Oskar Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mogge. Tot eergisteren was het mij gelukt om te mijden, maar toen kwam onze songfestivalinzending ineens in het jeugdjournaal dat ik met mijn zoontje keek. Wat een verschrikking. C’est lalala vie. Ja, dat is het leven. Maar wat als het leven kut is? karin123 reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Voor @Lika. Om de moed erin te houden. Lika reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) En ik mis @Reacher. En @Quinn. Nog steeds. Kom terug. Toe? %s om %s bewerkt door Oskar lady jane reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Voor @Yana ook een bloem. Een heel veld. Gewoon omdat ik je leuk vind. Yana reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 49 minuten geleden zei Oskar: Nu houd ik me weer even koest hoor 🙃 Waarom? het was juist zo gezellig.
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 55 minuten geleden zei Oskar: En ik mis @Reacher. En @Quinn. Nog steeds. Kom terug. Toe? Ja het is hier zeer stil zonder sommige leden.
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ohoh, eerst lees ik het bericht van Bumperjim en dan krijg ik een veldje klaprozen van @Oskar, ik begin de dag in tranen. If softness was weakness, poppies would never grow. %s om %s bewerkt door Yana lady jane reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) 😄. %s om %s bewerkt door Yana te drammerig
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, Zowaar een keer heerlijk geslapen, kan ik weer even op teren. En de zon schijnt al gul... Een bakje dan maar eerst Fonny reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers de enge opgeklopte songfestival-mensen de honger en ellende in Gaza de persoonlijke worstelingen hier en om me heen bijna blij met mijn tandartsperikelen die gaan tenminste over zonder al te veel leed. maar @Oskar gedronken eergisteren? hopelijk lees ik je verkeerd. karin123 reageerde hierop 1
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ja, wat bedoel je eigenlijk @Oskar? Vind jij het leven kut?
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen iedereen, Jane tja ik denk toch dat het een voedselvergiftiging was, want daar heb ik geen last meer van maar die verdomde moeheid blijft maar. (door het herseninfarct) Nou heb ik 10 uur geslapen. Heb ik gedoucht, ben ik kapot. Dat is gewoon erg kluten, ik kan haast niets meer plannen. En ik wil en moet nog veel. Maar goed, ik ben nog steeds gelukkig, zeker met m'n hondjes, en het leven. Zo nu een plaatje na dat geklaag. karin123 en lady jane reageerden hierop 2
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s ja Bol geluk zit in andere dingen dan het songfestival je hondjes zijn dat voor jou maar gezondheid is ook erg belangrijk, dat herseninfarct heeft veel voor jou verpest. ik vind je een dappere dodo hoe je ermee omgaat en ook blijmoedig kunt blijven. bolletje reageerde hierop 1
Oskar Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 37 minuten geleden zei lady jane: maar @Oskar gedronken eergisteren? hopelijk lees ik je verkeerd. 32 minuten geleden zei Yana: Ja, wat bedoel je eigenlijk @Oskar? Vind jij het leven kut? Nee nee, ik heb niet gedronken en vind het leven doorgaans verre van kut. Ik bedoelde slechts dat ik dat songfestivalliedje eergisteren voor het eerst hoorde. En dat c'est la vie is een instelling waarmee ik zelf het leven doorgaans graag trotseer, maar ik besefte me door het bericht van bumperjim dat je op de echt slechte momenten bitter weinig zult hebben aan deze dooddoener. lady jane reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 57 minuten geleden zei Yvonne: Dagpact: Claudius Yvonne Fonny🌞
Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Deze middag had ik Chili sin Carne en rijst. In de voormiddag ben ik ook op mijn eentje op een terras een warme choco gaan drinken. Een speciaal gevoel, vroeger stond drinken op een terras gelijk aan alchohol gebruiken. karin123, Lika en Kohtje reageerden hierop 3
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik kom hier omdat ik Blackster haar nickname Blacky niet meer kan bereiken. En ik haar hier ontmoet heb en misschien oudgediende die meelezen wat meer weten over haar welzijn? I Blackster, we maakte elkaar en braken elkaar op dit forum maar zijn hiernaast altijd vrienden gebleven. Alleen hoor ik nu niks van haar en haar vrouw ook niet meer dus ik maak me zorgen over mijn vriendin en de extra vriendin die ik erbij kreeg bij hun trouwen. Als iemand iets weet hoe het met hen gaat zou je me dat alsjeblieft kunnen laten weten?
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ze heeft alweer iets laten weten, sorry voor mijn drukte. Kohtje reageerde hierop 1
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 6 uur geleden zei Oskar: . En dat c'est la vie is een instelling waarmee ik zelf het leven doorgaans graag trotseer, maar ik besefte me door het bericht van bumperjim dat je op de echt slechte momenten bitter weinig zult hebben aan deze dooddoener. Nee, niks inderdaad. C'est la vie dat is meer iets voor als je band lek is of je goudvis verkouden. Maar goed, moedig voorwaarts 🏇🏾
Woman Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik gruwel van tegeltjeswijsheden die totaal misplaatst zijn.
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Inmiddels geen drinkbehoefte meer. Zal wel weer opduiken, maar nu is het prettig zo. Ja. C’est la vie. Twee 20 jarige meiden in mijn nabije omgeving. De ene overleden door zichzelf en de ander een knobbel in borst. Hopelijk goedaardig. Die laatste is mijn dochter. Ik ga uit van het goede, maar toch, maar toch…. lady jane en bumperjim reageerden hierop 1 1
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Jezus @bumperjim, ik lees je nu pas. Sla even mijn armen troostend om je heen.wat ontzettend verdrietig voor haar en voor jullie. Hopelijk goede hulp aanwezig en Vlinder die opent en hulp kan aanvaarden. bumperjim reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden