan ik redelijk makkelijk overheen of omheen. 

Geplaatst

Goedemorgen. 

Jeetje @Lika, kan me voorstellen dat je bent geschrokken. Het was ook spekglad op sommige plekken. Dan ga je natuurlijk net op je plaat op het laatste gladde stukje. Gelukkig ben ik niet gevallen. Had goede stevige laarsjes. Ben al genoeg op m'n plaat gegaan in benevelde toestand :(. Een keer zo hard uitgegleden over een glad stukje stoep, dat ik mijn pink heb gebroken. Zat gezellig, warm in de kroeg te zuipen.. Op de heenweg was er niets aan de hand, maar in die tijd dat ik in de kroeg zat, was het gaan ijzelen. De eerste stap uit de kroeg was al raak. Daar lag ik met mijn bezopen kop op de grond. Er kwam een ambulance en ben op de eerste hulp beland. Had natuurlijk een behoorlijke kegel, dus eenmaal aan de beurt roken ze dat al snel. De pink was gebroken, dat voelde ik. Er zijn verder geen foto's meer gemaakt, toen. Dat is nog maar 1 van mijn blijvende littekens door oorzaak drank. Mijn gebroken arm was ook zeer heftig. Ik kon niets meer en het ergste: Ik kon geen accordeon spelen. Ben toen behoorlijk over mijn pijngrens heen gegaan om gewoon niet te rusten met mijn arm. Ik was immers onmisbaar in dat gekke drankkoor. In die tijd ook nog een nierbekkenontsteking gehad. Door de koorts een delier gehad. Dit keer niet door drank. Ik was behoorlijk in de war. Natuurlijk dacht iedereen dat het door drank kwam. Is ook wel een logische gedachte. Ik had in die tijd nog wel eens uitschieters. Ik heb ook beestjes gezien door teveel drank. Dat is een rare gewaarwording. Ze zaten echt op mijn behang en op plafond. Er schiet me een liedje te binnen over beestjes :musicnote:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...