bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Dat kan alleen in Nederland, stel handelaars 🤣 lady jane en Spirit reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 25 minuten geleden zei lady jane: Dit is toch duidelijk een grap?
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Zo, ik heb er alweer een dag opzitten. Gelijk opgestaan met m'n vriend. 7 uur. Maak ik hem nog even mee, want hij komt over zessen meestal pas thuis. Daarna zelf op m'n gemakje opgestart. Vanwege het weer ook wel weer een speciale dag. Toch vanmiddag weer lekker gebanjerd in de hoge sneeuw. Vergt best wel wat van je beenspieren. Zogenaamd voor de hond. Onze hond houd niet van sneeuw. Iedere labrador word er wild van. Mijn andere retrievers vonden het geweldig. Zij niet. Ach, misschien komt het omdat ze loops is..
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Nou we hebben hier nu ook een halve centimeter sneeuw 🙄 De hond sjouwt er overheen alsof er niks ligt. Die vindt sneeuw wel leuk maar dan moet het wel een mooi pak zijn. Als reptiliaan vind ik sneeuw leuk als het ergens ligt waar ik heen kan als ik dat wil en dan gauw weer weg na een half uurtje 🤣 %s om %s bewerkt door bumperjim
bolletje Geplaatst 20 uur geleden Rapport Geplaatst 20 uur geleden 20 uur geleden zei Marij: Zo’n dag waarop veel komt stil te liggen is wel een mooie oefening eigenlijk voor de impact die ze verwachten tgv oorlog. Goed om eens te ervaren weer waar je dan tegenaan loopt. Stel je eens voor dat je ook geen electriciteit hebt nu? Wat ga je vanavond eten? Er komt geen oorlog ben je gek. Die randdebiel in Amerika is zwaar ziek in z'n hoofd. Die zouden ze echt op moeten nemen. En dan gaat de media het nog eens extra op blazen en aandikken tja en dan krijg je reacties als die van jou. Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Voor het eind vh jaar is Europa in oorlog met zowel Rusland als de VS. De schaalgrootte kan variëren maar dat het fout gaat is voor mij vrijwel zeker. Wat we kunnen doen is de grote evil landen tegen elkaar uitspelen. VS, Rusland, China, India. Het wordt weer net als Europa in de 19e eeuw maar dan op wereldschaal. Jammer maar daar heeft men zelf voor gestemd. 18 uur geleden bewerkt door bumperjim karin123 reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Ik heb er geen enkel voorgevoel in, maar ervaar wel wat eng gestoorde geesten daar aan de top. Het zou mij niet verbazen als het uitbreidt en explosief wordt. Maar ik hoop en bid van niet.
Mariposa Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden (bewerkt) Het is een hoop bangmakerij zodat we ongegeneerd een hele boel geld aan defensie kunnen uitgeven. 18 uur geleden bewerkt door Mariposa Spirit reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden We hebben decennia lang defensie vrijwel dood bezuinigd en dat moeten we nu inhalen. "Bangmakerij", nee het gebeurt gewoon waar je bij staat, zie Oekraïne, zie Venezuela, zie de hele hybride oorlogsvoering met drones en cyberattacks en alles die al jarenlang aan de gang is. Wat me wel inspireert is hoe Oekraïne met kunst en vliegwerk al jarenlang het Russische leger tegenhoudt, het kan dus best maar oh wat een hoop slachtoffers en schade. Het is zo vreselijk zinloos allemaal, alles vanwege die paar gestoorde ego's. Ze zouden uitgeschakeld moeten worden en dat is met Trump ook geprobeerd maar dan wordt het weer zo beroerd uitgevoerd 🫠 karin123 reageerde hierop 1
Marij Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Het is verre van bangmakerij, de bevolking krijgt héél voorzichtig een klein beetje informatie om paniek te voorkomen maar mensen hopelijk wel een beetje alerter te maken. karin123 en Etty reageerden hierop 2
Mariposa Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden (bewerkt) De tijd zal het leren. Niemand kan in de toekomst kijken al hebben ze natuurlijk wel een idee hoe ze die graag zien. We worden allemaal marionetten, alles wordt uitgestippeld en gedigitaliseerd. Daarmee hebben ze totale controle over bijna alles. Doodeng. Maar goed die gedachtengang kan vast niemand zich in vinden maar dat is wat ik zie gebeuren… 17 uur geleden bewerkt door Mariposa karin123 reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 17 uur geleden Rapport Geplaatst 17 uur geleden Jawel daarin kan ik me wel vinden helaas, het bevalt mij ook niet
karin123 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 1 uur geleden zei Mariposa: Maar goed die gedachtengang kan vast niemand zich in vinden Zeker wel. Ook allang mijn gedachte helaas.
