Spring naar bijdragen

Zaterdag 11 januari 2025

Kunsie64

Aanbevolen berichten

Goedemorgen frummers. 
Weer een volle dag voor de boeg, dus nu mag ik nog heel even lekker rustig van mijn bakje thee genieten. 
image.png.fb151039ab3afd0c3974ec0b57fd1ac0.png

Klopt, tuurlijk mag @Claudius mopperen, en ja tuurlijk mag er teruggemopperd worden, of, misschien iets anders verwoord: er mag ook vanuit een andere hoek worden gekeken naar wat Claudius ervaart en dat mag ook gezegd worden in de hoop dat Claudius er wat aan heeft. 
Dus Claudius, kom nou maar gewoon terug, ga er maar vanuit dat wij het goed bedoelen met en tegen jou. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Laatste dag met 25 % cafeïne.  Morgen helemaal over op de decaf.  Ik heb geen energiedips meer na de middag. Ik viel bijna in slaap. Ik las een interessante verklaring die een link met cafeïne legt, mbt de neurotransmitter adenosine.  En ik voel me mentaal alsof ik een dag gewandeld heb in de natuur, of een retraite heb gehad. Er lijkt veel meer ruimte in mijn hoofd. Minder gejakker. Tot nu een positieve ervaring dus. En afbouwen zonder koppijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemooiemorgen frummers
en welkom ook hier @Marij.

bedoel je een groot scherm @bolletje?
Ik heb een Samsung A750 en die vindt mijn dochter groot,
ikzelf vind hem heerlijk. Hij is al 5 jaar oud en mijn volgende is denk ik nu een A55.
Je kunt de afmetingen googlen en vergelijken met wat je nu hebt.
Als je een extra groot lettertype wilt dan zijn daar speciale tel.s voor. Maar ik denk dat
je dat nier bedoelt he?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie dat de mijne niet meer wordt aangeboden.
Er is wel een A16 die de A15 verbetert en ook betaalbaar is.
Ik zoek ook meestal naar iets rond de 200,00 en doe er lang
niet alles mee wat mogelijk is, net zoals mijn pc. Dus het is
al gauw goed. De batterijduur vind ik erg belangrijk en die is goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal,

Alweer een mooie blauwe lucht.
Tweede kopje koffie alweer op, en dat is het dan voor vandaag weer.

@bolletje

Ik zou je graag willen helpen met het adviseren van een telefoon maar heb er de ballen verstand van 😄,
Misschien een telefoonwinkel ?
Die kunnen je meestal wel goed adviseren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is heerlijk weer! Lekker buiten wandelen @Claudius, neem je Femke lekker mee. Genieten in het zonnetje ☀️

Goedemorgen allemaal!

Hier de eerste week goed droog overgekomen (nou ja, 11 dagen alweer!). Grappig, ik sta er nu helemaal niet bij stil. De dagen vliegen eigenlijk voorbij. Voorheen was het echt bijhouden en tellen. Ik weet wel dat er nog wel een kantelpunt komt, dus ik probeer niet al te enthousiast te worden. De vorige keer ging dat met een viering helemaal verkeerd. We hebben nu wel uitjes, ook uitjes waar weer zeer veel gedronken wordt, maar het helpt dat op dit moment niemand thuis drinkt. Sterker nog... pas geleden had mijn man het erover dat we misschien maar helemaal moesten stoppen met alcohol drinken. Ik heb dat nooit geopperd, maar hij kwam er zelf mee. Dat zou helemaal mooi zijn! Hoe dan ook, vandaag gaan we niet drinken! 

Fijn weekend allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Heerlijk weer vandaag. Zo even de stad in voor een paar boodschapjes en daarna lekker wandelen met de hond. Gisteren uit eten geweest en er was maar 1 drinker bij. Heb toch het idee dat het steeds gewoner wordt om alcoholvrij te nemen en daar ben ik best blij mee.

@Etty Misschien heb je het al eens verteld, maar ben wel benieuwd hoeveel koffie je dan dronk. Drink er zelf twee in de ochtend en kan me eigenlijk niet voorstellen dat het veel invloed heeft. Aan de andere kant kan ik ze ook niet missen…

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Yana:

Ga je vandaag ook nog iets doen waar je wél zin in hebt? 

Als je ook wat moois gaat doen is dat blazen meteen minder belangrijk. Dat is al vaker hier geopperd. Tel je zegeningen, je bent verder vrij om te doen wat je wilt toch?

Wat een mooie strakblauwe lucht weer. Gisteren heerlijk gewandeld, tot de regen kwam. Toen lekker snert gegeten. Vandaag wat minder leuke klussen, maar ja het moet maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er een, de A16. Bij een tel.winkel. Daar staan wel een paar sloompies hoor, die alle tijd hebben dus heb ik daar even iets van gezegd. En dan staan ze je net  aan te kijken zo van "hoe bedoel u?" maar goed hij zette hem een tandje hoger. Nou moet ik hem nog laten installeren. In de winkel vragen ze E25,-- bij de dagbesteding niets. Nou gauw ff poetsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wow dat is snel gehandeld Bol. Laat ze je bij de dagbesteding maar helpen, alhoewel, als je hem
in die winkel hebt gekocht zou het gratis service horen te zijn. Ik kon mijn tel waarempel zelf installeren
en het bleek een fluitje van n cent. De 2 Samsungs met glas tegen elkaar aan en hup alle gegevens 
werden zo naar de nieuwe getransporteerd, een klein wondertje! Heel veel pleier van je nieuwe toestel.
Nu ben je er weer lekker een paar jaar van af. Ik stel het nog wat uit, heb al een paar oudjes liggen hier.

En net naar het zwembad gefietst, toch mooi weer 2 uurtjes bewogen, en in wintsersportweer fietsen
is heerlijk. Het ijs lag op de sloten, het fietspad gelukkig gestrooid en amper wind en veel zon. jippie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...