Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen. Een nieuwe dag, nieuwe kansen. Dagpact: Claudius
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers, goedemorgen @Claudius. De logees zijn weer naar hun eigen huis, de rust is wedergekeerd. Het was gezellig, maar ook heel heel druk, ben een pietsie gaar. Vandaag dan maar een heel rustig dagje inlassen. Eerst even een bakje.
Maja Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen @Claudius, @Yvonne, @Likaen de frummers die later aansluiten/komen lezen! Gisteren heerlijke dag met veel om dankbaar voor te zijn. Vandaag in het teken van aanpakken. Eerst in de tuin van vrienden waar achterstallig onderhoud is, daarna bij een vriendin thuis helpen bij opruimen en meteen wegbrengen. Zin in! Dagpact: Claudius Maja Jannigje reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s goeiemooiemorgen frummers geen zon vandaag, dan maar hopen dat er genoeg regen valt straks voor de natuur. mn haar in de henna en binnen tuttelen tot ik als kokshulp aan de slag mag vanmiddag. zal vast harder werken worden dan gastvrouw spelen.
niks Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goedemorgen allemaal. Wij doen niet veel met Pasen. Ben rustig dingen aan het uitzoeken en ook wel inpakken wat we niet meer nodig zijn. Zaterdag gaan we op de markt staan. Speelgoed, kleding van de meiden. Ik maak een doos voor allebei, eerste mutsje, schoenen, pakje wat ze aan hadden. Liefst zou je alles erin stoppen wat door je handen glijd. Maar ja, dat doen we dan maar niet. Vanmiddag willen we wandelen en gaan we een pannenkoek eten. Meiden blij, wij blij 😁 Fijne tweede dag voor iedereen en sterkte voor wie het nodig heeft. Jannigje reageerde hierop 1
niks Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 3 minuten geleden zei lady jane: goeiemooiemorgen frummers geen zon vandaag, dan maar hopen dat er genoeg regen valt straks voor de natuur. mn haar in de henna en binnen tuttelen tot ik als kokshulp aan de slag mag vanmiddag. zal vast harder werken worden dan gastvrouw spelen. Kokshulp? Wat ga je maken?
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s geen idee, dat bepaalt de kok. En ze neemt vandaag ook har man mee, dus ik weet niet goed of ik wel echt nodig ben. Maar we gaan het zien. Het wordt een 4 gangen etentje met wat Paas extraś, dat las ik in de instructies.
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s @niks, leuke 1e Paasdag gehad? Gelukkig goed ei-verstopweer. Vandaag is een heel andere dag he. Gelukkig morgen het zwembad weer open. Ik mis vaste rituelen best wel tijdens feestdagen.
niks Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Paaseitjes zeker verstopt en gelukkig gevonden! Verder ben ik onrustig. In mijn hoofd van alles aan bedenken. Kleuren meiden slaapkamer, Iniemini krijgt groot bed. Ook het inpakken hier, zie allemaal beren op de weg en S heeft dat niet. Dat maakt mij onzeker, zenuwachtig. Ik wil het goed doen, misschien te goed. lady jane en Maja reageerden hierop 2
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Goeie morgen allemaal. lady jane reageerde hierop 1
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s herken wel die verhuisstress hoor. maar het gaat goed komen, en perfectie levert stress op. kijk maar of je wat me-time tussendoor in kunt bouwen om tot rust te komen. als de grote lijnen vast staan komt de rest ook. sterkte. en vergeet niet te genieten van wat er allemaal al bereikt is he.
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei bolletje: Toch niet echt vroljk meer nu de paus plots is gaan hemelen
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 32 minuten geleden zei Amalia: Toch niet echt vroljk meer nu de paus plots is gaan hemelen Is dat zo? Gisteren nog heel moeizaam in rolstoel een Paasboodschap gebracht
karin123 Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei Amalia: Toch niet echt vroljk meer nu de paus plots is gaan hemelen Wat maakt nou uit?
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 56 minuten geleden zei karin123: Wat maakt nou uit? Weet ik veel. Ik ben niet katholiek en ik doe niet aan pasen. Maar ik kan me voorstellen dat het voor gelovige katholieken zoiets is als voor jou dat je hond de pijp uitgaat. Spirit en karin123 reageerden hierop 2
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 1 uur geleden zei karin123: Weet je wat ik heb gedaan uit principe! Gisteren de Koran, Thora, Talmoed en de Bijbel in het paasvuur gegooid! Ben er even voor omgereden. Dan heb je een flinke tas op je bezemsteel karin123 reageerde hierop 1
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Mij boeit het ook niet zo. Al het nieuws, wat je nu aanzet, gaat erover. Alsof er niets anders aan de hand is in de wereld, dan dit. Heb momenteel even genoeg aan mezelf.
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Als je gelooft dat de paus de plaatsvervanger van God op aarde is, en dat doen miljoenen mensen, kan ik me wel voorstellen dat je erg geraakt bent door zijn overlijden.
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Niet van God (dat is echt te hoog gegrepen) maar van Christus, en ook geen plaatsvervanger maar slechts de plaatsbekleder ervan, maar verder heb je gelijk. %s om %s bewerkt door Amalia
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s Christus is God , wist je dat niet @Amalia ?
Amalia Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s (bewerkt) Ooit gehoord van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest? Zelfs als je in de Drieëenheid gelooft, hebben alle drie eenheden daarbinnen een eigen taak, naar het schijnt, en verschilt Christus dus van God. Voor de ware exegeten waar dit forum immers zo vol mee zit . %s om %s bewerkt door Amalia
Jannigje Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s 25 minuten geleden zei Amalia: Niet van God (dat is echt te hoog gegrepen) maar van Christus, en ook geen plaatsvervanger maar slechts de plaatsbekleder ervan, maar verder heb je gelijk. Ach ja, ik ben protestant opgevoed, dus blijkbaar niet helemaal goed op de hoogte. Dank voor de correctie Een soort stadhouder? Dit bedoel ik niet oneerbiedig, maar daar moet ik aan denken bij het woord plaatsbekleder (kende ik niet, dit woord)
Claudius Geplaatst %s om %s Auteur Rapport Geplaatst %s om %s 34 minuten geleden zei Amalia: Ooit gehoord van de Vader, de Zoon en de Heilige Geest? Zelfs als je in de Drieëenheid gelooft, hebben alle drie eenheden daarbinnen een eigen taak, naar het schijnt, en verschilt Christus dus van God. Voor de ware exegeten waar dit forum immers zo vol mee zit . Jawel ik heb daarvan gehoord, maar ik begrijp het nu nog altijd niet. Er is toch maar een God?
Freekie Geplaatst %s om %s Rapport Geplaatst %s om %s Nou ik zwelg even in zelf medelijden... Niet om de paus.. Maar om mezelf. Kinderen vanochtend weggebracht, had nog wat plannen, geen wilde maar wel om iets voor mezelf te doen. Maar ze hebben al mijn energie meegenomen... En ik zeg niet afgenomen.. Film gekeken omdat ik niets beters kan&wil doenben daar zit je dan, zin in chips vreten, dus ben maar extra vroeg (4 uur vanmiddag) pannekoeken gaan opwarmen alvast aan het avondeten in etappes. Anders was er altijd de uitvlucht, de beneveling.. Maar daar doen we niet meer aan. En daar zou ik blij om moeten of mogen zijn, maar blij? Nee.. Wanneer is de dag voorbij? Stomme gevoelens bolletje reageerde hierop 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden