Claudius Geplaatst gisteren om 02:56 Rapport Geplaatst gisteren om 02:56 Het is blijkbaar weer een van die nachten dat ik moeilijk terug in slaap geraak. Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:41 Rapport Geplaatst gisteren om 05:41 (bewerkt) Mogge. Gistermiddag heb ik ff de nooduitgang genomen tegen de brownout. De hardloop-nooduitgang, een kleine 10 km op 600 m hoog, een plaats waar ik graag ben en nooit iemand tegenkom, zeker niet op een dinsdag. Dat zojuist gedacht hebbende kom ik een dame tegen die ook hardloopt met een hond, op het asfaltweggetje. Waarschijnlijk een nederlandse, want die haal ik er zo uit op duuzend meter afstand, iets te groot en iets te blond en iets te verkeersveilig-verantwoord gekleed. Bovendien ga je bij ons juist niet op die asfaltweg lopen, dus niet ter plaatse bekend. Van afstand riep ze de hond bij zich en toen zei ik "on peut les laisser" en kreeg niet echt een coherent antwoord terug. Ik blijf dan altijd stug frans praten, beetje flauw maar ik ben graag incognito. Kwam natuurlijk van de gîte iets verderop aan de weg waar een nederlandse Volvo stond. Maar geen gast natuurlijk want je gaat niet in januari hier een week zitten kleumen in een gîte om te gaan hardlopen bij 5 graden tussen de buien door. Dus nieuwe eigenaars, alhoewel sommigen het presteren om nooit hun auto te importeren, die stoppen gewoon met wegenbelasting betalen en klaar. Maar op google maps staan ze dan weer niet 🧐 Enfin het verhaal heeft verder geen clou, sorry 🤣 gisteren om 05:41 bewerkt door bumperjim Lika en Fonny reageerden hierop 2
bumperjim Geplaatst gisteren om 05:43 Rapport Geplaatst gisteren om 05:43 (bewerkt) Tussen de buien en de plassen door dus. Blijft een stuk leuker dan een middag werken. gisteren om 05:44 bewerkt door bumperjim karin123 en Fonny reageerden hierop 1 1
Claudius Geplaatst gisteren om 06:06 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 06:06 21 minuten geleden zei bumperjim: Tussen de buien en de plassen door dus. Blijft een stuk leuker dan een middag werken. Weer een mooi plaatje, ga je later je hond te lijf met een haardroger? Fonny reageerde hierop 1
Fonny Geplaatst gisteren om 06:12 Rapport Geplaatst gisteren om 06:12 Goedemorgen allemaal!🌞 Dagpact: Claudius Fonny
bumperjim Geplaatst gisteren om 06:25 Rapport Geplaatst gisteren om 06:25 18 minuten geleden zei Claudius: Weer een mooi plaatje, ga je later je hond te lijf met een haardroger? Nee, alleen met een handdoek. Ze droogt vrij snel gelukkig.
Puckje Geplaatst gisteren om 06:58 Rapport Geplaatst gisteren om 06:58 Goedemorgen iedereen, Ik ga er weer voor! Dagpact: Claudius Fonny Puckje bolletje en Spirit reageerden hierop 2
Lonster1 Geplaatst gisteren om 07:23 Rapport Geplaatst gisteren om 07:23 Brownout, dat moest ik even opzoeken. Heerlijk, als je in zo'n omgeving even kan rennen. Ik had gisteren zo'n tevreden ontspannen gevoel dat ik er erge dorst van kreeg. Ben daarom maar niet naar de supermarkt geweest en heb niet gewandeld. In plaats daarvan veel, erg veel, gegeten. Vroeg naar bed en nu lekker fris en fruitig. Zo direct een lange wandeling voordat ik ga werken. Fonny, Spirit, Lika en 1 andere reageerden hierop 4
ikkanhet Geplaatst gisteren om 08:10 Rapport Geplaatst gisteren om 08:10 (bewerkt) Goeiemorgen lieve frummers Dadelijk op weg voor de pet-ct scan 3 x een half uur . Best spannend allemaal Krijg gelukkig ook nog een nieuwe beoordelings scan bij maastro in Maastricht. gisteren om 08:12 bewerkt door ikkanhet
lady jane Geplaatst gisteren om 08:37 Rapport Geplaatst gisteren om 08:37 goeiemooiemorgen frummers ook ik moest even bijlezen over brown-out goed een evenwicht creeren nu dan BJ en misschien vaker een middag vrij om de batterij weer op te laden. als je dan toch niets kunt doen aan de omstandigheden. en @ikkanhet kaarsje blijft branden als ik thuis ben moest ook lezen over die scans en besef in wat een heel andere wereld je nu leeft. hoe kostbaar privé wordt en hoe ridicuul misschien wereldproblemen lijken. Ook mijn zoon en dochter zijn heel voorzichtig begonnen aan contact met elkaar, het is allemaal nog zo fragiel en konfronterend, ik houd mijn hart vast, maar ben ook ergens heel erg opgelucht, want ik mag het nu meemaken bij leven en heb me er veel zorgen over gemaakt dat het nooit meer zou gebeuren. Als het geen stand houdt hebben ze het toch oprecht geprobeerd. Fijn dat het bij jou daar ook gebeurt. en sterkte met alles nu.
Helena05 Geplaatst gisteren om 09:11 Rapport Geplaatst gisteren om 09:11 Sterkte @ikkanhet @Puckje goed dat je er weer bent! Mooie dag gewenst allemaal ❤️
Yana Geplaatst gisteren om 09:16 Rapport Geplaatst gisteren om 09:16 Hup @Puckje, zet 'm op vandaag! Puckje reageerde hierop 1
Roberto Geplaatst gisteren om 10:00 Rapport Geplaatst gisteren om 10:00 Goedemorgen allemaal, Van BJ kunnen we nog veel nieuwe woordjes leren.
Roberto Geplaatst gisteren om 10:04 Rapport Geplaatst gisteren om 10:04 4 uur geleden zei bumperjim: Tussen de buien en de plassen door dus. Blijft een stuk leuker dan een middag werken. Leuke foto JB. Ik mis nog de temperatuur, was 5 graden? Bij een temperatuur van 30+ graden en wat waterbuffels in die plas zou ik mij op deze plek helemaal thuis voelen.
Amalia Geplaatst gisteren om 10:12 Rapport Geplaatst gisteren om 10:12 4 uur geleden zei bumperjim: Waarschijnlijk een nederlandse, want die haal ik er zo uit op duuzend meter afstand, iets te groot en iets te blond en iets te verkeersveilig-verantwoord gekleed. Zoiets als deze dame bedoel je? Spirit reageerde hierop 1
Claudius Geplaatst gisteren om 11:38 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 11:38 De vrouw van Hestia en ik bliezen beidde positief, waarschijnlijk had iemand het toestel juist gereinigd met alcohol. karin123 en Spirit reageerden hierop 1 1
Spirit Geplaatst gisteren om 13:27 Rapport Geplaatst gisteren om 13:27 Heel veel sterkte voor vandaag @ikkanhet. Vind het knap dat je niet meer drinkt, ook nu je al die onderzoeken moet ondergaan. @Puckje ook weer op het dagpact.Fijn!!! We zijn al vanaf Maandag in mijn huis en dat bevalt ons prima.Zo is mijn vriend ook even uit zijn sores thuis en ik voel me hier als een vis in het water.Dit moeten we veel vaker zo doen.De hond is gisteren voor het eerst het water in geweest.Schitterend.Misschien straks nog even een lekkere wandeling maken. Morgen gaan we naar kennisen om daar wat muziek te maken.Die man is gitarist, maar zo rot behandelt door het groepje waar waar hij in speelde, dat hij meteen zijn gitaar in de wilgen heeft gehangen.Even de boel wat opvrolijken daar. Vandaag hebben we uitgeslapen, want het is wat laat geworden, vanwege de repetitie gisteravond. Je gaat dan ook niet meteen naar bed he? @Yvonne, bedankt weer voor het lekkere ontbijt en de verse sapjes.. We boffen maar met jou! Nou, dit was het even voor vandaag. Het is alweer half 3. Ja, mijn theaterorgel staat hier, dus gaat de tijd best hard, als je muziek aan het maken bent. Maar in feite, waar we echt voor kwamen ( vervanging van de intercom) ging niet door.
Spud Geplaatst gisteren om 14:19 Rapport Geplaatst gisteren om 14:19 Goh, zit hier toevallige een handige Harry die me tips zou kunnen geven om een keuken te demonteren die uit het jaar stillekes komt? Of me tenminste een tip kan geven hoe ik mijn zoekvraag op internet kan verbeteren? Ik loop namelijk tegen geoxideerde en kapot gedraaide schroefkoppen en spijkers die heel diep in het hout geslagen zijn aan. Dus mijn oorspronkelijke plan van hergebruiken is al een beetje van de baan. Al zijn er sommige items die ik nog wel graag zou willen gebruiken omdat ik die op de huidige markt niet meer kan vinden en ik me nog niet zelfzeker genoeg voel om een heel verbouwingsproject op mijn hals te halen. En verder wil ik die oude look ook wel behouden. En is het meest belangrijke dat ik dit zelf wil doen en niet uit wil besteden aan een vakman. Op dit moment ben ik de trotse bezitter van een schroefkop uitboor set en een spijkertrekker en dat gaat heel goed, alleen juist bij die allerlaatste belangrijke schroef of spijker waarmee alles los is, gaat het dan weer mis. En kan ik een nieuwe tip heel goed gebruiken. Voor nu is dat de geleider van mijn besteklade, ik heb een vakantie woning en de keukens zijn daar gewoon kleiner in gemaakt dan doorsnee keukens dus die zou ik heel graag heel houden. Dus ik ben op zoek naar de gouden tip, qua hulpvraag stellen op internet, bouwmarkten die onderdelen verkopen wat vakantie huizen, woonwagens en chalets verkopen betreft en ervaringsdeskundigen die ook tegen dit soort dingen aangelopen zijn. Ik vind het namelijk heel leuk om met dank aan tips van anderen deze klus zelf te kunnen klaren.
Roberto Geplaatst gisteren om 16:44 Rapport Geplaatst gisteren om 16:44 @Spud, als ik dit zo lees denk ik: waarom bestel je niet een nieuwe keuken? Inclusief installatiekosten en demonteren. Zelf ben ik iemand die met een lekke band zijn fiets in de winkel ruilt tegen een fiets met nieuwe banden.
Spud Geplaatst gisteren om 17:21 Rapport Geplaatst gisteren om 17:21 Behalve dat ik het geld er niet voor heb, vind ik het ook heel leuk om deze puzzel zelf te doen. En het leven moeilijker te maken dan dat het is.
Claudius Geplaatst gisteren om 18:15 Auteur Rapport Geplaatst gisteren om 18:15 1 uur geleden zei Roberto: @Spud, als ik dit zo lees denk ik: waarom bestel je niet een nieuwe keuken? Inclusief installatiekosten en demonteren. Zelf ben ik iemand die met een lekke band zijn fiets in de winkel ruilt tegen een fiets met nieuwe banden. Onhandig?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden