Mormel Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) (Als dit draadje al bestaat dan heb ik het niet gevonden en schrap je deze maar) Geef hier je tips voor je mede (ex)-drinkers. Het noemt kijktips omdat het niet alleen gaat over films en series, ook een documentaire, online lezing, youtube kanaal,.. kunnen. Het hoeft ook niet altijd om alcohol te gaan, wil je gewoon je favoriete film posten, ga je gang. Probeer er wel altijd bij te zetten waar iets te zien is zodat we de dubbele berichten wat beperken. Edit: als je een spoiler wilt plaatsen. Plaats deze dan in het wit en doorstreep deze, zodat niemand deze kan lezen tenzij ze echt willen. Enfin, eens zien of dit werkt. 3 uur geleden bewerkt door Mormel
Mormel Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden To trapt af: Deze heb ik al een aantal keer aangehaald op dit forum: I, addict op Disney+. Heerlijk rauw en realistisch, zeer herkenbaar voor zij die diep geweest zijn. Op dit moment is Shameless de VS versie te zien op Netflix. Voor mij een van de beste series die ik ooit gezien heb en alweer zeer veel herkenningspunten. Doet me enorm denken aan mijn leefwereld tussen mijn vijftiende en dertigste. Spoiler: Er worden tenen afgeknipt met een tuinschaar.
renaldo61 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Little house on the prairrie had het enkele malen over gevolgen van teveel alchohol. Flight (2012)
lady jane Geplaatst 54 minuten geleden Rapport Geplaatst 54 minuten geleden (bewerkt) Er is na wie is wie en na thema's, al een tips en adviezen afdeling. elke nieuwe draad hier bij ditjes en zakt weg en is niet terug te vinden voor nieuwe mensen die niet snappen nog hoe alles in elkaar steekt. De thema's en adviezen heeft een vaste plek, maar ook daar zakken nieuwe draadjes, dus ieder moet maar kijken waar hij/zij het liefst schrijft. 49 minuten geleden bewerkt door lady jane
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden