Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen iedereen.
Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende …
Daarom drink ik geen alcohol.
Nooit meer. 
Een nieuwe dag, nieuwe kansen.

Dagpact:
Claudius

Geplaatst
1 uur geleden zei Claudius:

Vandaag op het dagpact @Mormel

Hoe wist je dat ik nog wakker was? 
Neen, ik ben er nog niet door. 
Hoop wel dat iedereen een prettige dag heeft. 
Net bericht gekregen van mijn uitgever dat een proefdruk klaar is, dus een beetje spanning. 

Geplaatst
7 minuten geleden zei Mormel:

Hoe wist je dat ik nog wakker was? 
Neen, ik ben er nog niet door. 
Hoop wel dat iedereen een prettige dag heeft. 
Net bericht gekregen van mijn uitgever dat een proefdruk klaar is, dus een beetje spanning. 

Door wat moet je juist zijn? Door je drank? 
Nee ik wist niet of je wakker was. 
Uitgever? 

Geplaatst
1 uur geleden zei Claudius:

Uitgever? 

Iedereen die een toetsenbord kan bedienen kan tegenwoordig zijn ongeredigeerde hersenspinsels tegen betaling netjes opgemaakt en in een chique kaftje laten "uitgeven". Klinkt gewichtig, maar is doorgaans niet meer dan vulsel voor de kliko.

Geplaatst (bewerkt)

Goedemorgen frummers. 
En wéér een mooie dag in het vooruitzicht. 
Eerst even een bakje, hond uitlaten en daarna zie ik wel. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Goeie genade @Mormel, wáár ben je nog niet doorheen? 
Door jouw drankvoorraad, of door iets wat 'buiten' jou zou liggen? 
Kom op, je schaft die rommel zelf aan, je maakt jezelf zelf kapot, je zadelt jouw vrouw op met jouw verantwoordelijkheid, 
en last but not least: je doet jouw hond enorm tekort met dat zuipen, want echt, zuipende mensen geven honden een heel ellendig gevoel... 
Raap jezelf bij elkaar, kieper de rest weg en durf de kater aan, wordt weer mens. 

bewerkt door Yvonne
letter foutief
Geplaatst

Goedemorgen allemaal,

Goh, wat een onweer vanochtend zeg, en wat een plassen water overal
Vanmiddag verjaardag dochter.
druk, dat wel
Hondje maar mee (ze zijn er allemaal dol op)
Komt goed

Geplaatst
1 uur geleden zei Amalia:

Iedereen die een toetsenbord kan bedienen kan tegenwoordig zijn ongeredigeerde hersenspinsels tegen betaling netjes opgemaakt en in een chique kaftje laten "uitgeven". Klinkt gewichtig, maar is doorgaans niet meer dan vulsel voor de kliko.

Nou zeg @Amalia, dat vind ik nou niet zo,n vriendelijk bericht naar @Mormel toe

Geplaatst

Hier nog enorm veel pijn aan mijn voet en de onderkant van  mijn voet is blauw uitgeslagen. Ben maar weer aan het koelen. We gaan straks even proefrijden met een andere bus. Hopelijk krijgt hij de lease rond en gaat het niet teveel kosten. Onze oude bus is net iets te hoog voor veel parkeergarages. Een handicap als we weer op gaan treden. Volgende week beginnen de optredens weer. Ben benieuwd hoe de nieuwe bus rijd. Ook even een verzetje, want ik begin knap chagrijnig te worden, nu ik ineens zelf gehandicapt ben. Het is een flinke kneuzing. Daar ben ik voorlopig wel zoet mee.

Geplaatst

De aanmaning naar Mormel van Yvonne vind ik wel een mooie. Wordt weer mens. 

Van de week vond ik in de supermarkt een zakje wiet op de grond. Een paar deuren verderop is een coffeeshop. Ik heb het in mijn tas gestopt en was er blij mee. Maar nu denk ik dat ik het toch maar door de wc spoel. Heb al jaren niet geblowd en gerookt. Vervelend toch, die behoefte om af en toe van de wereld te zijn.

Geplaatst

Het lijkt me ook mooi om een boek te schrijven en uit te geven. En ja, er zijn er velen en je kunt het in eigen beheer doen. 

Een boek van Mormel, ben wel benieuwd wat dat voor boek is.

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...