Mariposa Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden 2 uur geleden zei Marij: Het is verre van bangmakerij, de bevolking krijgt héél voorzichtig een klein beetje informatie om paniek te voorkomen maar mensen hopelijk wel een beetje alerter te maken. Voorzichtig kan ik het niet noemen. Daarom geloof ik er ook niet zoveel van. Dit is slechts een afleiding van iets heel groots. (Mijn gedachtengangen dus, ik zeg niet dat het de waarheid is).
Lonster1 Geplaatst 16 uur geleden Rapport Geplaatst 16 uur geleden Of je het oorlog noemt, een natuurramp of een protestactie, er zal altijd kans zijn op stroom uitval, geen internet, de winkels worden niet bevoorraad of er komt geen water meer uit de kraan.
Marij Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden (bewerkt) gelukkig is het donderdag vandaag 15 uur geleden bewerkt door Marij bumperjim reageerde hierop 1
Kohtje Geplaatst 15 uur geleden Rapport Geplaatst 15 uur geleden 36 minuten geleden zei Marij: gelukkig is het donderdag vandaag én dry January. Wordt er toch wat nuchterder naar de wereld gekeken dan in andere maanden. Spirit en lady jane reageerden hierop 2
renaldo61 Geplaatst 12 uur geleden Rapport Geplaatst 12 uur geleden Ik ben ook op een ander forum aanwezig. Ergens was er een reactie dat oorlog onvermijdelijk is, dat het ingebakken zit in de menselijke natuur?
karin123 Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 2 uur geleden zei renaldo61: dat het ingebakken zit in de menselijke natuur? Dat denk ik zeker ook. Het grootste probleem is macht. Sommigen hebben daar nooit genoeg van. Ook zijn er teveel mensen op deze wereld. De natuur bezwijkt door zoveel misbruik en dat gaat zich ook tegen ons keren op allerlei fronten. Het zal goed zijn als 2/3 van de mensen verdwijnt. Dan kan alles zich weer resetten. Mormel en Mariposa reageerden hierop 2
Mormel Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 3 uur geleden zei karin123: Dat denk ik zeker ook. Het grootste probleem is macht. Sommigen hebben daar nooit genoeg van. Ook zijn er teveel mensen op deze wereld. De natuur bezwijkt door zoveel misbruik en dat gaat zich ook tegen ons keren op allerlei fronten. Het zal goed zijn als 2/3 van de mensen verdwijnt. Dan kan alles zich weer resetten. Compleet mee eens en dat is een idee dat al langer opduikt in fictie. Sommige dieren stoppen met zich voort te planten als de populatie te druk wordt, zou dat een verklaring kunnen zijn voor ons dalende geboortecijfer? Zelf geen kinderen, ik zit gewoon de rit uit.
bumperjim Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden (bewerkt) We zouden kunnen stoppen om ten koste van alles de levens van mensen van 80 te rekken tot 90. Voor mij hoeft het niet, nog 25 jaar mooi nuchter en dan mag het best afgelopen zijn. Ik ben niet graag tot last. Je kan dan vrijwel niks meer, je leeft alleen door omdat het technisch kan, maar de jongeren moeten het betalen al die zorg. 6 uur geleden bewerkt door bumperjim Mormel reageerde hierop 1
Mormel Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 41 minuten geleden zei bumperjim: We zouden kunnen stoppen om ten koste van alles de levens van mensen van 80 te rekken tot 90. Voor mij hoeft het niet, nog 25 jaar mooi nuchter en dan mag het best afgelopen zijn. Ik ben niet graag tot last. Je kan dan vrijwel niks meer, je leeft alleen door omdat het technisch kan, maar de jongeren moeten het betalen al die zorg. Als je daar echt interesse in hebt: zoek dan eens op hoeveel we in de gezondheidszorg uitgeven per leeftijdscategorie.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden