renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer of toch zolang als ik het volhou. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wakker worden iedereen. ⏰ MaryArt reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 12 minuten geleden zei renaldo61: Wakker worden iedereen. ⏰ Jajaaaaaa...eerst de honden uitlaten. Koffiezetten... MaryArt reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny🌞
Yvonne Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen Renaldo, MaryArt, Fonny en alle andere frummers. .. Klaarwakker, inmiddels gedoucht, haartjes en make-up gedaan, dieren verzorgd, nu tijd voor een bakje. 2 uur geleden bewerkt door Yvonne Fonny is ook van de partij inmiddels
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Alweer in de startblokken bij de klant. Living the life 🥳 "Ich komme gar nicht klar" zegt de receptioniste aan de telefoon. Ik doe mn best niet te lachen, het betekent vast iets anders hier. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim karin123 en MaryArt reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst 58 minuten geleden Rapport Geplaatst 58 minuten geleden Tja als jullie haar overbelasten? Dan lukt niks meer. Een satisfyer onder de kerstboom dit jaar? goeiemooiemorgen frummers van 1 tot 9 in één ruk, onder mn zalige nieuwe dekbed.
karin123 Geplaatst 45 minuten geleden Rapport Geplaatst 45 minuten geleden 10 minuten geleden zei lady jane: Een satisfyer onder de kerstboom dit jaar? Iedere vrouw zou zo'n ding MOETEN hebben. lady jane en Mariposa reageerden hierop 2
knakker Geplaatst 41 minuten geleden Rapport Geplaatst 41 minuten geleden (bewerkt) Haha. Sjaan weet de Kerstsfeer meteen tot een nieuw hoogtepunt te brengen. Maar rare jongens, die Duitsers. Ook met dat 'geil' overal voor te gebruiken. Ik ben trouwens dol op Duitsland en zijn volk. Nu al aan het kijken voor de zomervakantie volgend jaar. De Harz wellicht, daar was ik nog nooit. Rot geslapen. Sinds half drie wakker terwijl ik niet eens iets had om me zorgen over te maken. Toen maar wat lopen kibbelen met de vrouw. Als alcoholist in ruste moet je je bescheiden opstellen na alle sores die je hebt veroorzaakt, maar ik word ook wel eens moe van die argwaan die me blijft achtervolgen. Ja, te paard en te voet enzo, ik weet het. 39 minuten geleden bewerkt door knakker
lady jane Geplaatst 14 minuten geleden Rapport Geplaatst 14 minuten geleden (bewerkt) Argwaan is (net als jaloezie) vaak een teken van angst @knakker Voor jou niet minder lastig natuurlijk, maar het kan helpen om daarover te praten. De alcohol heeft dat waarschijnlijk jarenlang gevoed. Gisteren ging het over vreemdgaan, ook dat voedt angsten. Bijna alles wat met 1 partner aangepakt wordt, zou ook bij de ander serieus genomen moeten worden. Het evenwicht is verstoord en dan heeft dat op elk apart en samen invloed. Theorie snap ik, maar er is leed bij beiden. En dan gaat het even niet over schuld en boete he. Investeren in elkaar. 13 minuten geleden bewerkt door lady jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden