Claudius Geplaatst 11 uur geleden Rapport Geplaatst 11 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst 11 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 11 uur geleden Vandaag op het dagpact @Mormel ?
Mormel Geplaatst 9 uur geleden Rapport Geplaatst 9 uur geleden 1 uur geleden zei Claudius: Vandaag op het dagpact @Mormel ? Hoe wist je dat ik nog wakker was? Neen, ik ben er nog niet door. Hoop wel dat iedereen een prettige dag heeft. Net bericht gekregen van mijn uitgever dat een proefdruk klaar is, dus een beetje spanning.
Claudius Geplaatst 9 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 9 uur geleden 7 minuten geleden zei Mormel: Hoe wist je dat ik nog wakker was? Neen, ik ben er nog niet door. Hoop wel dat iedereen een prettige dag heeft. Net bericht gekregen van mijn uitgever dat een proefdruk klaar is, dus een beetje spanning. Door wat moet je juist zijn? Door je drank? Nee ik wist niet of je wakker was. Uitgever?
Amalia Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden 1 uur geleden zei Claudius: Uitgever? Iedereen die een toetsenbord kan bedienen kan tegenwoordig zijn ongeredigeerde hersenspinsels tegen betaling netjes opgemaakt en in een chique kaftje laten "uitgeven". Klinkt gewichtig, maar is doorgaans niet meer dan vulsel voor de kliko. Rosee, Spirit, karin123 en 1 andere reageerden hierop 2 2
Yvonne Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. En wéér een mooie dag in het vooruitzicht. Eerst even een bakje, hond uitlaten en daarna zie ik wel. Goeie genade @Mormel, wáár ben je nog niet doorheen? Door jouw drankvoorraad, of door iets wat 'buiten' jou zou liggen? Kom op, je schaft die rommel zelf aan, je maakt jezelf zelf kapot, je zadelt jouw vrouw op met jouw verantwoordelijkheid, en last but not least: je doet jouw hond enorm tekort met dat zuipen, want echt, zuipende mensen geven honden een heel ellendig gevoel... Raap jezelf bij elkaar, kieper de rest weg en durf de kater aan, wordt weer mens. 7 uur geleden bewerkt door Yvonne letter foutief Spirit en karin123 reageerden hierop 2
IJsvogel Geplaatst 7 uur geleden Rapport Geplaatst 7 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne IJsvogel
Luz Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie Luz Yvonne IJsvogel ik was eraf gegooid
Rosee Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen. Als je niks meer bijhaalt en alles op is, is het klaar toch @Mormel? ik hoop het voor je. @IJsvogelhoe gaat t met jou? Hier gaat t weer oké, gelukkig lijken de moodswings beetje voorbij.
rapilos Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen allemaal, Goh, wat een onweer vanochtend zeg, en wat een plassen water overal Vanmiddag verjaardag dochter. druk, dat wel Hondje maar mee (ze zijn er allemaal dol op) Komt goed
rapilos Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden 1 uur geleden zei Amalia: Iedereen die een toetsenbord kan bedienen kan tegenwoordig zijn ongeredigeerde hersenspinsels tegen betaling netjes opgemaakt en in een chique kaftje laten "uitgeven". Klinkt gewichtig, maar is doorgaans niet meer dan vulsel voor de kliko. Nou zeg @Amalia, dat vind ik nou niet zo,n vriendelijk bericht naar @Mormel toe
Lika Geplaatst 6 uur geleden Rapport Geplaatst 6 uur geleden Goedemorgen. Ik ga zo maar eens kijken of ik het zwembad nog kan vinden:-)
Kohtje Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Lika, waarschijnlijk ligt het zwembad nog gewoon daar waar je het de laatste keer hebt neergelegd. Even goed nadenken dus.. 😉 Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden Hier nog enorm veel pijn aan mijn voet en de onderkant van mijn voet is blauw uitgeslagen. Ben maar weer aan het koelen. We gaan straks even proefrijden met een andere bus. Hopelijk krijgt hij de lease rond en gaat het niet teveel kosten. Onze oude bus is net iets te hoog voor veel parkeergarages. Een handicap als we weer op gaan treden. Volgende week beginnen de optredens weer. Ben benieuwd hoe de nieuwe bus rijd. Ook even een verzetje, want ik begin knap chagrijnig te worden, nu ik ineens zelf gehandicapt ben. Het is een flinke kneuzing. Daar ben ik voorlopig wel zoet mee.
karin123 Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden @Mormel Jij bent er door! Als jij die instelling niet verandert kom je er nooit door!
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden De aanmaning naar Mormel van Yvonne vind ik wel een mooie. Wordt weer mens. Van de week vond ik in de supermarkt een zakje wiet op de grond. Een paar deuren verderop is een coffeeshop. Ik heb het in mijn tas gestopt en was er blij mee. Maar nu denk ik dat ik het toch maar door de wc spoel. Heb al jaren niet geblowd en gerookt. Vervelend toch, die behoefte om af en toe van de wereld te zijn.
Lonster1 Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Het lijkt me ook mooi om een boek te schrijven en uit te geven. En ja, er zijn er velen en je kunt het in eigen beheer doen. Een boek van Mormel, ben wel benieuwd wat dat voor boek is.
Mormel Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden 19 minuten geleden zei Lonster1: Het lijkt me ook mooi om een boek te schrijven en uit te geven. En ja, er zijn er velen en je kunt het in eigen beheer doen. Een boek van Mormel, ben wel benieuwd wat dat voor boek is. Amalia heeft wel een punt natuurlijk. @Lonster1: een verzameling korte horror verhalen. Publicatie is gepland nog dit jaar, als je interesse hebt stuur me dan maar een pb en ik bericht je wanneer het moment daar is.
Spirit Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden Wat leuk @Mormel. Ik hou me ook aanbevolen. Vroeger verslond ik de boekenbundels van simon carmiggelt.Het was vaak galgenhumor en meneer Carmiggelt zat soms gewoon aan een tafeltje in een kroeg, mensen te observeren met hun verhalen. Toch eens kijken op een boekenmarkt, of ze die bundels nog hebben.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden