Claudius Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst 4 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 4 uur geleden Vandaag op het dagpact @Mormel ?
Mormel Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden 1 uur geleden zei Claudius: Vandaag op het dagpact @Mormel ? Hoe wist je dat ik nog wakker was? Neen, ik ben er nog niet door. Hoop wel dat iedereen een prettige dag heeft. Net bericht gekregen van mijn uitgever dat een proefdruk klaar is, dus een beetje spanning.
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden 7 minuten geleden zei Mormel: Hoe wist je dat ik nog wakker was? Neen, ik ben er nog niet door. Hoop wel dat iedereen een prettige dag heeft. Net bericht gekregen van mijn uitgever dat een proefdruk klaar is, dus een beetje spanning. Door wat moet je juist zijn? Door je drank? Nee ik wist niet of je wakker was. Uitgever?
Amalia Geplaatst 55 minuten geleden Rapport Geplaatst 55 minuten geleden 1 uur geleden zei Claudius: Uitgever? Iedereen die een toetsenbord kan bedienen kan tegenwoordig zijn ongeredigeerde hersenspinsels tegen betaling netjes opgemaakt en in een chique kaftje laten "uitgeven". Klinkt gewichtig, maar is doorgaans niet meer dan vulsel voor de kliko. Mormel reageerde hierop 1
Yvonne Geplaatst 49 minuten geleden Rapport Geplaatst 49 minuten geleden (bewerkt) Goedemorgen frummers. En wéér een mooie dag in het vooruitzicht. Eerst even een bakje, hond uitlaten en daarna zie ik wel. Goeie genade @Mormel, wáár ben je nog niet doorheen? Door jouw drankvoorraad, of door iets wat 'buiten' jou zou liggen? Kom op, je schaft die rommel zelf aan, je maakt jezelf zelf kapot, je zadelt jouw vrouw op met jouw verantwoordelijkheid, en last but not least: je doet jouw hond enorm tekort met dat zuipen, want echt, zuipende mensen geven honden een heel ellendig gevoel... Raap jezelf bij elkaar, kieper de rest weg en durf de kater aan, wordt weer mens. 6 minuten geleden bewerkt door Yvonne letter foutief
Yvonne Geplaatst 48 minuten geleden Rapport Geplaatst 48 minuten geleden Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne
IJsvogel Geplaatst 3 minuten geleden Rapport Geplaatst 3 minuten geleden Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne IJsvogel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden