Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Morgen weet ik niet, maar vandaag drink ik geen alchohol. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius Fonny reageerde hierop 1
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Morguhh, de wekker een uur eerder gezet. Ik ga er vandaag op uit met mijn eigen verjaardagscadeau de metaaldetector. En dat doen we voor de warmte aan! 7 uur wil ik op locatie zijn, laat die Keltische zwaarden met ingelegde diamanten maar komen! De koffie staat aan, zo ff wat broodjes maken. Eerst op de weegschaal voor de kiloknaller. Heb er zin in! karin123, Fonny, Spirit en 1 andere reageerden hierop 4
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oeehhh, was net even buiten, 13 graden, haha dat is mooi fris aan de blote beentjes bolletje, Fonny, Lika en 3 anderen reageerden hierop 4 2
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Lekker! Hier 20 graden en om 10 uur alweer 30. Met de hondenschool straks naar het water en om 10 uur terug naar huis. Dan is het hond power off tot vanavond 8 of 9 uur ongeveer. Tropenrooster. %s om %s bewerkt door bumperjim
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Plotseling heb ik veel lage rugpijn, vooral bij het opheffen van lichte lasten. Zware lasten gaat al helemaal niet meer. Dit bemoeilijkt wel mijn voorbereidingen op mijn verhuis.
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Hier staan al een kleine drie uur alle ramen en deuren wagenwijd open, de temperatuur binnen is heerlijk gezakt tot 19 graden. Lekker genieten met de detector @Freekie. En oei @Claudius, dat is echt op het heel verkeerde moment dus. Wanneer ga je daadwerkelijk over naar jouw nieuwe stek?
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Claudius is het niet gewoon spierpijn/overbelasting van het verhuis/getil wat je al gedaan hebt en niet gewend bent? Heb je een harde datum dat je over moet zijn?
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen allemaal. Heb even de waterslang in de vijver gelegd voor m'n vissies voor verkoeling. Toch ff buiten schoon maken en dan gauw naar binnen. Heb de rolluiken al omlaag en straks de airco aan, wie doet me wat. karin123, Reacher, Fonny en 1 andere reageerden hierop 3 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Mijn huidige huur heb ik opgezegd. @Yvonne Volgende maand moet ik er uit. Maar ik heb nog geen nieuw contract getekend. Ik verhuis naar een paar straten verder. Ik ga veel kleiner wonen. @Freekie Nee dus. De studio is wel beloofd.
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 4 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Kunsie Yvonne Fonny 🌞
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers tja was is wijsheid vandaag strand of thuisblijven? eerst maar koffie voor ik een besluit neem
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Claudius er bestaan speciale verhuisafdelingen; ontzorgd verhuizen voor senioren en hulpbehoevenden. Dat kost natuurlijk wel wat, maar als je dat geld hebt en toch goedkoper gaat wonen, zou het je orgen en rugklachten kunnen besparen. Verhuizen is niet iets wat je in je uppie kunt doen. En nu je rug overbelasten is niet slim. En dan heb je ook nog opruimcoaches, klusjesbedrijven enz enz. Er is veel mogelijk hoor. En ontspullen is ook erg moeilijk om alleen te doen. Maar gelukkig heb je een stok achter de deur, de tijd
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Wandelen gaat me gelukkig nog wel goed. Neerzitten en rechtstaan is al wat minder. Het meeste van wat ik niet direct meer nodig heb @lady jane heb ik reeds gereed gezet in dozen. Ik ga nog overleggen met mijn begeleiding hoe dat ik de rest ga aanpakken.
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Oeh wat een mooi plaatje @bolletje. Iemand wel eens gezwommen met dolfijnen? Bij mij staat het niet hoog op mijn lijstje. Ik ben bang dat ze stinken naar.. vis eigenlijk 😳 Maar ik vind ze wel heel mooi. bolletje reageerde hierop 1
Reacher Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Alle goudmetalen graag inleveren bij mij @Freekie. Ik spaar ze. 😇
Bob Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @Claudius, misschien helpen oefeningen om je rugklachten te verminderen. Als je even zoekt kun je die op verschillende plaatsen op het internet vinden. Ik heb daar zelf veel baat bij gehad. Maar nooit forceren.
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen allemaal. Heb even de waterslang in de vijver gelegd voor m'n vissies voor verkoeling. Toch ff buiten schoon maken en dan gauw naar binnen. Heb de rolluiken al omlaag en straks de airco aan, wie doet me wat. Mag ik dan bij jou bolletje reageerde hierop 1
Lonster1 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja oefeningen helpen. En een massagekussen. Die heb ik een paar maanden geleden gekocht. Heerlijk. Spirit reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Annie M.G.Schmidt- pas op voor de hitte Denk aan juffrouw Scholten, die is vandaag gesmolten, helemaal gesmolten, in Rotterdam Dat kwam door de hitte, daar is ze in gaan zitten - als je soms wil weten hoe dat kwam. Ze hebben het voorspeld: Pas op, juffrouw, je smelt! Maar ze was ontzettend eigenwijs... Als een pakje boter, maar dan alleen wat groter, is ze uitgelopen, Enkel nog haar tasje lag daar in een plasje... Alle kranten hebben het vermeld op de eerste pagina. Kijk het zelf maar even na. Ja, daar staat het, kijk maar: dame smelt. bolletje en Bob reageerden hierop 2
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Reacher: Alle goudmetalen graag inleveren bij mij @Freekie. Ik spaar ze. 😇 Helaas @Reacher ik moet rijk worden van afgeschoten kogels karin123 reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Ik had spaghetti met zelfgemaakte tomatensaus en kalkoenschnitzel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden