renaldo61 Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61
Yvonne Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen frummers, Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Yvonne
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden goeiemooiemorgen frummers Lika reageerde hierop 1
Prana Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Dagpact: renaldo61 MaryArt Mormel Yvonne Prana Goedemorgen allemaal. Het gaat hier nog goed, dag 25. Gisteren was ik bezig buiten en ik voelde me ineens erg gelukkig, zonder een specifieke reden. Dat tevreden gevoel dat weer terug komt na een tijdje droog te staan. Heel fijn! En meteen dacht ik oh ik heb zin in een glaasje prosecco, de zon schijnt en ik ben blij 🫣🙄 Spirit, lady jane, Fonny en 1 andere reageerden hierop 4
lady jane Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden ach Prana, tussen de miljoenen gedachtes die komen en weer GAAN ook, zit er vast wel eentje bij van jammie een lekker stukje chocolade nu? Of wat bof ik met mezelf dat ik besloot te stoppen. Ons brein produceert niets dan gedachtes. Stel je voor dat we die allemaal serieus zouden nemen? pffffft............. Spirit en Prana reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ja die automatische gedachten naar drank bij een emotie, die gaat denk ik maar moeilijk weg. Maar je hoeft er inderdaad niet naar te handelen, het is maar een gedachte. Net als de vrijdagmiddagborrel, het duurde bij mij vrij lang voordat die weggesleten was en ik die behoefte aan beloning van de werkweek niet meer had. Spirit en Prana reageerden hierop 2
Prana Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dat klopt helemaal. Soms is het echt zo dubbel. Ik wist dat ik blij was, juist omdat ik al een tijdje niet drink. En toch was de eerste gedachte om dat blije gevoel te "vieren" met een glas... Gelukkig niets mee gedaan. Yana, rapilos en Spirit reageerden hierop 3
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Oude associaties @Prana, die zakken vanzelf weg. Geniet vooral van het gelukzalige gevoel. Spirit reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Het leven nemen zoals het is, is volgens mij de kunst. Eigenlijk heel simpel. En niet altijd en overal de boel nodeloos compliceren. Spirit reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Per trein op weg naar Amsterdam. Ik vroeg mijn jongste zoon wat hij leuk vond om te gaan doen. Ik dacht dat wordt dierentuin of pretpark. Maar nee. ‘Eigenlijk wil ik de Nachtwacht wel weer eens zien.’ Zeven jaar. En ik heb hem niet eens gehersenspoeld. Denk ik. Yana en Spirit reageerden hierop 1 1
renaldo61 Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 56 minuten geleden zei knakker: Het leven nemen zoals het is, is volgens mij de kunst. Eigenlijk heel simpel. En niet altijd en overal de boel nodeloos compliceren. Ik probeer dit te doen. Meestal ben ik redelijk gelukkig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden