Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goeiemorgen allemaal,

Prachtig weer in aantocht! Ik denk weer aan een kleine fietstocht met één nachtje kamperen. Een rondje Noord Holland lijkt me leuk! 

@Claudius Is er al iets uit het onderzoek gekomen? 

Geplaatst (bewerkt)

Ja van je slaaplabo bedoelde ik idd. Dus daar moet je nog ff op wachten. Mooi dat je geheugen nog goed is! De mijne is lang niet meer wat het was, gelukkig hebben we de slimme mobieltjes, die is nu zo'n beetje mijn geheugen geworden.

bewerkt door Kunsie64
Geplaatst

Goedemorgen frummers, 
Het is bewolkt, windstil en een graad of 15, vanmiddag wordt er zon verwacht. 
Lekker zo. 
Eerst een bakje en dan aan de slag. 
image.png.efd7238c8593032ed48e09aedd8e76c4.png

Geplaatst

goeiemooiemorgen frummers:sun:

leuk @Maja en prachtig weer besteld^_^

na het beachen komen dochter en vriendin mijn reserve vouwfiets lenen
en reizen door naar Delft en gaan kamperend het Northsea jazzfest. meemaken.
Ook mooi weer dus. Misschien breng ik ze wel mee weg en reis dan door naar t strand.
ze zullen wel veel te sjouwen hebben.  wat een heerlijke tijd is dit toch.

Geplaatst

Goeiemorgen lieffies, 

Het is zelden dat ik naar films kijk, eigenlijk hou ik er niet zo van maar gisteren zag ik een mooie: Presque. 

Vandaag poetsen, strijken en snoeien. Het gras gaat niet zo hard momenteel maar de struiken groeien een meter per week.

Geplaatst
2 uur geleden zei Kunsie64:

[.....] gelukkig hebben we de slimme mobieltjes, die is nu zo'n beetje mijn geheugen geworden.

Ik kan m'n mobieltje niet echt m'n nieuwe geheugen noemen. Ik vergeet steeds hoe dat ding werkt, wat al die functies zijn, wélke functies er zijn. Nog altijd verknocht aan m'n papieren agenda, hoewel ik die weer niet altijd bij me heb... kortom: geheugen wordt toch wel degelijk steeds een beetje meer een probleempje. (Nog) niet dramatisch gelukkig, maar toch...

Geplaatst
52 minuten geleden zei Yana:

Vandaag poetsen, strijken en snoeien. Het gras gaat niet zo hard momenteel maar de struiken groeien een meter per week.

Hoe doe jij dat met het snoeien? Ik ben de hele tijd sorry aan het zeggen tegen alle scheldende insecten en spinnen die ik dakloos maak. En volgens mij lijken wij op dat gebied best veel op elkaar. 🤪

Geplaatst

Wat heerlijk @Majalekker in je eentje, benieuwd hoe je het ervaart. Ik geniet er steeds meer van. Toch word ik er vaak aan herinnerd dat het voor veel mensen niet de standaard is. Laatst ontmoette ik een stel met kind op een camping. Maakte een praatje en zij gingen er kennelijk vanuit dat mijn wederhelft binnen zat en spraken me aan met 'jullie '. Toen ze beseften dat ik daar alleen was, riep een van hen verschrikt uit: 'Ben je hier helemaal alleen?' Kreeg bijna het gevoel dat ik me moest verdedigen. Ik voelde me zelfs ineens een beetje eenzaam, terwijl ik het net zo naar mijn zin had.

Geplaatst

Goedenmorgen allemaal. Het beloofd weer een mooie dag te worden. Lekker vroeg uit de veren en kijken wat de dag gaat brengen. We hebben een loge. De shuaiwaba van mijn zoon. Toch wel fijn, dat ik nu dichterbij woon en het contact nu zo goed is. Allemaal cadeautjes die ik stuk voor stuk mag uitpakken. 

@Maja, wat stoer om een paar dagen alleen even eropuit te gaan. Wens je fijne dagen.

Geplaatst
1 uur geleden zei Yvonne:

Lekker genieten dan @Maja ☀️
Katwijk, leuk, ben er ooit als kind een jaar of zestig geleden ook een weekje op vakantie geweest....

Haha, ik ook, in een huis aan de boulevard, in de zomer van 1967. Misschien zijn we elkaar wel tegengekomen 😁

Geplaatst

Ik weet nog dat ik de eerste keer alleen op een fietsreisje ging. Ik voelde me erg opgelaten en onzeker als ik een camping opreed. Maar ik kreeg juist heel leuk commentaar en dat sterkte mij genoeg om ermee door te gaan. Uit eten gaan in mijn eentje doe ik weer niet zo gauw maar een snackbarrertje vind ik geen probleem. 

Geplaatst
4 uur geleden zei Maja:

Goedemorgen! Tas inpakken voor een paar dagen Katwijk. Zon, wolken, zee, strand, boeken en wandelschoenen mee. Heerlijk! Voor het eerst in mijn eentje. Ontdekken hoe ik dat vind. 
Dagpact:
Claudius
Kunsie
Yvonne 

Maja

Fonny 🌞

Geplaatst
3 uur geleden zei Reacher:

Hoe doe jij dat met het snoeien? Ik ben de hele tijd sorry aan het zeggen tegen alle scheldende insecten en spinnen die ik dakloos maak. En volgens mij lijken wij op dat gebied best veel op elkaar. 🤪

Zo consequent ben ik niet in mijn dierenliefde, ik controleer de heg op vogelnestjes maar verder ben ik genadeloos. 

Geplaatst

Getver... we zouden morgen vertrekken met het campertje, doet de koelkast het niet. Zulke dingen overkomen je altijd net voor het weekend. We kunnen maandagmiddag gelukkig wel terecht bij de dealer/werkplaats, ondanks dat die ook megadruk zijn in het hoogseizoen. Dan maar een paar dagen later vertrekken. Dat is dan weer het voordeel van een campervakantie, niet aan afspraken/boekingen en tijden gebonden. Maar toch...  

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...