Oskar Geplaatst gisteren om 08:29 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 08:29 Op 17-3-2026 om 19:39 zei Quinn: Hi @Oskar wou even vragen hoe het met je is. Nou goed wel. Een crash wordt bij mij vaak direct gevolgd door een periode van grote levenslust. Dit tot onbegrip van mijn omgeving. Ik ben de bipolaire kabouter. Het is wel fijn, al die levenslust toch ineens weer, maar ik moet vooral proberen wat bestendigheid hierin te krijgen. Niet meteen alle adrenaline er in twee weken doorjagen. Senna34 en Quinn reageerden hierop 2
stroumfke Geplaatst 18 uur geleden Rapport Geplaatst 18 uur geleden Op 13-3-2026 om 13:10 zei Mormel: Dat van die drinksnelheid aanpassen als je in de kroeg aan de toog zat, is heel herkenbaar voor mij, tenminste in het begin. De laatste jaren dat ik echt kroegen bezocht waren mijn meeste kennissen ook zware drinkers of ging ik van de ene kroeg naar de volgende (in Leuven geen gebrek aan kroegen) zodat het minder opviel hoeveel ik feitelijk dronk. Dat wat je daarvoor schrijft over het thuis drinken komt ook overeen met mijn ervaring. Ik denk dat het samenhangt met even die mogelijkheid te hebben om niet verantwoordelijk te zijn voor alles en niet te hoeven nadenken over zorgen. Merk ook dat het moeilijker is om hieraan niet toe te geven nu vrouw en stiefzoon vertrokken zijn al is mijn drankgebruik nog steeds lager dan enkele jaren geleden. jij bent van leuven ik van tienen
Oskar Geplaatst 10 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 10 uur geleden (bewerkt) Was je weer verdwaald stroumfke? Ik ben van dordrecht trouwens. 10 uur geleden bewerkt door Oskar
stroumfke Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei Oskar: Was je weer verdwaald stroumfke? Ik ben van dordrecht trouwens. bedoel je verdwaald van het forum
Spirit Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Wel grappig al die Belgen. Ik vind de taal net even wat plasanter overkomen dan het Nederlands. Ik ben nu een reserve Belg .
Senna34 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 41 minuten geleden zei Spirit: Wel grappig al die Belgen. Ik vind de taal net even wat plasanter overkomen dan het Nederlands. Ik ben nu een reserve Belg . Ooh ik niet. Ik heb een familielid wat hier geboren en getogen is, maar lang geleden in België is gaan wonen. En opeens is ze Belgisch gaan praten. Volgens mij doet ze het extra. Maar goed, ik zal aardig zijn. Op dit moment kom ik er natuurlijk graag om mijn auto vol te tanken 🤪
Quinn Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Oskar lekker hè, manische periodes? Ben jij daarna ook zo verdomd moe van jezelf?
Oskar Geplaatst 3 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 3 uur geleden (bewerkt) Ik ben nog niet zo ver dat ik het al manisch noem, maar geniet momenteel wel veel. Door drank en tabak slippen mijn zintuigen vaak weer dicht geloof ik, wellicht onbewust om het een beetje rustig te krijgen in mijn kop. Maar dat ontaardt dan snel weer in een matte lusteloosheid, waardoor ik de neiging krijg het op een zuipen te zetten, als ik dat al niet had gedaan. En zo blijf ik bezig. Zomaar weer een theorie om de boel wat te duiden. Zo zijn er tientallen. En voor allen ontbreekt vooralsnog wetenschappelijk bewijs. Nou ja. Nooit meer drinken levert de meeste kans op duurzaam geluk. Zoveel is al wel zeker. Dus ik ga maar door. Dom verdan. 3 uur geleden bewerkt door Oskar
Quinn Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden O, ik dacht dat je bipolaire kabouter letterlijk bedoelde, het bipolaire dan. Maakt niet uit.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden