Claudius Geplaatst 8 uur geleden Rapport Geplaatst 8 uur geleden Goeiemorgen iedereen. Ik kan geen alcohol drinken, want als ik een glas drink, drink ik er twee en dan een volgende en een volgende … Daarom drink ik geen alcohol. Nooit meer. Ik mag trouwens niet van mijn psychiater. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius karin123 reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden 1 uur geleden zei Kunsie64: Dagpact: Claudius Kunsie zbb
lady jane Geplaatst 5 uur geleden Rapport Geplaatst 5 uur geleden goeiemooiemorgen frummers @Zbb weekend thuisverlof?
Emmy Geplaatst 4 uur geleden Rapport Geplaatst 4 uur geleden Goedemorgen, weer thuis van vakantie. Dit keer alle kinderen en een vriendinnetje mee. Viel me niet tegen, maar merk dat ik moe ben en verleidingen qua eten en drinken op de loer liggen. Oud gedrag komt dan naar boven. Nog even doorbuffelen en dan…. Maar meeste vakantiespullen weer opgeruimd. Wel een druk weekend nog, dus oppassen dat ik niet te veel wil en goed voor mezelf zorg. Oudste dochter is inmiddels ook oud genoeg om te drinken en merk dat ik daar moeite mee heb. Volgens man is het normaal gedrag voor haar leeftijd, maar merk dat ik elk glas met argusogen bekijk….
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Goedemorgen frummers. Zo, ik ben een beetje aan het bijkomen van de drukke dagen die achter mij liggen. De logé is weer huiswaarts, het was gezellig, maar dagen achter elkaar van 's morgens vroeg tot 's avonds laat 'aan staan' en zorgen en gezellig doen en erop uit gaan.... dan merk ik wel dat ik oud (aan het worden) ben. Vandaag lekker rustig aan doen, beetje rommelen in en om huis en lekker lui met een boek in de tuin. Bakje nu maar eerst: Spirit en karin123 reageerden hierop 2
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Dagpact: Claudius Kunsie zbb Fonny 🌞 Yvonne
Yvonne Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Ik heb niet echt goed kunnen bij lezen, maar zag dat @Reacher en @Lika weer met hun medicatie zijn begonnen. Wat kan ik me goed indenken dat dat een heel moeilijke stap is geweest, maar ik denk dat het héél verstandig is. Petje af voor jullie hoor meiden ❤️ Ik hoop snel toch weer even goed bij te lezen... Voor nu... fijne dag lui.
Zbb Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden 1 uur geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers @Zbb weekend thuisverlof? Goedemorgen ja vandaag en morgen een dagje naar huis gisteren avond naar de NA geweest en om een sponser gevraagd voor aan me herstel te kunnen blijven werken na me opname. helaas nog niet zo snel gevonden,wel zit ik nu in een app groep voor sponsors en heb ik het 12 stappen werkboek. vandaag de boot schoonmaken want die is helemaal onder gepoept door de spinnen en morgen met een vriendin naar de kerk en in de middag naar me dochter 🙂 lady jane, Spirit en rapilos reageerden hierop 3
Lika Geplaatst 3 uur geleden Rapport Geplaatst 3 uur geleden Zo fijn je weer te lezen @Zbb. Je klinkt goed. En @Emmyik herken wat je schrijft bij mijn dochters. Vertrouwen en loslaten. Best moeilijk hè, met onze geschiedenis. Weten ze het van jou? Sta nog steeds stijf van de spanning. Maar dat zal wel minderen. Vandaag op vakantie. Twee weken naar de Wadden. Zbb en lady jane reageerden hierop 1 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) 53 minuten geleden zei Lika: Vertrouwen en loslaten. Best moeilijk hè, met onze geschiedenis. 😬😬😬 Zeker als ze je vertellen, zoals de Vlinder een tijdje geleden: "toen ik in Canada zat (was ze 18) voelde ik me zo slecht, ik zat een periode lang de hele dag aan de alcohol. Maar nu niet meer hoor" ☠️😭 Op die leeftijd kan je kennelijk nog starten en stoppen alsof het een lamp is die je aan en uitzet. Toen ze bij ons was deze zomer dronk ze ook vrijwel geen alcohol, heel af en toe eentje. Dus OK 🤷🏼♂️ Vlinder had laatst een vriendin op bezoek en vertelde met een smerig lachje "en hij zit op een forum met andere alcoholisten", toen vond ik het wel weer even genoeg geweest, ook al zak ik er niet van door de grond. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim Lika reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst 2 uur geleden Rapport Geplaatst 2 uur geleden (bewerkt) Zo, hardlopen gedaan, een hele boel meuk naar de vuilnis gebracht, de temperatuur is al over de 30 en gaat richting 40 vandaag. Ik ben eigenlijk al best wel gaar deze ochtend. Tied voor de douche en het krantje. 2 uur geleden bewerkt door bumperjim
Claudius Geplaatst 2 uur geleden Auteur Rapport Geplaatst 2 uur geleden Het wil blijkbaar maar niet lukken met mijn nieuwe psychologe, of ik hoor haar niet of ik noteer verkeerd de afspraak.
Spirit Geplaatst 1 uur geleden Rapport Geplaatst 1 uur geleden Zo fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat @Zbb. Je hebt een goede keuze gemaakt om daar te verblijven. Nu lekker genieten van je verlof. Nouja, ik weet niet of de boot ontzien van spinnenpoep nu echt genieten is, maar het is wel nodig en het resultaat straks, mag er dan weer zijn.Goed bezig hoor, petje af, je bent van heel ver gekomen. Ik heb een paar dagen in een dip gezeten. Huilerig, nergens zin in en ook nergens van kunnen genieten. Dat gaan we vandaag anders doen. Ook sneu voor m'n vriend, als ik weer eens in een verkeerde flow zit. Gisteren ergens op een terrasje gezeten, precies op de wind en van die motormuizen die als superbromvliegen door zo'n stadje denderen. Kon er niet van genieten en ik was er al eens 2 keer geweest in mijn oude leven. Toen ik dus nog zoop. Toen ik nog in die zeemanskoren speelde en ik nog harder zoop, dan die kerels. Gelukkig verleden tijd, maar de gedachten alleen al, maakte mij wat sikkeneurig. Vandaag maar eens kortemetten maken met die hersenspinsels en proberen te genieten. Zbb reageerde hierop 1
Zbb Geplaatst 10 minuten geleden Rapport Geplaatst 10 minuten geleden Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit/zat @Spirit probeer te genieten van de kleine dingen.
Spirit Geplaatst 1 minuut geleden Rapport Geplaatst 1 minuut geleden 1 minuut geleden zei Zbb: Vervelend dat je niet zo lekker in je vel zit/zat @Spirit probeer te genieten van de kleine dingen. Ga m'n best weer doen. Ik heb nog steeds heimwee. Mijn plan is om straks naar mijn huisje te gaan, tot Maandag. Kijken hoe dat voelt. Het nadeel is dat alle beesten dan meemoeten. Voor m'n jonge hond niet erg, maar voor de oudste teckel geeft dat veel stress. Eerst maar eens ons privé bad induiken. Haartjes wassen en weer lekker fris!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden