Claudius Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen iedereen Dagpact Claudius Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fonny Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen Claudius!☕️ Dagpact: Claudius Fonny Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kunsie64 Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goeiemorgen allemaal, Zo de kerstboom is weg, in nog geen 20 minuten opgeruimd. Maar wat is het gelijk een kale boel zeg. @lady jane ik heb gekeken naar zo'n lichtgordijn maar dat is best wel erg kersterig nog. Dan denken ze op de buurt dat ik niet helemaal in orde ben in mijn bovenkamer🤪 Maar ik vind het wel mooi, dus ik ga er nog ff over denken. Fonny en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen, vandaag na 2 weken deels vakantie en deels thuiswerken weer een keer naar kantoor. Aan de ene kant geen zin in, aan de andere kant wel. Fonny reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Morning. Ik ga met je mee @Sandro! Sandro en Fonny reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Goedemorgen frummers. Het waait hier behoorlijk, maar het is eindelijk gestopt met regenen. Ik ben al een poos op, inmiddels is het licht geworden. Gisteren heb ik alle kerstspulletjes opgeruimd op de kerstboom na, dat ga ik zo doen. En de lichtjes buiten mogen nog blijven hangen zolang het 's morgens nog zo donker is... Nu eerst even een bakje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik doe niet zo aan kerst maar ik heb het hele jaar kerstlampjes in huis, in de camper, onder de veranda, in de logeercaravan... Ik vind het sfeervolle verlichting, ook in april of oktober. Op sommige onmogelijke plekken zo'n snoertje met een batterij, zó handig. Is er nu iemand die denkt dat er iets niet goed gaat in m'n bovenkamer 😁 Kunsie64 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yana Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Hoe zou het gaan met @Zbb? Ik wou dat ik een toverstokje had, dan toverde ik iedereen gelukkig. lady jane en Kunsie64 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ja @Zbb, kom je even updaten als je wilt? @Yana, mijn buurman heeft 2 weken nodig eer hij huis en buiten heeft versierd. Mensen die mij bezoeken lachen er wel om, maar als ik zie hoe gelukkig hij en zijn vrouw daarvan worden, dan maakt mij dat ook een beetje blijer. Maar hij haalt het wel weer weg na een week of 6. Ik laat mijn gordijn met lichtjes hangen omdat ik het gat van de boom zo mis na een maand. Het doet mij niet aan Kerst denken maar echt als een warm licht schild. goeiemooiemorgen frummers, heerlijk geslapen na de drukte van gisteren. en straks weer zwemmen, naar de film en volleyballen. Wat actiever weer. Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Heeft je buurman je versierd? (bj die een cursus snellezen heeft gedaan) Lika en lady jane reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 2 uur geleden zei Yvonne: DAGPACT: Claudius Fonny Yvonne Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Besloten om weer over te gaan op mijn oude vertrouwde AD. Heb het al ingesproken bij de receptenlijn. Zit als een dood vogeltje op de bank met iedere dag maar weer die spanningsbuikpijn. Dat ervaarde ik nooit zo bij het andere medicijn. Was veel buiten, was actief en nu zit ik hier maar te sippen. Het koor is te ver weg en ze hadden mij destijds aangenomen om de andere accordeonist te ontlasten. Nu blink ik uit in afwezigheid. Voelt voor mij niet fijn om een accordeonist alleen te laten zitten en het zal me op ten duur niet in dank worden afgenomen. Mijn vriend vind het daar niks en dat is z'n goed recht, maar ik het nu niets meer. Ik word er niet blij van allemaal. Weet het ook even niet meer. Zou best een poosje naar m'n eigen huisje willen, even op mezelf. Nu ben ik weer afhankelijk van mijn vriend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Berkje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Beste Spirit, Wat doe je het goed, samen met je vriend. Bespreek met hem hoe je je voelt. Misschien is even tijd voor jezelf goed. Misschien helpt een gesprek om samen verder te gaan zonder tijd voor jezelf. Hou je goed❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s (bewerkt) Wat let je @Spirit? Je hebt je flat niet voor niets aangehouden. En jullie relatie duurt nog net niet een jaar, is best heel snel gegaan. Je bent ergens ook meer een stadsmens. En je mist dingen en mensen. Misschien is de D van invloed? Dat zal de tijd leren. Maar de omstandigheden zijn nu zo anders, dat het ok een kombi kan zijn. Bovendien heb je zo lang als ik je les al best grote stemmingswisselingen gehad. Het is fantastisch dat je daar nu niet meer op gaat drinken. Maar soms was het van himmelhoch, zo ineens, zum tode betrubt. En je neemt altijd jezelf mee. In een nieuwe relatie, bij verhuizen, ander (vrijw.)werk enz enz. Even afstand van elkaar, geeft jou misschien meer kans je zelf te onderzoeken, i.p.v. nu afgeleid worden door het dorp, de relatie, gemis van je vertrouwde leven. Ongetwijfeld heeft het invloed. Zowel pos. als neg. Maar jij staat hier centraal in. Je zou ook een gesprek/onderzoek kunnen vragen voor je overstapt op de oude AD, want daar had je destijds ook een reden voor, dat die niet meer beviel, of zoiets, toch? %s om %s bewerkt door lady jane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spirit Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ach ja @lady jane, die stemmingswisselingen zal ik mee moeten dealen. Ik vond mezelf wel beter gaan op de paroxetine.Ieder mens is weer anders he en reageert daarom ook anders op medicijnen. Ben al zo blij dat ik niet meer drink en al een jaar! We gaan er maar een feestdag van maken. Wendy75 en lady jane reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Come on Spirit!!! Liedje voor je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik slik ook Paroxetine en vind het echt goed spul Spirit, maar door het sombere weer voel ik me ook niet toppie. s'Ochtends moeite met uit bed komen, flink last van m'n heup, geen inspiratie enz. Zou je dat wel doen, naar je eigen flatje? Want dan bots je weer gruwelijk tegen de eenzaamheid aan. Je staat een jaar droog, maar overschat jezelf niet, een terugval is gauw werkelijkheid. Juist omdat je terug gaat naar de oude situatie. Ik heb echt heel veel voldoening op de dagbesteding en heb dit meerdere malen ook aangeraden aan jou. Het zou zo goed zijn voor je. Jij kan best veel zeker op muzikaal gebied. Je zou alleen veel meer waardering moeten krijgen. Maar weer terug gaan zou ik heel riskant vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s @Spirit, Ik ben nogal een lastige in relaties, ik ben meer van het latten. Dus ik weet niet of je nu echt wel wat zou kunnen hebben aan mijn woorden? Maar ik probeer het toch maar. Wat let je om toch gewoon naar dat koor te gaan? Het is immers altijd jou hobby geweest? Je vriend hoeft het niet leuk te vinden maar daarvoor hoef jij het toch niet te laten? Zolang als ik je ken schrijf je altijd over het koor en in mijn beleving deed het je goed en soms ook wel een beetje slecht maar daar haalde je wel altijd je kracht uit. Dus waarom zou je het niet meer op kunnen pakken? Misschien krijg je er wel energie van? Ik vond het vroeger ook wel lastig, als een partner mijn passie niet met me kon delen. Of mijn vrienden of familie minder leuk vond dan die van hem of haar. Maar dat heeft er nooit voor gezorgd dat ik naast mijn relatie de dingen niet meer deed die ik wel leuk vond. Ik zou gewoon kijken, hoe de relatie verder gaat als je naast dat contact ook gewoon je eigen dingen blijft doen waar je energie uithaalt. Volgens mij is dat beter dan AD te slikken. Als je zelf de Spirit erin zet, volgt de partner vaak wel is mijn ervaring. En zo niet dan geniet deze achteraf plaatsvervangend mee door jou enthousiasme. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spud Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Ik ben vandaag gedragen door de wind. Na 9 dagen kluizenaar geweest te zijn mocht ik weer gaan werken. Ik had er geen zin in en verlang al naar mijn vervroegde pensioen. Maar alles viel goed mee. Ten eerste, had ik wind mee dus ik hoefde niet heel erg veel te trappen. Ik mocht mijn inbrekers truc weer uit de kast halen want de deur zat op slot. (wat betekend dat ik via de dokterspraktijk dan gewoon binnen kom) De hondjes leefde nog, mijn klant die van dezelfde leeftijd is was het volledig met me eens, zij zint ook op vervroegd pensioen. En het werken viel ook goed mee. In de middag vroeg ik de wind of deze zou willen draaien? Want na 8 uur werken zag ik het niet zo zitten om met felle tegenwind naar huis te fietsen. Niet gedraaid maar was heel mild onderweg. Dus ja ik voelde me gedragen door de wind. Ook omdat het een frisse wind gaf in mijn verslaafde brein. Bij dat gezin val ik regelmatig terug in mijn tijd te doden door middel van een sigaret. Omdat ik altijd plaats maak, voor ontbijtjes, lunches en studies dus op zijn tijd even even noodgedwongen pauze in moet lassen. Ik wil geen poetsvrouw zijn die iemand in zijn nek staat te hijgen zodat ik verder kan. Eigen keuze dus het moet niet. Dit keer heb ik in plaats van een peuk tot mij te nemen, de honden gekamd, een appel gegeten en een gesprek aangegaan of studies etc. Dat voelde goed! Gewoon lekker normaal blijven doen als je je op sommige momenten gewoon even teveel vind. Het valt dus goed mee, de eerste werkdag weer. Wendy75 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s 12 uur geleden zei Yana: Ik doe niet zo aan kerst maar ik heb het hele jaar kerstlampjes in huis, in de camper, onder de veranda, in de logeercaravan... Ik vind het sfeervolle verlichting, ook in april of oktober. Op sommige onmogelijke plekken zo'n snoertje met een batterij, zó handig. Is er nu iemand die denkt dat er iets niet goed gaat in m'n bovenkamer 😁 Nee hoor. Kom maar bij mij kijken!! Yana reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst %s om %s Rapport Share Geplaatst %s om %s Blergh . Dat viel niet mee vandaag. Morgen weer een dag😅 lady jane en Sandro reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden