renaldo61 Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik heb dit kunnen bereiken dankzij de hulp van mijn psychiater en mijn Femke. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: renaldo61 Fonny reageerde hierop 1
knakker Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden (bewerkt) Mogge Hé, je psychiater figureert nu op meer vriendelijke wijze in je mantra Renaldo. En ook nog een hondje erbij. Leuk. En dan zeggen sommigen dat jij altijd hetzelfde schrijft! Vandaag de kampioenswedstrijd van het team van mijn oudste zoon. Ik vind dat mooi. Ook wel omdat mij dat vroeger als kind zelf zo geweldig leek. Maar nooit kwam het zo ver. Ik merk dat je als ouder moet oppassen dat je je kinderen niet persé het leven wilt laten leiden dat je eigenlijk zelf ooit wilde. Zo hoop ik nu weer dat hij ooit geneeskunde gaat studeren in Coimbra. Maar nee. Doe maar voort jongen, ontdek je eigen pad. Een ontroerend moment op mijn werk gisteren. Een 81-jarige man, enkele dagen geleden halfdood meegenomen uit zijn vervuild huis, vierde nu bij ons zijn verjaardag. Compleet met taart en een oranje slingertje om zijn magere nek. Er zijn soms best dingen die het leven de moeite waard maken. Laten we eten en drinken mensen, want morgen sterven wij. 2 uur geleden bewerkt door knakker Etty, Fonny, Lika en 2 anderen reageerden hierop 5
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden Mijn hondje was samen met mijn psychiater mijn redding. Maar ik bemerk ook dat het verdriet van het missen van mijn hondje een mogelijk struikelblok zou kunnen zijn. Met mijn psychiater ga ik wel nooit meer zo in conflict liggen zoals het in het verleden is geweest. Op mijn ochtendwandeling kwam ik een duidelijk dronken luidruchtige man tegen. Ik twijfelde even of hij ruzie ging zoeken tegen mij maar hij ging verder met zeer luidruchtig racistische uitspraken te schreeuwen.
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zo is dat @knakker. Dat is maar al te waar. Goedemorgen @renaldo61ook. Inderdaad mooie wending van je dagelijkse bericht. Ik kreeg deze week bericht dat twee hele geliefde collega’s ziek zijn en behandelingen moeten ondergaan binnenkort. Ik ben er heel erg door geraakt. Dus ja. Laten we leven nu het gaat. Helemaal eens. Wat een mooi moment beschrijf je @knakker. Veel plezier vandaag! lady jane reageerde hierop 1
renaldo61 Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden De verpleegster die ik had als vertrouwenspersoon in de kliniek rade mij aan om terug op maandagochtend de sessies van een hoofdpsychiater over verslaving bij te wonen. Maar ik heb heel die reeks al diverse malen gevolgd tijdens mijn opnames. Wat zou ik er nog voor mezelf uit halen?
knakker Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Mooie beelden weer. Een mevrouw uit Overijssel heeft een minuut gratis winkelen gewonnen. In plaats van inhalig als een wilde tekeer te gaan loopt ze rustig rond en zet alleen in haar karretje wat ze nodig heeft. Veelzeggend is ook de reactie van de supermarktmanager die steeds de tijd stop zet. Die is niet meer voorbereid op bescheidenheid. MaryArt reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden 2 uur geleden zei MaryArt: Dagpact: renaldo61 MaryArt Fonny 🌞
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden